Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Περιγραφή Προγράμματος

Το ΚΕΔΙΒΙΜ του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», διάρκειας 450 ωρών.

Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού υλοποιούνται σεμινάρια 450 ωρών με στόχο να παρέχει γνώσεις και δεξιότητες στο σχεδιασμό, προγραμματισμό και τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών μονάδων, τη διασύνδεση των εκπαιδευτικών μονάδων και οργανισμών με τους κοινωνικούς θεσμούς, την οικονομική διαχείριση και τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων στους εν λόγω οργανισμούς. Το σεμινάριο αυτό οδηγεί σε απόκτηση πιστοποιητικού επιμόρφωσης.

Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι επιμορφούμενοι θα γνωρίσουν τις βασικές θεωρητικές έννοιες στο χώρο της διοίκησης και της ηγεσίας στην εκπαίδευση, θα μάθουν να εφαρμόζουν ένα συνολικό σχέδιο αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, να επεξεργάζονται τους κατάλληλους ποσοτικούς δείκτες για την καταγραφή του σχολικού έργου, αλλά και του γενικότερου «κλίματος» της σχολικής μονάδας, θα αναγνωρίσουν το νέο ρόλο των διευθυντών των σχολικών μονάδων, αλλά και των άλλων διοικητικών στελεχών της εκπαίδευσης, θα αναστοχασθούν σχετικά με τις ευκαιρίες, αλλά και τα προβλήματα που παρέχουν οι ιδέες της διοίκησης και της ηγεσίας στο περιβάλλον του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

 

Θεματικές Ενότητες

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες – σπόνδυλοι και οι ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων αριθμημένα.

 

1. Εισαγωγικές έννοιες στη διοίκηση και στην εκπαίδευση

2. Ηγεσία και σύγχρονο σχολείο

3. Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

4. Καινοτομία και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση

5. Διαχείριση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

6. Οργάνωση και οικονομική διαχείριση εκπαιδευτικών μονάδων

7. Οργανωσιακή κουλτούρα και σχολικό κλίμα

8. Εκπαίδευση – νομοθετικό πλαίσιο

9. Διαχείριση συγκρούσεων στην εκπαίδευση

10. Εκπαιδευτική Ψυχολογία και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

11. Ευρωπαϊκή Ένωση, Εκπαίδευση και Ευρωπαϊκά Προγράμματα

12. Αξιολόγηση της ποιότητας στην εκπαίδευση

 

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε υπηρετούντες εκπαιδευτικούς, στελέχη της εκπαίδευσης ή σε άτομα που επιθυμούν να υπηρετήσουν στο χώρο της εκπαίδευσης και φιλοδοξούν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους σε θέματα εκπαιδευτικής διοίκησης και ηγεσίας.

Απευθύνεται επίσης σε  προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξη τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ) αλλά και σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Το σεμινάριο μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)

1 μονάδα για στελέχη εκπαίδευσης, με βάση τα κριτήρια επιλογής Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.)

10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ

Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοροδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου βεβαιώσεις.

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες

  • 450 ώρες
Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Κλήμης Γεώργιος-Μιχαήλ

Καθηγητής

Επιστημονικά Υπεύθυνος

Κλήμης Γεώργιος-Μιχαήλ, Καθηγητής

Ο Γιώργος Μιχαήλ Κλήμης B.Sc (Hons), PGDip.Sc, MBA, PhD, είναι Καθηγητής του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων Ενημέρωσης και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με αντικείμενο Διοίκηση και Marketing. Σπούδασε Μαθηματικά στην Θεσσαλονίκη και Πληροφορική στο Λονδίνο. Είναι επίσης κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MBA από την Cass Business School του City University του Λονδίνου. Μετά το πέρας των μεταπτυχιακών σπουδών του, του χορηγήθηκε υποτροφία, από την Cass, για τις διδακτορικές του σπουδές. Εργάστηκε στην Cass ως Research Fellow και ως επισκέπτης λέκτορας, συμμετέχοντας επίσης σε ερευνητικό project του Economic and Social Research Council του Ηνωμένου Βασιλείου με τίτλο “Globalisation, Technology and Creativity: Current Trends in the Music Industry”.

Στην Ελλάδα επίσης διδάσκει από το 2011 ως μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών», ενώ έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στα ΤΕΙ Πειραιά στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και αλλού. Έχει εργαστεί και σαν σύμβουλος επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Ηνωμένο Βασίλειο, Σουηδία). Ο Γ.Μ. Κλήμης έχει δημοσιεύσει σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά όπως European Management Journal, British Journal of Management , European Journal of Communications, New Media and Society κ.α. Άρθρα του έχουν επίσης συμπεριληφθεί σε τόμους (ύστερα από κρίση) από εκδότες όπως ο Routledge. Το άρθρο “Increasing Returns and Social Contagion in Cultural Industries” κέρδισε το βραβείο “Most Innovative Paper award’’ το 1998 από την Βρετανική Ακαδημία Μάνατζμεντ.

Για περισσότερες πληροφορίες πιέστε εδώ.

 

Κόστος Προγράμματος

Kόστος διδάκτρων 255 (€) ευρώ

Κόστος διδάκτρων κατόπιν έκπτωσης 190 (€) ευρώ, με δυνατότητα καταβολής του ποσού σε 3 δόσεις (κατάθεση 1ης δόσης κατά την εγγραφή).

Δικαιούχοι έκπτωσης:

  • Άνεργοι,
  • εκπαιδευτικοί & εν δυνάμει εκπαιδευτικοί,
  • ΑμεΑ,
  • σε περίπτωση προεξόφλησης ή για πρόωρη εγγραφή (10 μέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης),
  • για απόφοιτους του Παντείου Πανεπιστημίου,
  • για καθηγητές όλων των Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων,
  • για ομάδες 5 ατόμων και άνω,
  • για όσους παρακολουθούν ή έχουν παρακολουθήσει έως και 18 μήνες πριν από την έναρξη του παρόντος ένα από τα παρακάτω προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):ολιστική προσέγγιση», «Θετική ψυχολογία», «Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων», «Διαπολιτισμική εκπαίδευση», «Θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση», «Διδακτική της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα», «Ετήσια επιμόρφωση στη σχολική ψυχολογία», «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ψυχολογία της νεανικής σχέσης», «Παιδοψυχολογία: ολιστική προσέγγιση», «Εφαρμοσμένη εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη», «Πολιτιστικός τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία: το παράδειγμα της κεντρικής Μακεδονίας».

 

Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν εφόσον κατά την περίοδο εγγραφής σας εμπίπτετε σε κάποια από τις ομάδες δικαιούχων.

Επιστροφή διδάκτρων γίνεται ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του φορέα, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την εγγραφή σας και σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής στον κύκλο για τον οποίον εγγραφήκατε, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενη περίοδο υλοποίησης (εκπαιδευτικό κύκλο) του ίδιου σεμιναρίου.

Σύμφωνα με την κοινωνική πολιτική εκπτώσεων που εφαρμόζει το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου, παρέχεται περιορισμένος αριθμός θέσεων Υποτροφίας πλήρους απαλλαγής από το κόστος των διδάκτρων και για όσους/ες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες και είναι εγγεγραμμένοι/ες στο Μητρώο ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ,. για συνεχές διάστημα 18 μηνών και άνω, κατόπιν κλήρωσης.

 

Στο πλαίσιο των επιπλέον υποστηρικτών εκπαιδευτικών υπηρεσιών παρέχεται ακόμα:

  • πρόσβαση σε συλλογές της Βιβλιοθήκης του Παντείου Πανεπιστημίου και άλλων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αλλοδαπής, καθώς επίσης, η δυνατότητα δανεισμού και διαδανεισμού βιβλίων.

 

 

 

 

 

    Τεχνικός Εξοπλισμός

    Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

    1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
    2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

    Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

    1. Χρησιμοποιούν τις τελευταίες εκδόσεις φυλλομετρητών όπως για παράδειγμα Chrome,Mozilla.
    2. Διαθέτουν μικρόφωνο, ακουστικά και προαιρετικά μια κάμερα.

    Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

    Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 4:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό 210 3009703)

    Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

    Στην περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να λάβει το αναγνωρισμένο μοριοδοτούμενο και με διά βίου ισχύ πιστοποιητικό του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου, θα πρέπει να αξιοποιήσει το σύνολο των υποστηρικτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών & των απαραίτητων υπηρεσιών αξιολόγησης όπως περιγράφονται παρακάτω:

    Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει τη μικτή (blended) εξ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, ένα συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων/ουσών με το εκπαιδευτικό υλικό.

    Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο εκπαιδευόμενος καθώς και στην διεξαγωγή δραστηριοτήτων προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης. Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό.

    Δείγμα εκπαιδευτικού υλικού: https://ispri.ng/GZzD8

    Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του ΖΟΟΜ ή του Big Blue Button. Ο εκπαιδευτής διδάσκει ζωντανά (real time) το μάθημα έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν. Οι εκπαιδευτές επικοινωνούν με τους/τις εκπαιδευόμενους/ες μέσω ήχου, ενώ παράλληλα υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας του/της ιδίου/ας αλλά και των εκπαιδευομένων. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω κειμένου (chat) μεταξύ των συμμετεχόντων/ουσών και με τον καθηγητή, με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος σε όλους τους συμμετέχοντες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο συμμετέχοντα (ιδιωτική συνομιλία).

    Οι εκπαιδευόμενοι/ες συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

    Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα υλοποιηθούν 4  ζωντανές ψηφιακές συναντήσεις διάρκειας, έκαστη, 3-4 ωρών, οι οποίες θα λαμβάνουν χώρα περίπου κάθε 2 μήνες.

    Η διαδικασία αξιολόγησης βασίζεται σε τεστ αξιολόγησης για κάθε εκπαιδευτική ενότητα-σπόνδυλο. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους συμμετέχοντες. Για κάθε επιμέρους τεστ αξιολόγησης θα πρέπει ο/η εκπαιδευόμενος/η να συγκεντρώσει ποσοστό επιτυχίας ≥ 60%. Τα κουίζ θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων 100άδων ερωτήσεων και θα προκύπτουν στην αξιολόγηση του εκάστοτε μαθητή χωρίς καμία περιοδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει αναγνώσει ο μαθητής το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.

    Παράλληλα, στα πλαίσια της αξιολόγησης ορίζεται ως απαιτητή διεργασία η συμμετοχή σε ψηφιακό εργαστήριο δεξιοτήτων. Δεδομένου ότι το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως στην εκπαιδευτική κοινότητα και με το επίσης δεδομένο, της υποχρεωτικής πραγματοποίησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων στις εκπαιδευτικές μονάδες, θα γίνει προσομοίωση ενός ψηφιακού εργαστηρίου δεξιοτήτων, ώστε να εξοικειωθεί ο/η εκπαιδευόμενος/η με τη συγκεκριμένη δεξιότητα.

    Το εργαστήριο ψηφιακών δεξιοτήτων θα βασιστεί στις θεματικές ενότητες που έχουν οριστεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.

    Η επικοινωνία με την εκπαιδευτική ομάδα του προγράμματος γίνεται μέσω της πλατφόρμας 24 ώρες την ημέρα. Επίσης, στην πλατφόρμα αναρτώνται ανακοινώσεις από την εκπαιδευτική ομάδα και από τη διοικητική υποστήριξη του προγράμματος. Κατά την διάρκεια του προγράμματος, όλοι οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (e-mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

    Ο χρόνος μελέτης και εξάσκησης των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο του/της καθενός/καθεμίας και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού. Για την οργάνωση του χρόνου μελέτης και την τήρηση των προθεσμιών της διαδικασίας αξιολόγησης, ο χρήστης της πλατφόρμας υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου που εμφανίζεται στο ταμπλό της πλατφόρμας και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

     

     

    Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

    Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

    Mετεκπαίδευση στη διαμεσολάβηση

    Περιγραφή Προγράμματος Σκοπός του προγράμματος είναι αρχικά η περιήγηση στον θεσμό της διαμεσολάβησης, η κατανόηση της λειτουργίας της στις επιμέρους εκφάνσεις της, η ενημέρωση για τα οφέλη και τις προοπτικές του, καθώς και η εμβάθυνση στις αλλαγές που έχουν ήδη […]

    Eτήσια επιμόρφωση στη Διδακτική της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας

    Περιγραφή Προγράμματος Το πρόγραμμα της Διδακτικής της Ελληνικής έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους επιμορφούμενους ώστε να διδάξουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον της ελληνικής κοινωνίας. Θα αποτελέσει φορέα διδασκαλίας αλλά και διεκδίκησης των […]

    Ετήσια επιμόρφωση στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας

    Περιγραφή Προγράμματος Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι επιμορφούμενοι θα γνωρίσουν τις βασικές θεωρητικές έννοιες στο χώρο της διοίκησης στην υγεία, θα μάθουν να εφαρμόζουν ένα συνολικό σχέδιο αξιολόγησης της μονάδας υγείας, να επεξεργάζονται τους κατάλληλους ποσοτικούς δείκτες για […]

    Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

    Πολιτιστικός Τουρισμός και Εφαρμοσμένη επικοινωνία. Το παράδειγμα της Μεσσηνίας

    Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης προσφέρει το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Πολιτιστικός Τουρισμός & Εφαρμοσμένη επικοινωνία. Το παράδειγμα της Μεσσηνίας» διάρκειας 16 εβδομάδων - 300 ωρών. Το πρόγραμμα αυτό […]

    Mετεκπαίδευση στη διαμεσολάβηση

    Περιγραφή Προγράμματος Σκοπός του προγράμματος είναι αρχικά η περιήγηση στον θεσμό της διαμεσολάβησης, η κατανόηση της λειτουργίας της στις επιμέρους εκφάνσεις της, η ενημέρωση για τα οφέλη και τις προοπτικές του, καθώς και η εμβάθυνση στις αλλαγές που έχουν ήδη […]

    Ετήσια επιμόρφωση στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων

    Περιγραφή Προγράμματος Το ΚΕΔΙΒΙΜ του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», διάρκειας 450 ωρών. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού […]

    Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

    Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

    Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

    Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

    Copyright © 2021 - 2022 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
    share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram