Σύντομη περιγραφή προγράμματος
Το πρόγραμμα στοχεύει στην κατανόηση της έννοιας του Key Account Management (ΚΑΜ), την κατανόηση της φιλοσοφίας του ΚΑΜ και την ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών του ΚΑΜ από έναν πωλητή. Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου προγράμματος οι συμμετέχοντες θα κατηγοριοποιούν τους πελάτες τους ανάλογα με τη στρατηγική σημασία που έχουν για την εταιρεία τους, θα διαμορφώνουν ένα αποτελεσματικό χαρτοφυλάκιο πελατών Key Account και θα εδραιώνουν ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες που έχουν χαρακτηρίσει ως Key Accounts.
Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο eLearning: η μάθηση γίνεται αμιγώς ασύγχρονα (δηλαδή σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, χωρίς να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση σε συγκεκριμένη ώρα ή ημέρα), αποκλειστικά εξ αποστάσεως (με χρήση ειδικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας μέσω διαδικτύου και Η/Υ από το χώρο του καταρτιζόμενου) και με την χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων που εξασφαλίζουν την αποτελεσματική και ευέλικτη ατομική αυτό-εκμάθηση. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος γίνεται διαθέσιμο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με βάση το μονοπάτι εκπαίδευσης που ακολουθείται, και εν συνεχεία παραμένει διαθέσιμο στην πλατφόρμα εκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Κατηγοριοποιούν τους πελάτες τους ανάλογα με τη στρατηγική σημασία που έχουν για την εταιρεία τους.
- Διαμορφώνουν ένα αποτελεσματικό χαρτοφυλάκιο πελατών Key Account.
- Εδραιώνουν ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες που έχουν χαρακτηρίσει ως Key Accounts
Θεματικές ενότητες
- Εισαγωγή στο Key Account Management
- Οι αλλαγές/προκλήσεις στο Key Account Management
- Η αγοραστική συμπεριφορά των στρατηγικών πελατών
- Η έννοια του στρατηγικού πελάτη και οι τύποι στρατηγικών σχέσεων
- Το χαρτοφυλάκιο των στρατηγικών πελατών
- Κερδοφορία των στρατηγικών πελατών
Εκπαιδευτικό υλικό
Διαφάνειες και διαδραστικές ασκήσεις με χρήση της πλατφόρμας e learning.
Η αξία του προγράμματος
Οι συμμετέχοντες αποκτούν εφόδια ώστε να μπορούν να διακρίνουν τους πελάτες που έχουν στρατηγική σημασία για την εταιρεία τους και να μπορούν να ισχυροποιούν τους δεσμούς της εταιρείας με αυτούς που θεωρούνται Key Accounts.
Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Η αξιολόγηση γίνεται με την on line υποβολή γραπτής εργασίας. Η επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος και η απονομή πιστοποιητικού κατάρτισης απαιτούν την λήψη τελικού βαθμού τουλάχιστον 50%.