Πιστοποίηση με μονάδες ECVET μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ - Μοριοδοτούμενα Προγράμματα Παιδαγωγικών & Ειδικής Αγωγής

Θεματολογία

Θεματολογία

Πανεπιστήμιο

Πανεπιστήμιο

Σχολικός Εκφοβισμός: Πρόληψη, Αντιμετώπιση και Στρατηγικές Παρέμβασης

Σκοπός του προγράμματος "Σχολικός Εκφοβισμός: Πρόληψη, Αντιμετώπιση και Στρατηγικές Παρέμβασης" είναι η προσέγγιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού με στόχο την πρόληψη, την έγκαιρη παρέμβαση και την αντιμετώπισή του. Η διεθνής βιβλιογραφία και έρευνα επισημαίνει ότι μια ολοκληρωμένη «ολιστική εκπαιδευτική […]

Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Παιδιών και Εφήβων

Σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, επιτυγχάνοντας τη διασύνδεση των θεωρητικών προσεγγίσεων με τη σύγχρονη εκπαιδευτική πράξη. Στο πλαίσιο αυτό, θα παρουσιαστούν οι βασικές έννοιες που αφορούν στη […]

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να καλύψει θεωρητικά αλλά και πρακτικά κενά, τα οποία αφορούν στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση - Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των Επιστημών της Αγωγής. Ειδικότερα, εστιάζει στην εκπαίδευση και κατάρτιση ανθρώπινου δυναμικού, στο σχεδιασμό, […]

Μύθος και Ιστορικό Γεγονός μέσα από την Τέχνη στην Εκπαίδευση: Οδηγίες και Υποδείξεις για Βιωματική και Ενσυναισθητική Προσέγγιση

Σκοπός του προγράμματος είναι η αποκωδικοποίηση και ανάγνωση έργων τέχνης, οποιασδήποτε μορφής, με περιεχόμενο τόσο μυθολογικό όσο και ιστορικό. Ένας συμπληρωματικός σκοπός κατά τη συγκεκριμένη ανάγνωση των έργων τέχνης είναι η προώθηση προβληματισμού, διαλόγου και κριτικού στοχασμού για την αναζωογόνηση […]

Κλινική Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου

Το Πρόγραμμα έχει στόχο την επιμόρφωση σε θέματα ψυχοπαθολογίας του παιδιού και του εφήβου, καθώς και σε σχετικές θεραπευτικές παρεμβάσεις. Οι συμμετέχοντες αποκτούν συστηματικές γνώσεις για ένα μεγάλο εύρος ψυχικών δυσκολιών και διαταραχών της παιδικής και της εφηβικής ηλικίας, σε […]

Θέατρο και Εκπαίδευση - Πολιτιστικές Εκδηλώσεις στο Σχολείο. Θεατρική Αγωγή και Επιμόρφωση

Η δημιουργία και λειτουργία ενός τέτοιου Προγράμματος επιδιώκει να καλύψει θεωρητικά αλλά κυρίως πρακτικά κενά που επισημαίνονται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τα οποία αφορούν την αξιοποίηση της Θεατρικής Αγωγής και Επιμόρφωσης και την αξιοποίηση των τεχνικών του δράματος και του […]

Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Δημιουργία Χρηστικού Eκπαιδευτικού Yλικού

Σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των συμμετεχόντων/ουσών σε σχέση με τη δημιουργία ολοκληρωμένων σχεδίων μαθημάτων για τη διδασκαλία του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» που να έχουν ιδιαίτερα ελκυστικά χαρακτηριστικά για τους μαθητές, όπως: εύληπτους εννοιολογικούς χάρτες, χρώμα και φωτογραφίες με […]

Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Καλλιέργεια Ήπιων Δεξιοτήτων στο Σχολείο

Το πρόγραμμα "Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Καλλιέργεια Ήπιων Δεξιοτήτων στο Σχολείο" έχει ως σκοπό την καλλιέργεια ή/και βελτίωση των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναδεικνύοντας την αξία τους για την απώτερη επίτευξη του σχολείου που είναι η […]

Εργαστήρια Δεξιοτήτων στην Εκπαίδευση. Διαθεματικές Προσεγγίσεις με Έμφαση στην Επιχειρηματικότητα

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών και άλλων επαγγελματιών που εργάζονται σε όλα τα πλαίσια και τα επίπεδα της Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τον επιχειρηματικό τρόπο σκέψης και με τις στρατηγικές ανάπτυξης αυτού μέσα από μια διαθεματική, μαθητοκεντρική, […]

Εφαρμοσμένη Σχολική Ψυχολογία

Σκοπός του προγράμματος είναι η αναλυτική παρουσίαση θεματικών περιοχών που συμπεριλαμβάνονται στις εφαρμογές της σχολικής ψυχολογίας. Το πρόγραμμα υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα που έχει ο εν λόγω κλάδος, αναδεικνύοντας παράλληλα το ρόλο του σχολικού ψυχολόγου, ο οποίος καλείται να εξασφαλίζει ένα […]

Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα Σχολεία - Περιβάλλον, Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Το πρόγραμμα έχει ως σκοπό την εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις απαραίτητες γνώσεις και τα διδακτικά εργαλεία, ώστε να μπορούν να συμβάλλουν στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων των μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε θέματα που είναι κρίσιμης σημασίας για […]

Ειδική Αγωγή και Διαπαιδαγώγηση σε Νευροαναπτυξιακές και Αισθητηριακές Διαταραχές

Οι νευροαναπτυξιακές και αισθητηριακές διαταραχές αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες και πλέον διαδεδομένες κατηγορίες διαταραχών.Γενικός σκοπός του προγράμματος είναι η υποστήριξη των Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής, των Λογοθεραπευτών, των Εργοθεραπευτών και των Ψυχολόγων. Επισημαίνεται πως οι κατηγορίες αυτές θα […]

Εκπαιδευτική Ψυχολογία για Εκπαιδευτικούς και Επαγγελματίες της Ψυχικής Υγείας

Σκοπός του προγράμματος είναι να εισαγάγει τους εκπαιδευόμενους σε βασικές έννοιες της εκπαιδευτικής ψυχολογίας, επιτυγχάνοντας τη διασύνδεση των θεωρητικών προσεγγίσεων με τη σύγχρονη εκπαιδευτική πράξη. Ειδικότερα, το πρόγραμμα φιλοδοξεί να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με τις απαραίτητες γνώσεις και πρακτικές για την […]

Ενταξιακή Εκπαίδευση (Inclusive Education)

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ενταξιακή Εκπαίδευση» αναλύει μία σύγχρονη εκπαιδευτική προσέγγιση που στοχεύει στη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στο εκπαιδευτικό αγαθό και στην υπερπήδηση των δομικών εμποδίων και στερεοτύπων του συστήματος που το καθιστούν αδύναμο να ανταποκριθεί […]

Εθελοντισμός: Αρχές, Μορφές και Διδακτικές Προσεγγίσεις

Σκοπός του προγράμματος είναι να εισαγάγει τους εκπαιδευόμενους σε βασικές έννοιες του εθελοντισμού και να τους εφοδιάσει με τις απαραίτητες δεξιότητες, επιτυγχάνοντας τη διασύνδεση των θεωρητικών προσεγγίσεων με τη σύγχρονη πράξη. Στο πλαίσιο αυτό, θα παρουσιαστούν οι βασικές έννοιες που […]

Διαπολιτισμική Μάθηση και Δεξιότητες

Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος, αφού αποτυπωθούν τα χαρακτηριστικά της νέας κοινωνικής και εκπαιδευτικής πραγματικότητας και αποσαφηνιστούν οι βασικές αρχές της διαπολιτισμικής μάθησης, παρουσιάζονται οι δεξιότητες που είναι απαραίτητες να αναπτυχθούν από τους μαθητές ώστε να αποτελέσουν τους αυριανούς πολίτες […]

Ανθρωπιστική Εκπαίδευση και Ψυχολογική Συμβουλευτική: Θεωρητικές και Βιωματικές Προσεγγίσεις

Σκοπός του Προγράμματος είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες τα απαραίτητα εφόδια ώστε να διαμορφώσουν τη φιλοσοφία, τις αρχές, τις μεθόδους, το περιεχόμενο, τις διεργασίες και τις δραστηριότητες του επαγγέλματός τους σύμφωνα με το ανθρωπιστικό μοντέλο. Αυτό θα επιτευχθεί: α) με […]

STEM στην Εκπαίδευση: Εκμάθηση Εργαλείων και Ανάπτυξη Δραστηριοτήτων

Ο όρος STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) αφορά μια συγκεκριμένη μέθοδο προσέγγισης στην εκπαίδευση κατά την οποία οι μαθητές διδάσκονται ταυτόχρονα και συνδυαστικά διεπιστημονικές γνώσεις από τα πεδία της επιστήμης (φυσική, χημεία, βιολογία), της τεχνολογίας, της μηχανικής και των […]

Εκπαιδευτική Ψυχολογία

Σκοπός του προγράμματος είναι να εισαγάγει τους εκπαιδευόμενους σε βασικές έννοιες της εκπαιδευτικής ψυχολογίας, επιτυγχάνοντας τη διασύνδεση των θεωρητικών προσεγγίσεων με τη σύγχρονη εκπαιδευτική πράξη. Ειδικότερα, το πρόγραμμα φιλοδοξεί να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με τις απαραίτητες γνώσεις και πρακτικές για την […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
bookchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram