Πιστοποίηση με μονάδες ECVET μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ - Ψυχολογία - Ψυχιατρική

Θεματολογία

Θεματολογία

Πανεπιστήμιο

Πανεπιστήμιο

Κοινωνικά Προβλήματα και Ψυχική Υγεία του Παιδιού

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κοινωνικά Προβλήματα και Ψυχική Υγεία του Παιδιού» πραγματεύεται τον ορισμό του φυσιολογικού και του παθολογικού στην ψυχική υγεία του παιδιού και τη συνέχεια της παθολογίας από την παιδική ηλικία στην ενήλικη ζωή. Αναφέρονται οι βασικές αρχές πρόληψης, […]

Κοινωνικός Αποκλεισμός: Μοντέλα - Πρακτικές - Θεσμικές Λύσεις

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κοινωνικός Αποκλεισμός: Μοντέλα - Πρακτικές - Θεσμικές Λύσεις» έχει ως σκοπό την κατάρτιση σε θέματα κοινωνικού αποκλεισμού που έχουν θεσμοποιηθεί και τα βρίσκουμε σε εταιρείες, θεσμούς, δομές, αλλά και στην καθημερινότητά μας και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, […]

Κρίσεις Πανικού: Θεωρητικό Πλαίσιο και Πρακτική Διαχείριση

Σκοπός του προγράμματος είναι η θεωρητική κατάρτιση των εκπαιδευόμενων και η εκμάθηση δεξιοτήτων χαλάρωσης και σωστής αντιμετώπισης των κρίσεων πανικού, με ευρύτερο σκοπό τον κατευνασμό των συμπτωμάτων των κρίσεων με μη φαρμακευτικές λύσεις.  Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, το […]

Κοινωνική Κλινική Ψυχολογία των Εξαρτήσεων: Αξιολόγηση, Διάγνωση και Ανάπτυξη Θεραπευτικών Δεξιοτήτων

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κοινωνική Κλινική Ψυχολογία των Εξαρτήσεων: Αξιολόγηση, Διάγνωση και Ανάπτυξη Θεραπευτικών Δεξιοτήτων » σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με απώτερο σκοπό την απόκτηση γενικών και ειδικών γνώσεων για το συγκεκριμένο θέμα, καθώς και αντίστοιχων πρακτικών δεξιοτήτων. Επιπλέον, αποβλέπει στην εξοικείωση των […]

Κινηματογραφοθεραπεία: Βιωματικές Εφαρμογές

Στόχος του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες να δοκιμάσουν στην πράξη τον τρόπο επεξεργασίας των κινηματογραφικών ερεθισμάτων με σκοπό τη βελτιστοποίηση της πρόσληψης και της επίδρασής της στο θεατή. Σε αυτό θα συμβάλλουν τα μοντέλα που κωδικοποιούν την προσληπτική στάση και […]

Θετική Ψυχολογία: Η Επιστήμη της Ευτυχίας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Θετική Ψυχολογία: Η Επιστήμη της Ευτυχίας» αποσκοπεί στο να εκπαιδεύσει το ευρύ κοινό, ανθρώπους που αντιμετωπίζουν ψυχολογικές δυσκολίες, αλλά και ειδικούς της ψυχικής υγείας και ευρύτερα επαγγελματίες του χώρου της υγείας, αναφορικά με την προσέγγιση της θετικής […]

Θρησκεία και Ψυχανάλυση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Θρησκεία και Ψυχανάλυση» έχει ως στόχο την έγκυρη ενημέρωση της ψυχαναλυτικής κριτικής στην θρησκεία με βάση τα πηγαία κείμενα του Φρόυντ και των διαδόχων του, καθώς επίσης η έντιμη κριτική τοποθέτηση της σύγχρονης πρωτοποριακής θεολογίας απέναντι σε […]

Ιατρική Ψυχολογία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ιατρική Ψυχολογία» αποσκοπεί στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων για όλο το εύρος των νοσολογικών διαταραχών της Ψυχιατρικής. Αρχικά εστιάζει στη φαινομενολογία της ψυχολογίας της υγείας, σωματικής και ψυχικής. Στη συνέχεια, αναπτύσσονται θέματα για τις σχέσεις σωματικών και […]

Ιατρονομικά Θέματα στις Διαταραχές Μνήμης και τις Άνοιες

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξειδικευμένη εκπαίδευση πάνω στην διαδικασία αξιολόγησης των διαφόρων ειδών δικαιοπραξίας στους ασθενείς με διανοητικές διαταραχές. Το πρόγραμμα σκοπεύει στην αναλυτική περιγραφή των καταστάσεων που μπορούν να περιπλέξουν την κρίση για την ικανότητα δικαιοπραξίας, όπως και […]

Κινηματογραφοθεραπεία (Cinematherapy)

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κινηματογραφοθεραπεία (Cinematotherapy)» έχει ως στόχο την κατανόηση του θεωρητικού υποβάθρου των συνθηκών πρόσληψης των οπτικοακουστικών ερεθισμάτων από τις ταινίες , αλλά και την εκμάθηση κινηματογραφοθεραπευτικών τεχνικών που μπορούν να εφαρμοστούν επικουρικά σε κάθε μορφή ψυχοθεραπείας. Για τον […]

Εφαρμογές της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση, τα Παιδιά και τους Εφήβους

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εφαρμογές της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση, τα Παιδιά και τους Εφήβους» έχει ως στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου επιμόρφωσης και κατάρτισης στα θέματα των εφαρμογών της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας στην Εκπαίδευση, τα παιδιά και τους εφήβους, τόσο σε […]

Η Αναγνώριση των Συναισθημάτων των Παιδιών -Ενσυναίσθηση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Αναγνώριση των Συναισθημάτων των Παιδιών - Ενσυναίσθηση» αποτελεί μία εισαγωγή στις βασικές αρχές και στο βασικό τρόπο εφαρμογής της ενσυναίσθησης, της δυνατότητας δηλαδή να αναγνωρίζουμε και να κατανοούμε τα συναισθήματα των παιδιών ως πυρήνα μια νέας […]

Εναλλακτικές Ψυχολογικές Θεραπείες - Μέθοδοι και Αποτελέσματα

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εναλλακτικές Ψυχολογικές Θεραπείες - Μέθοδοι και Αποτελέσματα» αποσκοπεί στο να εκπαιδεύσει το ευρύ κοινό, ανθρώπους που αντιμετωπίζουν ψυχολογικές δυσκολίες, αλλά και ειδικούς της ψυχικής υγείας και ευρύτερα επαγγελματίες του χώρου της υγείας, αναφορικά με εναλλακτικές θεραπευτικές πρακτικές […]

Εγκληματολογική Ψυχολογία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εγκληματολογική Ψυχολογία» έχει ως αντικείμενο τη μελέτη του εγκλήματος ως πολυπαραγοντικού κοινωνικού και ψυχολογικού φαινομένου. Σκοπός του προγράμματος είναι να αποσαφηνίσει βασικές θεωρητικές έννοιες που άπτονται του εγκληματικού φαινομένου αλλά και να παρουσιάσει τα σύγχρονα ερμηνευτικά πρότυπα […]

Εγκληματολογία: Προσέγγιση της Ενδοοικογενειακής Βίας

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων/ουσών σε σημαντικά ζητήματα που αφορούν το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας. Το παρόν πρόγραμμα αποσκοπεί στην επιμόρφωση των εκπαιδευόμενων ως προς τη βαθύτερη κατανόηση των καίριων πτυχών του φαινομένου, την ερμηνεία αυτών και […]

Εγκληματολογική Έρευνα: Η Συμβολή της Ψυχολογίας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εγκληματολογική Έρευνα: Η Συμβολή της Ψυχολογίας» δημιουργήθηκε με την προοπτική να καλύψει όλο το φάσμα της συμβολής της ψυχολογίας στη διάρκεια μίας εγκληματολογικής έρευνας. Περιγράφονται και αναλύονται τεχνικές (όπως η οργάνωση και επεξεργασία ψυχολογικών δεδομένων της έρευνας), γενικά […]

Διαταραχές Προσωπικότητας Cluster B: Η Αντικοινωνική, Οριακή, Οιστριονική και Ναρκισσιστική Διαταραχή

Σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες με γνώσεις σχετικά με τις διαταραχές προσωπικότητας της κατηγορίας Β, προκειμένου να γνωρίζουν πρακτικούς τρόπους αντιμετώπισης των πασχόντων, να μπορούν να διαγνώσουν αυτές τις διαταραχές, καθώς και να κατευθύνουν σωστά τους πάσχοντες, […]

Διαπροσωπικές Σχέσεις: Το Φαινόμενο της Μοναξιάς στη Σύγχρονη Εποχή. Διαχείριση και Αντιμετώπιση

Το πρόγραμμα "Διαπροσωπικές Σχέσεις: Το Φαινόμενο της Μοναξιάς στη Σύγχρονη Εποχή. Διαχείριση και Αντιμετώπιση" έχει ως σκοπό την παρουσίαση και ανάλυση των καταστάσεων της μοναξιάς και της κοινωνικής απομόνωσης στη σύγχρονη εποχή. Πρόκειται για ένα θέμα που είναι επείγουσας και μείζονος σημασίας για […]

Διαταραχές Προσωπικότητας: Cluster C σε Εφήβους και Ενήλικες

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου επιμόρφωσης και κατάρτισης στις διαταραχές προσωπικότητας που βρίσκονται στην κατηγορία Γ και περιλαμβάνουν τις εξής διαταραχές: αποφευκτική, εξαρτητική και ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή προσωπικότητας. Αναφέρονται οι βασικές αρχές αντιμετώπισης των διαταραχών με βάση […]

Διαχείριση Συναισθηματικού, Ψυχικού Τραύματος

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Διαχείριση Συναισθηματικού, Ψυχικού Τραύματος» έχει ως στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου επιμόρφωσης και κατάρτισης γύρω από το συγκεκριμένο θέμα, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο πρακτικών δεξιοτήτων. Με χρήση στοιχείων και αναφορών από διαφορετικές ψυχοθεραπευτικές […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
bookchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram