Πιστοποίηση με μονάδες ECVET μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ - Ανθρωπιστικών Επιστημών

Θεματολογία

Θεματολογία

Πανεπιστήμιο

Πανεπιστήμιο

Εκπαίδευση μέσα από την Τέχνη: Καινοτόμος διδακτική μέθοδος για τη χρήση της τέχνης στην εκπαίδευση

Η «τέχνη» του πολέμου στον Μεσαίωνα: Εισαγωγή στη Στρατιωτική Ιστορία του Βυζαντίου

Επιχειρηματική Αναλυτική (Business Analytics) με έμφαση στη λήψη διοικητικών αποφάσεων με χρήση Η/Υ

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με τίτλο «Επιχειρηματική Αναλυτική (Business Analytics) με έμφαση στη λήψη διοικητικών αποφάσεων με χρήση Η/Υ», διάρκειας 70 διδακτικών ωρών, το οποίο θα […]

Νεοελληνική Φιλοσοφία

Η ΝΦ, παραδόξως, παραμένει σε ένα μεγάλο βαθμό άγνωστη όχι μόνο στο ευρύ κοινό αλλά και στους ειδικούς, καθώς περιβλήθηκε και αυτή με το γνωστό μύθο της μη ύπαρξης ενδιαφέρουσας πνευματικής παραγωγής στον ελληνικό χώρο κατά τους νεώτερους χρόνους. Στόχος […]

Εκπαιδευτική Ηγεσία και Οργανωσιακή Μάθηση – 2ος Κύκλος

Σκοπός και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος: Σκοπός αυτού του σύντομου προγράμματος σπουδών είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες αναφορικά με τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων και την εκπαιδευτική ηγεσία αλλά και να εκτεθούν σε σύγχρονες […]

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Σπουδών σε Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες και Μαθηματικά (STEAM) για Εκπαιδευτικούς

Σκοπός του Εκπαιδευτικού Προγράμματος είναι η διεύρυνση και επικαιροποίηση της προϋπάρχουσας γνώσης και της εμπειρίας των εκπαιδευόμενων (ομάδες-στόχος) για τις STEM και STE(A)M προσεγγίσεις. Ειδικότερα, η STE(A)M προσέγγιση αποτελεί την πλέον σύγχρονη εκπαιδευτική προσέγγιση στην μάθηση η οποία αξιοποιεί τις […]

Ψυχολογικές Πρώτες Βοήθειες & Ψυχική ανθεκτικότητα σε καταστάσεις εκτάκτων αναγκών και τραυματικών εμπειριών

Το Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα έχει σκοπό να προσφέρει στους/στις συμμετέχοντες/ουσες εξειδίκευση σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, δυνατότητες διαμόρφωσης μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας, να βελτιώσει τις προοπτικές επαγγελματικής ένταξης και εξέλιξης του ατόμου, να συμβάλλει στην κοινωνική και συναισθηματική επάρκεια και στην ψυχική ανθεκτικότητα. […]

Σύγχρονες τάσεις στην Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση

Η φιλοσοφία του Μοριοδοτούμενου Προγράμματος Σπουδών βασίζεται σε ερευνητικά πορίσματα παιδαγωγικών και ψυχολογικών ερευνών που τεκμηριώνουν ότι, το εκπαιδευτικό πλαίσιο του γενικού σχολείου είναι το πλέον κατάλληλο για την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η […]

Διδακτικές εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση: Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης, ΣΜΕΑΕ

Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση προσελκύει όλο και περισσότερους εν δυνάμει εκπαιδευτικούς διαφόρων όλων των ειδικοτήτων καθώς και εν δυνάμει μέλη του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού. Το ενδιαφέρον αυτό συνδέεται αφενός με μια προφανή αιτία, την δυνατότητα εύρεσης εργασίας τόσο στην […]

Επίλυση Συγκρούσεων και Διαχείριση Κρίσεων στο Σχολείο – Διαχείριση Σχολικής Τάξης

Σκοπός και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος: Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι: (α) Η ενημέρωση των συμμετεχόντων/ουσών σε θεωρητικό επίπεδο και η οριοθέτηση των εννοιών: επικοινωνία, διαπραγμάτευση, σύγκρουση στη σχολική κοινότητα, κρίση στον σχολικό χώρο, διαχείριση ζητημάτων σχολικής τάξης (ορισμοί, […]

Επιστήμη και Θρησκεία

Σκοπός και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος: Οι σχέσεις θρησκείας και επιστήμης είναι ένα αγαπημένο θέμα συζήτησης στη δημόσια σφαίρα, αλλά σπάνια τυγχάνουν εξειδικευμένης μελέτης. Ως αποτέλεσμα, οι σχετικές διενέξεις και συζητήσεις βρίθουν παρανοήσεων, τόσο σε ιστορικό, όσο και σε […]

ΕΛΙΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΣΠΑΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Σκοπός και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος: Σκοπός του παρόντος προγράμματος είναι να αποτελέσει αφετηρία και σημείο αναφοράς παγκοσμίως για τις συγκριτικές μελέτες ανάμεσα στον ελληνόφωνο και ισπανόφωνο κόσμο, στον ελληνικό και τον ιβηροαμερικάνικο πολιτισμό.    Κύριος άξονας του προγράμματος […]

Ψυχολογικές Προσεγγίσεις του Παιδικού Σχεδίου

Το μάθημα αποτελεί εισαγωγή στις κυριότερες έννοιες, θεωρητικές προσεγγίσεις και μελέτες στο χώρο της σχεδιαστικής ανάπτυξης των παιδιών. Στα θέματα που καλύπτονται από το συγκεκριμένο μάθημα περιλαμβάνονται τα ακόλουθα: · Στάδια ανάπτυξης του παιδικού σχεδίου. · Κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές […]

Εκπαιδευτική Ηγεσία και Οργανωσιακή Μάθηση

Σκοπός αυτού του σύντομου προγράμματος σπουδών είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες αναφορικά με τη διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων και την εκπαιδευτική ηγεσία αλλά και να εκτεθούν σε σύγχρονες έννοιες και διαδικασίες που χαρακτηρίζουν το πεδίο.

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: Καινοτόμα Μεθοδολογικά Εργαλεία Διδακτικής των Δεξιοτήτων

Το μοριοδοτούμενο επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: Καινοτόμα Μεθοδολογικά Εργαλεία Διδακτικής των Δεξιοτήτων» επιδιώκει να προσφέρει στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές ενηλίκων τη δυνατότητα να γίνονται πραγματικοί δάσκαλοι-δημιουργοί, συντελεστές της ανάπτυξης των εκπαιδευόμενων. Σκοπός είναι να αποκτήσουν καινοτόμους, βιωματικές και συμμετοχικές […]

Στέλεχος διαχείρισης (manager) για τον προσβάσιμο Τουρισμό

Σκοπός και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος: Το Πρόγραμμα επιμόρφωσης με τίτλο "Στέλεχος διαχείρισης (manager) για τον προσβάσιμο Τουρισμό" θα εφοδιάσει τα στελέχη/μάνατζερ που εργάζονται στον ευρύτερο τομέα του Τουρισμού με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την παροχή ποιοτικών προσβάσιμων […]

Προσωπικό πρώτης γραμμής για τον προσβάσιμο Τουρισμό

Σκοπός και προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος: Το Πρόγραμμα επιμόρφωσης με τίτλο "Προσωπικό πρώτης γραμμής για τον προσβάσιμο Τουρισμό " θα εφοδιάσει το προσωπικό πρώτης γραμμής που εργάζεται στον ευρύτερο τομέα του Τουρισμού με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την […]

Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρία και Πράξη

Το μάθημα αναπτύσσει ένα από τα πιο ουσιώδη κεφάλαια στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία που αφορά τους μαθητές με ιδιαιτερότητες στο σχολικό περιβάλλον. Ειδικότερα, θα αναφερθούν τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα, οι θεωρητικές προσεγγίσεις και οι πρακτικές εφαρμογές στο πεδίο των (ειδικών) μαθησιακών […]

Εισαγωγή στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Το μάθημα «Εισαγωγή στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» αποσκοπεί στην εξοικείωση των συμμετεχόντων με σύγχρονες προσεγγίσεις, όπως είναι η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (Δ.Δ.) και η Ανταπόκριση στην Παρέμβαση (ΑσΠ), οι οποίες στοχεύουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση ενός μεγάλου εύρους εκπαιδευτικών […]

Ειδικά Θέματα στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Το μάθημα «Ειδικά Θέματα στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες» αποσκοπεί στην εμβάθυνση για την εφαρμογή της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Δ.Δ.) και της Ανταπόκρισης στην Παρέμβαση (ΑσΠ) σε περιπτώσεις μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ) μέσα στην τυπική τάξη. Συγκεκριμένα, […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
bookchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram