Ετήσια επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.): ολιστική προσέγγιση

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Περιγραφή Προγράμματος

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ):Ολιστική Προσέγγιση», διάρκειας 450 ωρών.

Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού υλοποιούνται σεμινάρια 450 ωρών με σκοπό να παρέχει στους εκπαιδευόμενους εκπαίδευση, κατάρτιση και εξειδίκευση σε θέματα ειδικής αγωγής. Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει γνώσεις και ικανότητες που χρειάζονται ώστε να ανταποκρίνονται με επάρκεια στο ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτή σε θέματα ειδικής αγωγής.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης στην "Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ):Ολιστική Προσέγγιση" (450 ωρών) αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και μοριοδοτείται σύμφωνα με τον Ν. 4415/2016, ΦΕΚ. 159 Α/06.09.2016 με τον Ν. 61048/Ε2/2017, Φ.Ε.Κ. 1239 Β /2017. και με τον Ν. 4473 Τεύχος 1ο /30/5/2017, ΦΕΚ 78/2017.

Το πρόγραμμα  παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και εφόδια σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, προκειμένου ο εκπαιδευτικός, ο γονιός ή οποιοσδήποτε ασχολείται με την εκπαίδευση και φροντίδα των ατόμων με αναπηρία, να μπορεί να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες τους. Εξετάζει βασικές έννοιες της ειδικής αγωγής, εισάγει στο χώρο της ειδικής ενταξιακής αγωγής και εκπαίδευσης και εξετάζει τα χαρακτηριστικά, τις ικανότητες και τις ανάγκες ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες (π.χ. δυσλεξία), Διαταραχές στο φάσμα του Αυτισμού, προβλήματα ακοής και όρασης. Εστιάζει στη δημιουργία διαφοροποιημένων σχεδίων μαθημάτων σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αλλά και στην εφαρμογή των αρχών του Καθολικού Σχεδιασμού για την μάθηση. Επιπρόσθετα, δίνει έμφαση στην αποτελεσματική και ανεμπόδιστη εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία μέσω της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών, αλλά και στην αξία της συνεργασία εκπαιδευτικών, γονέων και επαγγελματιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Μέσα από τη μελέτη των συγκεκριμένων ενοτήτων, θα παρουσιαστούν οι παιδαγωγικές μέθοδοι και οι αποτελεσματικές πρακτικές που μπορούν να ακολουθηθούν τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι, προκειμένου η υποστήριξη των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να είναι επιτυχής, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις απαραίτητες παραμέτρους. Επιπλέον, θα δοθεί απάντηση στο ερώτημα «τι είναι ένα σχολείο για όλους» και θα εξεταστεί πώς λειτουργεί η συνεκπαίδευση στην Ελλάδα, που αποτελεί φιλοσοφική παραδοχή, στηριζόμενη σε βασικές αρχές της Παιδαγωγικής και της Ψυχολογίας, αλλά και αναφαίρετο δικαίωμα κάθε προσώπου που ζει σε μια σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία.

Θεματικές Ενότητες

Παρακάτω θα εντοπίσετε τις θεματικές ενότητες με την αντίστοιχη εκτίμηση χρόνου απασχόλησης για κάθε μια από αυτές.

Σε κάθε ενότητα περιλαμβάνεται μια Βιντεοπαρουσίαση της θεματικής, η παρουσίαση της ενότητας και επιπρόσθετο υλικό σε μορφή βίντεο ή/και αρχείων. Παράλληλα για οποιαδήποτε διευκρίνηση σχετική με το εκπαιδευτικό υλικό υποστηρίζεται η δυνατότητα επικοινωνίας 24 ώρες το 24ωρο με την εκπαιδευτική ομάδα μέσω της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες – σπόνδυλοι και οι ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων αριθμημένα.

1. Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Στάσεις και αντιλήψεις για την αναπηρία (30 ώρες)

1.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

1.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

1.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

1.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

2. Ένταξη/Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή / και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (30 ώρες)

2.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

2.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

2.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

2.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

3. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (30 ώρες)

3.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

3.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

3.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

3.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

4. Καθολικός Σχεδιασμός Μάθησης. Προσαρμογές στην τάξη (30 ώρες)

4.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

4.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

4.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

4.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

5. Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (40 ώρες)

5.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

5.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

5.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

5.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

6. Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (40 ώρες)

6.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

6.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

6.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

6.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

7. Νοητική αναπηρία – Σύνδρομο Down (40 ώρες)

7.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

7.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

7.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

7.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

8. Κινητικές Αναπηρίες (40 ώρες)

8.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

8.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

8.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

8.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

9. Αισθητηριακές αναπηρίες (όρασης, ακοής) (40 ώρες)

9.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

9.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

9.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

9.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

10. Εξατομικευμένα προγράμματα μαθητών με αναπηρία ή / και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (40 ώρες)

10.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

10.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

10.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

10.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

11. Οι ΤΠΕ στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (30 ώρες)

11.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

11.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

11.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

11.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

12. Συνεργασία εκπαιδευτικών, γονέων, επαγγελματιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (30 ώρες)

12.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

12.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

12.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

12.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

13. Ειδικά Θέματα (Χρόνιες Παθήσεις, ΔΕΠΥ) (30 ώρες)

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, έχετε την δυνατότητα να παρακολουθήσετε δωρεάν ένα ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ σεμινάριο, διάρκειας 100 ωρών, αξίας 175€, με τίτλο: «Οργάνωση & σχεδιασμός διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους εκπαιδευομένους»

 

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Νοσηλευτικής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής).

Απευθύνεται επίσης σε  προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξη τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ) αλλά και σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Το σεμινάριο μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)

0.5 μονάδα για θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. καθώς και
Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μάλιστα με το πρόσφατο σχέδιο νόμου η μοριοδότηση αναμένεται να τροποποιηθεί και να δίνει 1 μονάδα).

10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ

Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοροδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου βεβαιώσεις.

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες

  • 450 ώρες
Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Παναγιώτης Κορδούτης

Καθηγητής, Αντιπρόεδρος Τμήματος Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου

Ο Παναγιώτης Κορδούτης είναι Καθηγητής του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Ανήκει στον Τομέα Κοινωνικής Ψυχολογίας. Είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας και Συντονιστής της Ειδίκευσης "Ταυτότητες και Διαπροσωπικές Σχέσεις" του ΠΜΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ. Στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών διδάσκει τα μαθήματα:  Πρακτικές  Ασκήσεις Στατιστικής, Ιστορία και Συστήματα της Ψυχολογίας, Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων  Ι, Ταυτότητα Φύλου, Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων ΙΙ. Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (Τομέας Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας). Έκανε Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology. Είναι Διδάκτορας στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κόστος Προγράμματος

Κόστος διδάκτρων 255 (€) ευρώ.

Κόστος διδάκτρων κατόπιν έκπτωσης 190 (€) ευρώ, με δυνατότητα καταβολής του ποσού σε 3 δόσεις (κατάθεση 1ης δόσης κατά την εγγραφή).

 

Δικαιούχοι έκπτωσης:

  • Άνεργοι,
  • εκπαιδευτικοί & εν δυνάμει εκπαιδευτικοί,
  • ΑμεΑ,
  • σε περίπτωση προεξόφλησης ή για πρόωρη εγγραφή (10 μέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης),
  • για απόφοιτους του Παντείου Πανεπιστημίου,
  • για καθηγητές όλων των Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων,
  • για ομάδες 5 ατόμων και άνω,
  • για όσους παρακολουθούν ή έχουν παρακολουθήσει έως και 18 μήνες πριν από την έναρξη του παρόντος ένα από τα παρακάτω προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου: «Ετήσια επιμόρφωση στη Θετική ψυχολογία», «Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων», «Ετήσια επιμόρφωση στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», «Ετήσια επιμόρφωση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», «Θετική ψυχολογία στην Εκπαίδευση», «Ετήσια επιμόρφωση στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας», «Ετήσια επιμόρφωση στη διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας», «Ετήσια επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία», «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση και Ψυχολογία της Νεανικής Σχέσης», «Ετήσια επιμόρφωση στην Παιδοψυχολογία: ολιστική προσέγγιση», «Εφαρμοσμένη εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη», «Πολιτιστικός τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία: το παράδειγμα της Κεντρικής Μακεδονίας», «Social Media και οπτικοακουστικά εργαλεία: εφαρμογές σε τουρισμό και πολιτισμό», «Βασικές Αρχές Διοίκησης και Οργάνωσης Επιχειρήσεων και Οργανισμών (mini-MBA)», «Αποτελεσματική Επικοινωνία», «Ψηφιοποίηση εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αξιοποίηση εργαλείων σύγχρονης/ ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης και δημιουργία προσαρμοστικού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού», «Διοίκηση – Ηγεσία σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) στον 21ο αιώνα», «Οικονομική εγκληματικότητα και το έγκλημα πίσω από το έγκλημα».

