Digital Education

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Σκοπός του Προγράμματος  είναι η εξοικείωση με απαιτούμενες γνώσεις και εφαρμοσμένες δεξιότητες στον τομέα της ψηφιακής μάθησης  και διδασκαλίας (digital education) σε τυπικά και μη τυπικά πλαίσια εκπαίδευσης.
Στοχευμένα, διαθέτει πρακτικό προσανατολισμό και θεωρητική τεκμηρίωση και αποτελείται από μαθήματα με θεματολογική και μεθοδολογική συνέχεια. Διασαφηνίζονται έννοιες, ορισμοί και υπηρεσίες στο πλαίσιο της Διαδικτυακής Εκπαίδευσης και προάγεται η εκπαιδευτική εμπειρία και κουλτούρα της ευέλικτης μάθησης και διδασκαλίας. Αναλύονται οι κατευθυντήριες γραμμές που έχουν εκδώσει διεθνείς οργανισμοί για την εκπαίδευση στην ψηφιακή εποχή. Περιγράφεται η οργάνωση ψηφιακής τάξης για την υποβοήθηση της δια ζώσης διδασκαλίας, καθώς και η παραγωγή και διάθεση ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εικονικά περιβάλλοντα αγωγής. Εξετάζονται καινοτόμες πρακτικές μέσα από τη διαμόρφωση της μάθησης με «παιχνιδοποίηση» (“gamification”) και τη χρήση εργαλείων τηλεκπαίδευσης/τηλεσυνεδριάσεων. Καλλιεργούνται δεξιότητες παραγωγής και διάθεσης ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού περιεχομένου με πολλαπλά μέσα, όπως βίντεο, γραφικά, τεχνολογίες παγκόσμιου ιστού. Παρουσιάζονται σύγχρονες τεχνολογίες για την ψηφιακή εκπαίδευση, όπως τεχνολογίες επαυξημένης (augmented reality) και εικονικής πραγματικότητας (virtual reality) και τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση. Παρουσιάζονται δημοφιλείς ψηφιακές υπηρεσίες στην εκπαίδευση (ψηφιακές βιβλιοθήκες και αρχεία, ψηφιακοί χάρτες, ψηφιακά μουσεία). Καλλιεργούνται δεξιότητες σχεδιασμού εκπαιδευτικών παιχνιδιών και προσομοιώσεων. Γίνεται αναφορά στην ψηφιακή τεχνολογία στην τάξη (έξυπνοι πίνακες, γραφίδες, χρήση tablet από μαθητές και BYOD). Περιγράφεται ο ρόλος και η χρήση των κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση. Αναλύονται ομαδοσυνεργατικές τεχνικές στο εξ αποστάσεως περιβάλλον με έμφαση την πολλαπλότητα των μαθησιακών εμπειριών από την οπτική του διδάσκοντα και του διδασκομένου. Περιγράφονται μέθοδοι παρακολούθησης της προόδου των εκπαιδευομένων και αυτοαξιολόγησης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Γίνεται αναφορά στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων για τον στρατηγικό σχεδιασμό και την οργάνωση της ψηφιακής εκπαίδευσης. Παρουσιάζονται θέματα εκπαιδευτικής έρευνας και σύνταξης  επιστημονικών εργασιών. Παρατίθενται  διδακτικά παραδείγματα και ενθαρρύνεται η ανάπτυξη μετα-γνωστικών ικανοτήτων μέσα από πρακτική άσκηση.
Το Πρόγραμμα αποτελεί επίκαιρη και ολοκληρωμένη στρατηγική πρωτοβουλία για ψηφιακό και τεχνολογικό γραμματισμό με παιδαγωγικό υπόβαθρο.

Το πρόγραμμα  απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης /ΤΕΙ.

 

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Ο Εκπαιδευτικός στη Σχολική Τάξη: Πρακτικές Καθοδήγησης και Ενίσχυσης των Μαθητών

Η διαπίστωση ότι η εφαρμογή πρακτικών καθοδήγησης και ενίσχυσης των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς αποτελεί πλέον αναγκαιότητα και βασική προτεραιότητα της εκπαίδευσης επανέρχεται συνεχώς σε ελληνικές και διεθνείς μελέτες και έρευνες. Σήμερα, στα σχολεία του 21ου αιώνα, η κατάρτιση των […]

Ο Εκπαιδευτικός ως Επαγγελματίας: Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ο Εκπαιδευτικός ως Επαγγελματίας: Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση» έχει ως βασικό σκοπό την παρουσίαση σημαντικών θεωρητικών και πρακτικών αρχών, παιδαγωγικών και διδακτικών δεξιοτήτων που ενισχύουν τον ρόλο του εκπαιδευτικού ως επαγγελματία και συμβάλλουν στην ισόρροπη και ολόπλευρη […]

Το Παραμύθι στην Εκπαίδευση: Δημιουργική Ανάγνωση, Κριτικός Εγγραμματισμός και Αξιοποίηση

Σκοπός του Προγράμματος είναι η επανεκτίμηση του παραμυθιού και του μύθου ως σύγχρονων και αποτελεσματικών παιδαγωγικών και διδακτικών μέσων, τα οποία είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν μεθοδικά και λειτουργικά, ώστε μέσα από τη δημιουργική ανάγνωσή τους να γίνει εφικτή η επανένταξη […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία: Θεωρία και Κλινική Πράξη

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία: Θεωρία και Κλινική Πράξη» έχει ως σκοπό την παροχή ειδικής επιμόρφωσης γύρω από το συγκεκριμένο ψυχοθεραπευτικό μοντέλο, στο επίπεδο τόσο της ερευνητικής αναφοράς όσο και της κλινικής πράξης. Το θεωρητικό υπόβαθρο, οι αρχές και […]

Οργάνωση της Έρευνας Φαρμακευτικών και Παραφαρμακευτικών Προϊόντων

Τo εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οργάνωση της Έρευνας Φαρμακευτικών και Παραφαρμακευτικών Προϊόντων» παρουσιάζει διεξοδικά όλα τα στάδια που προηγούνται της κυκλοφορίας ενός φαρμάκου, από την ανακάλυψη της δραστικής ουσίας μέχρι την κυκλοφορία του στην αγορά. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στα παραφαρμακευτικά προϊόντα, τα […]

Τηλεϊατρική και Υπηρεσίες Υγείας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τηλεϊατρική και Υπηρεσίες Υγείας» δεν στοχεύει στην απλή περιγραφή του θεωρητικού πλαισίου της Τηλεϊατρικής. Σκοπός του είναι να ξεπεράσει το φράγμα της θεωρίας και να εισάγει τον εκπαιδευόμενο στην ουσία της Τηλεϊατρικής, δηλαδή στις εφαρμοσμένες υπηρεσίες, δίνοντας […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram