Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Σκοπός του Προγράμματος είναι να προσφέρει στους επιμορφωμένους τη δυνατότητα να κατανοούν σε βάθος τις πολλαπλές διαστάσεις μίας ολοκληρωμένης διδασκαλίας (περιεχόμενο, υποκίνηση, σχέσεις διδασκόντων-διδασκομένων, σχέση με το κοινωνικό πλαίσιο) και να μπορούν να εφαρμόζουν ολοκληρωμένες διδασκαλίες στο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Ταυτόχρονα, το Πρόγραμμα προσφέρει παραδείγματα και καλές πρακτικές.
Σύμφωνα με τη θεώρηση του Knud Illeris (2016), ενός από τους πιο σημαντικούς θεωρητικούς της μάθησης, ολοκληρωμένη μάθηση, τόσο στο πεδίο της τυπικής εκπαίδευσης όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων, είναι εκείνη που εμπεριέχει τις εξής αλληλεπιδρώσες διαστάσεις:
Περιεχόμενο: Αφορά στο αντικείμενο της μάθησης. Περιλαμβάνει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και ικανότητες, καθώς και τις στάσεις και αξίες που αποκτώνται μέσω της μαθησιακής διεργασίας. Περιλαμβάνει επίσης τις εκπαιδευτικές μεθόδους και πρακτικές. Επιπλέον, στο περιεχόμενο εντάσσονται και διεργασίες που αφορούν στη μετασχηματίζουσα μάθηση, η οποία αποσκοπεί στην κριτική επαναξιολόγηση δυσλειτουργικών, στερεοτυπικών παραδοχών και πεποιθήσεών.
Υποκίνηση και Σχέσεις Διδασκόντων- Διδασκομένων: Αφορά στη συναισθηματική εμπλοκή των εκπαιδευομένων στη διάρκεια της μαθησιακής διεργασίας, και ιδιαίτερα στις σχέσεις τους με τους διδάσκοντες, καθώς και στα στοιχεία της υποκίνησης, των κινήτρων, της ανάπτυξης του ενδιαφέροντος, της διάθεσης και δέσμευσης για μάθηση.
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Dexiotites.gr