 

Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν εφόσον κατά την περίοδο εγγραφής σας εμπίπτετε σε κάποια από τις ομάδες δικαιούχων.

Επιστροφή διδάκτρων γίνεται ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του φορέα, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την εγγραφή σας και σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής στον κύκλο για τον οποίον εγγραφήκατε, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενη περίοδο υλοποίησης (εκπαιδευτικό κύκλο) του ίδιου σεμιναρίου.

Σύμφωνα με την κοινωνική πολιτική εκπτώσεων που εφαρμόζει το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου, παρέχεται περιορισμένος αριθμός θέσεων Υποτροφίας πλήρους απαλλαγής από το κόστος των διδάκτρων και για όσους/ες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες και είναι εγγεγραμμένοι/ες για συνεχές διάστημα 18 μηνών και άνω στο Μητρώο ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ., κατόπιν κλήρωσης. Επίσης, παρέχεται έκπτωση σε εργαζόμενους του Παντείου Πανεπιστημίου έως 2 θέσεις, ανά 40 εκπαιδευόμενους/ες.

Στο πλαίσιο των επιπλέον υποστηρικτών εκπαιδευτικών υπηρεσιών παρέχεται ακόμα:

  • πρόσβαση σε συλλογές της Βιβλιοθήκης του Παντείου Πανεπιστημίου και άλλων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αλλοδαπής, καθώς επίσης, η δυνατότητα δανεισμού και διαδανεισμού βιβλίων.
Τεχνικός Εξοπλισμός

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

1. Χρησιμοποιούν τις τελευταίες εκδόσεις φυλλομετρητών όπως για παράδειγμα Chrome,Mozilla.
2. Διαθέτουν μικρόφωνο, ακουστικά και προαιρετικά μια κάμερα.

Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 4:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό: 210 3009703.

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Για να λάβει κάποιος/α το αναγνωρισμένο μοριοδοτούμενο και με δια βίου ισχύ πιστοποιητικό του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου, θα πρέπει να αξιοποιήσει το σύνολο των υποστηρικτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών & των απαραίτητων υπηρεσιών αξιολόγησης όπως περιγράφονται παρακάτω:

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την μικτή (blended) εξ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, ένα συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων και συμμετεχουσών με το εκπαιδευτικό υλικό.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο/η εκπαιδευόμενος/η, καθώς και στη διεξαγωγή δραστηριοτήτων, προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της. Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες/χρήστριες που προτιμούν το έντυπο υλικό.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του ΖΟΟΜ ή του Big Blue Button. Οι εκπαιδευτές διδάσκουν ζωντανά (real time) το μάθημα, έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν. Ο καθηγητής επικοινωνεί με τους εκπαιδευόμενους μέσω ήχου και υπάρχει η δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας του. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω κειμένου (chat) μεταξύ των συμμετεχόντων και με τον καθηγητή, με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος σε όλους τους/τις συμμετέχοντες/ουσες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο/η συμμετέχοντα/ουσα (ιδιωτική συνομιλία).

Οι εκπαιδευόμενοι/ες συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα υλοποιηθούν 4  ζωντανές ψηφιακές συναντήσεις διάρκειας, έκαστη, 3 ωρών, οι οποίες θα λαμβάνουν χώρα περίπου κάθε 2 μήνες.

Στο τέλος του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί και μια διά ζώσης συνάντηση. Στην δια ζώσης συνάντηση θα πραγματοποιηθεί αναπαραγωγή διδακτικού σεναρίου και επεξήγηση μελέτης περίπτωσης. Η συνάντηση θα υλοποιηθεί σε όλες τις περιφερειακές ενότητες της χώρες, αρκεί να έχει συμπληρωθεί τμήμα τουλάχιστον 20 ατόμων και θα είναι διάρκειας 5 ωρών. Λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης (COVID-19) που βιώνουμε, η διά ζώσης συνάντηση δύναται να αντικατασταθεί με τηλεδιάσκεψη.

Η διαδικασία αξιολόγησης βασίζεται σε τεστ αξιολόγησης για κάθε εκπαιδευτική ενότητα-σπόνδυλο. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους/στις συμμετέχοντες/ουσες. Για κάθε επιμέρους τεστ αξιολόγησης θα πρέπει ο/η εκπαιδευόμενος/η να συγκεντρώσει ποσοστό επιτυχίας ≥ 60%. Τα κουίζ θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων 100άδων ερωτήσεων και θα προκύπτουν στην αξιολόγηση του/της εκάστοτε εκπαιδευόμενου/ης  χωρίς καμία περιοδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει αναγνώσει ο/η εκπαιδευόμενος/η το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.

Δεδομένου ότι, το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως στην εκπαιδευτική κοινότητα και με το επίσης δεδομένο, της υποχρεωτικής πραγματοποίησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων στις εκπαιδευτικές μονάδες, θα γίνει προσομοίωση ενός ψηφιακού εργαστηρίου δεξιοτήτων, ώστε να εξοικειωθεί ο/η εκπαιδευόμενος/η με τη συγκεκριμένη δεξιότητα. Το εργαστήριο ψηφιακών δεξιοτήτων θα βασιστεί στις θεματικές ενότητες που έχουν οριστεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.

Η επικοινωνία με την εκπαιδευτική ομάδα του προγράμματος γίνεται μέσω της πλατφόρμας 24 ώρες την ημέρα. Επίσης, στην πλατφόρμα αναρτώνται ανακοινώσεις από την εκπαιδευτική ομάδα και από τη διοικητική υποστήριξη του προγράμματος. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, όλοι/όλες οι εκπαιδευόμενοι/ες υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (e-mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

Ο χρόνος μελέτης και εξάσκησης των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο του/της καθενός/καθεμίας, και βασίζεται κυρίως, στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού. Για την οργάνωση του χρόνου μελέτης και την τήρηση των προθεσμιών της διαδικασίας αξιολόγησης, ο/η χρήστης/χρήστρια της πλατφόρμας υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου που εμφανίζεται στο ταμπλό της πλατφόρμας και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

Για τη λήψη του πιστοποιητικού ο εκπαιδευόμενος καλείται να καλύψει το συνολικό κόστος της επιμόρφωσης και να επιτύχει στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες όπως αυτές ορίζονται. Το πιστοποιητικό αποστέλλεται σε ψηφιακή μορφή από την κεντρική γραμματεία σε διάστημα έναν έως τρεις μήνες από την επίσημη λήξη του προγράμματος.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Απόκτηση κλινικών δεξιοτήτων στην Αποκαταστατική/Αισθητική Οδοντιατρική

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με τίτλο, «Απόκτηση κλινικών δεξιοτήτων στην Αποκαταστατική/Αισθητική Οδοντιατρική», διάρκειας 85 ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί στο Τμήμα Οδοντιατρικής Α.Π.Θ.και θα υλοποιηθεί με […]

Υαλουργία, μικροτεχνία και εικονιστική γλυπτική στο Βυζάντιο. Τεχνολογία, καθημερινός βίος, τέχνη και λατρεία

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με τίτλο «Υαλουργία, μικροτεχνία και εικονιστική γλυπτική στο Βυζάντιο. Τεχνολογία, καθημερινός βίος, τέχνη και λατρεία/ Glassware, minor objects and iconistic sculpture in […]

Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές δυσκολίες

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό μοριοδοτούμενο πρόγραμμα  με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές δυσκολίες», διάρκειας 450 ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί και θα υλοποιηθεί με ασύγχρονη εξ αποστάσεως […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Σχεδιασμός και Oργάνωση δράσεων Aλληλεγγύης και Κοινωνική Πολιτική

Περιγραφή Προγράμματος   Το πρόγραμμα θα εκπαιδεύσει και θα επιμορφώσει ενήλικες κάθε ηλικιακής κατηγορίας και φύλου, κοινωνικής και εθνικής καταγωγής, με την προϋπόθεση καλής γνώσης της ελληνικής γλώσσας, που εργάζονται σε δημόσιους οργανισμούς, υπουργεία, οργανισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης και της […]

Ετήσια Επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία

Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Διά Βίου Μάθησης, οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Σχολική Ψυχολογία», διάρκειας 450 ωρών. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού υλοποιούνται σεμινάρια […]

Αποτελεσματική Επικοινωνία

Περιγραφή Προγράμματος Η επικοινωνία στην επαγγελματική ζωή αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας κάθε εργαζόμενου, αλλά και καθοριστικό στοιχείο για την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων. Ένας εργαζόμενος δεν αρκεί να διαθέτει εξειδικευμένες γνώσεις και το κατάλληλο τεχνικό υπόβαθρο, αλλά θα πρέπει να […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram