Ιστορία της Τέχνης και Εκπαιδευτικό-Θεατρικό Παιχνίδι

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι τόσο η μελέτη της ιστορίας της τέχνης από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή όσο και η βιωματική κατανόηση στοιχείων της μέσα από εκπαιδευτικά παιχνίδια και θεατρικούς αυτοσχεδιασμούς. Οι εκπαιδευόμενοι διδάσκονται την εξέλιξη των εικαστικών τεχνών με την παραδοσιακή μέθοδο του αφηγήματος μέσα από οκτώ ενότητες που αφορούν στην τέχνη και τον πολιτισμό της Αρχαιότητας, του Μεσαίωνα/Βυζαντίου, της Αναγέννησης, του Μπαρόκ/Ροκοκό, του 19ου και του 20ού αιώνα. Στη συνέχεια, καθοδηγούνται στην οργάνωση και εκτέλεση εκπαιδευτικών και θεατρικών παιχνιδιών που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι ίδιοι σε ομάδες παιδιών και εφήβων στο πλαίσιο του σχολικού προγράμματος, καθώς και δραστηριοτήτων-εκπαιδευτικών προγραμμάτων που λαμβάνουν χώρα στο σχολείο μετά το πέρας του αναλυτικού προγράμματος (μαθητικοί όμιλοι), σε δήμους, πολιτιστικά ιδρύματα, μουσεία, κλπ. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια που προτείνονται στο πλαίσιο του προγράμματος είναι διαφόρων ειδών, από φύλλα εργασίας με γραπτές παιγνιώδεις ασκήσεις (αναγραμματισμοί, συγκρίσεις, γρίφοι, κλπ.), παραδοσιακά παιχνίδια (bingo, memory, κλπ.) προσαρμοσμένα στα υπό εξέταση θέματα μέχρι αγώνες επιχειρηματολογίας (debate) και διοργάνωση εκθέσεων-ξεναγήσεων από τα παιδιά. Οι θεατρικές ασκήσεις αποσκοπούν στη σωματική και συναισθηματική αφύπνιση, καθώς επικεντρώνονται στην καλλιέργεια της προσωπικής έκφρασης, της δημιουργικής φαντασίας και της αισθητικής αντίληψης. Μέσα από μεθόδους σωματικού θεάτρου, θεατρικού αυτοσχεδιασμού και σκηνικής δραματοποίησης, οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να δημιουργούν βιωματικές συνθήκες στην εκπαίδευση της Ιστορίας της Τέχνης.

Tο πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αδιόριστους εκπαιδευτικούς με γνωστικό αντικείμενο από τον χώρο των θεωρητικών επιστημών και της τέχνης, αποφοίτους πανεπιστημιακών σχολών, κυρίως θεωρητικής κατεύθυνσης, και ηθοποιούς, θεατρολόγους, ιστορικούς της τέχνης, αρχαιολόγους, που επιθυμούν να διερευνήσουν τις δυνατότητες του θεατρικού και δημιουργικού παιχνιδιού ως εργαλείων βιωματικής εκπαίδευσης.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Το Παραμύθι στην Εκπαίδευση: Δημιουργική Ανάγνωση, Κριτικός Εγγραμματισμός και Αξιοποίηση

Σκοπός του Προγράμματος είναι η επανεκτίμηση του παραμυθιού και του μύθου ως σύγχρονων και αποτελεσματικών παιδαγωγικών και διδακτικών μέσων, τα οποία είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν μεθοδικά και λειτουργικά, ώστε μέσα από τη δημιουργική ανάγνωσή τους να γίνει εφικτή η επανένταξη […]

Το Μάθημα των Θρησκευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Διδακτικές, Βιωματικές, Κατηχητικές Προσεγγίσεις και Πρακτικές Εφαρμογές

Σκοπός του προγράμματος είναι η κατανόηση της λειτουργίας και της δυναμικής του μαθήματος των Θρησκευτικών, ως μέρους της ευρύτερης θρησκευτικής εκπαίδευσης, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μέσα από το πρόγραμμα  οι εκπαιδευόμενοι θα αντιληφθούν ότι το μάθημα των Θρησκευτικών σήμερα βρίσκεται σε […]

Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση: Βιωματική Μάθηση και Σύγχρονες Μέθοδοι Αγωγής Φροντίδας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση: Βιωματική Μάθηση και Σύγχρονες Μέθοδοι Αγωγής Φροντίδας» σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με σκοπό την απόκτηση γενικών και ειδικών γνώσεων σχετικά με την προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, συνδυάζοντας την θεωρία με την πράξη. Η θεωρητική […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Μεθοδολογία Σχεδιασμού για Εκπαιδευτικούς και Στελέχη Εκπαίδευσης

Σκοπός του προγράμματος είναι να παρουσιάσει στους εκπαιδευόμενους τόσο την θεωρητική όσο και την πρακτική διάσταση του εκπαιδευτικού σχεδιασμού, με την παροχή συστηματικών γνώσεων στα πλέον επίκαιρα θέματα αιχμής της εκπαίδευσης. Ειδικότερα, το πρόγραμμα μελετά και αναλύει τη σχέση μεταξύ […]

Κλιματική Αλλαγή και Τεχνολογία Τοπίου

Η συζήτηση και ευαισθητοποίηση γύρω από το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής είναι κεντρικό θέμα και εστία προβληματισμού. Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι επιπτώσεις τους στην ανθρώπινη ζωή και καθημερινότητα επιβάλλουν τον προσανατολισμό του σχεδιασμού στη σωστή διαχείριση και αντιμετώπισή τους. […]

Επιστήμη, Τεχνολογία, Κοινωνία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επιστήμη, Τεχνολογία, Κοινωνία» στοχεύει στην κατανόηση του επιστημονικού και του τεχνολογικού φαινομένου από τη σκοπιά των Ανθρωπιστικών και των Κοινωνικών Επιστημών. Στο πλαίσιό του αξιοποιούνται η Ιστορία, η Κοινωνιολογία και η Ανθρωπολογία της Επιστήμης και της Τεχνολογίας, […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2025 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram