Αποτελεσματικές Πωλήσεις 2: Ο Πωλητής Σύμβουλος

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Σύντομη περιγραφή προγράμματος
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη και υιοθέτηση μιας διαφορετικής φιλοσοφίας πώλησης. Η ξεχωριστή αυτή προσέγγιση εδράζεται στην απαίτηση των πελατών ο σημερινός πωλητής να λειτουργεί ως σύμβουλος για αυτούς βοηθώντας να δώσουν τις βέλτιστες λύσεις στα προβλήματά τους. Το πρόγραμμα αυτό θα αναπτύξει εκείνες τις ικανότητες που απαιτούνται ώστε οι σημερινοί πωλητές να αποτελούν έμπιστους συνεργάτες των πελατών τους και να καλλιεργούν και διατηρούν μακροχρόνιες, και αμοιβαία επωφελείς, σχέσεις συνεργασίας μαζί τους.
Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο eLearning: η μάθηση γίνεται αμιγώς ασύγχρονα (δηλαδή σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, χωρίς να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση σε συγκεκριμένη ώρα ή ημέρα), αποκλειστικά εξ αποστάσεως (με χρήση ειδικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας μέσω διαδικτύου και Η/Υ από το χώρο του καταρτιζόμενου) και με την χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων όπως η παρακολούθηση βιντεοδιαλέξεων, η επίλυση διαδραστικών ασκήσεων αυτοαξιολόγησης και άλλα εργαλεία elearning που εξασφαλίζουν την αποτελεσματική και ευέλικτη ατομική αυτό-εκμάθηση. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος γίνεται διαθέσιμο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με βάση το μονοπάτι εκπαίδευσης που ακολουθείται, και εν συνεχεία παραμένει διαθέσιμο στην πλατφόρμα εκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα:

  • Κατανοούν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σημερινοί πωλητές
  • Μπορούν να διαγνώσουν αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών τους
  • Είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τους λόγους και τα κίνητρα πραγματοποίησης μιας αγοραστικής απόφασης
  • Αναγνωρίζουν το κοινωνικό στυλ των πελατών τους
  • Επικοινωνούν την πρότασή τους στον πελάτη σύμφωνα με το κοινωνικό του στυλ, ώστε να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητά τους
Θεματικές ενότητες
  1. Οι νέες προκλήσεις στην πώληση
    Sales challenges
  2. Κατανόηση προτεραιοτήτων πελάτη
  3. Διάγνωση προτεραιοτήτων πελάτη
  4. Εντοπισμός αγοραστικών κινήτρων
  5. Κατανόηση κοινωνικού στυλ πελάτη
  6. Επικοινωνία προσαρμοσμένης λύσης
Η αξία του προγράμματος
Η ανάπτυξη και υιοθέτηση μιας διαφορετικής φιλοσοφίας πώλησης, προσέγγιση η οποία εδράζεται στην απαίτηση των πελατών ο σημερινός πωλητής να λειτουργεί ως σύμβουλος για αυτούς βοηθώντας να δώσουν τις βέλτιστες λύσεις στα προβλήματα τους.
Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Η αξιολόγηση περιλαμβάνει online αξιολόγηση μέσω ερωτηματολογίων αυτο-αξιολόγησης πολλαπλών επιλογών, εκπόνηση γραπτής εργασίας και τελική online προφορική εξέταση. Η επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος και η απονομή πιστοποιητικού κατάρτισης απαιτούν την λήψη τελικού βαθμού τουλάχιστον 50%.
Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Influencer Marketing

Σύντομη περιγραφή προγράμματος To influencer Μάρκετινγκ, από ένα παραδοσιακό εργαλείο επικοινωνίας και προώθησης μικρής κλίμακας, αποτελεί πλέον έναν ταχέως αναπτυσσόμενο χώρο στο πεδίο της επικοινωνίας αλλά και των πωλήσεων, και θεωρείται από πολλούς ο νέος τρόπος πώλησης αγαθών και υπηρεσιών. […]

Key Account Management

Σύντομη περιγραφή προγράμματος Το πρόγραμμα στοχεύει στην κατανόηση της έννοιας του Key Account Management (ΚΑΜ), την κατανόηση της φιλοσοφίας του ΚΑΜ και την ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών του ΚΑΜ από έναν πωλητή. Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου προγράμματος οι […]

Personal Branding

Σύντομη περιγραφή προγράμματος Το πρόγραμμα παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση του personal branding, στηριζόμενο στις αρχές και τα εργαλεία που αναπτύχθηκαν και χρησιμοποιούνται στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων και οργανισμών. Κύριος στόχος είναι να δώσει στον σύγχρονο επαγγελματία τα εφόδια που θα τον […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Sports Marketing

Σύντομη περιγραφή προγράμματος Ο αθλητισμός συνιστά μία (ατομική και κοινωνική) δραστηριότητα με μεγάλη απήχηση στο ευρύ κοινό (είτε μέσω της συμμετοχής, είτε μέσω της παρακολούθησης). Το αθλητικό μάρκετινγκ αφορά στη διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης δραστηριοτήτων για τη δημιουργία, προβολή, τιμολόγηση […]

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ)

Σύντομη περιγραφή προγράμματος Το πρόγραμμα έχει ως σκοπό να περιγράψει και αναλύσει βασικές έννοιες της Οικονομικής επιστήμης, όπως είναι ο τρόπος λήψης οικονομικών αποφάσεων, το κόστος και η παραγωγή, οι βασικοί μηχανισμοί της αγοράς, ο τρόπος προσδιορισμού του επιπέδου τιμών, […]

Business Analytics with Big Data, Μια πρακτική εισαγωγή

Σύντομη περιγραφή προγράμματος Η χρήση δεδομένων στη λήψη σωστών, έγκυρων και έγκαιρων αποφάσεων έχει αναχθεί σε «εκ των ων ουκ άνευ» παράγοντα επιτυχίας για τις περισσότερες σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ταυτόχρονα, με την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και εφαρμογών, όπως η […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram