Σύντομη περιγραφή προγράμματος
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη και υιοθέτηση μιας διαφορετικής φιλοσοφίας πώλησης. Η ξεχωριστή αυτή προσέγγιση εδράζεται στην απαίτηση των πελατών ο σημερινός πωλητής να λειτουργεί ως σύμβουλος για αυτούς βοηθώντας να δώσουν τις βέλτιστες λύσεις στα προβλήματά τους. Το πρόγραμμα αυτό θα αναπτύξει εκείνες τις ικανότητες που απαιτούνται ώστε οι σημερινοί πωλητές να αποτελούν έμπιστους συνεργάτες των πελατών τους και να καλλιεργούν και διατηρούν μακροχρόνιες, και αμοιβαία επωφελείς, σχέσεις συνεργασίας μαζί τους.
Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο eLearning: η μάθηση γίνεται αμιγώς ασύγχρονα (δηλαδή σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, χωρίς να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση σε συγκεκριμένη ώρα ή ημέρα), αποκλειστικά εξ αποστάσεως (με χρήση ειδικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας μέσω διαδικτύου και Η/Υ από το χώρο του καταρτιζόμενου) και με την χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων όπως η παρακολούθηση βιντεοδιαλέξεων, η επίλυση διαδραστικών ασκήσεων αυτοαξιολόγησης και άλλα εργαλεία elearning που εξασφαλίζουν την αποτελεσματική και ευέλικτη ατομική αυτό-εκμάθηση. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος γίνεται διαθέσιμο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με βάση το μονοπάτι εκπαίδευσης που ακολουθείται, και εν συνεχεία παραμένει διαθέσιμο στην πλατφόρμα εκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα:
- Κατανοούν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σημερινοί πωλητές
- Μπορούν να διαγνώσουν αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών τους
- Είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τους λόγους και τα κίνητρα πραγματοποίησης μιας αγοραστικής απόφασης
- Αναγνωρίζουν το κοινωνικό στυλ των πελατών τους
- Επικοινωνούν την πρότασή τους στον πελάτη σύμφωνα με το κοινωνικό του στυλ, ώστε να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητά τους
Θεματικές ενότητες
- Οι νέες προκλήσεις στην πώληση
Sales challenges - Κατανόηση προτεραιοτήτων πελάτη
- Διάγνωση προτεραιοτήτων πελάτη
- Εντοπισμός αγοραστικών κινήτρων
- Κατανόηση κοινωνικού στυλ πελάτη
- Επικοινωνία προσαρμοσμένης λύσης
Η αξία του προγράμματος
Η ανάπτυξη και υιοθέτηση μιας διαφορετικής φιλοσοφίας πώλησης, προσέγγιση η οποία εδράζεται στην απαίτηση των πελατών ο σημερινός πωλητής να λειτουργεί ως σύμβουλος για αυτούς βοηθώντας να δώσουν τις βέλτιστες λύσεις στα προβλήματα τους.
Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Η αξιολόγηση περιλαμβάνει online αξιολόγηση μέσω ερωτηματολογίων αυτο-αξιολόγησης πολλαπλών επιλογών, εκπόνηση γραπτής εργασίας και τελική online προφορική εξέταση. Η επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος και η απονομή πιστοποιητικού κατάρτισης απαιτούν την λήψη τελικού βαθμού τουλάχιστον 50%.