Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Η διαχείριση μάρκετινγκ, σ' ένα άκρως ανταγωνιστικό και γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον σαν τον κλάδο της διαμονής, μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι σύγχρονοι ξενοδόχοι, οι επαγγελματίες και τα στελέχη τουρισμού οφείλουν να παραμείνουν ενημερωμένοι για τις νέες τάσεις και τα σύγχρονα εργαλεία για τη σωστή και βέλτιστη διαχείριση του μάρκετινγκ και της προβολής της επιχείρησής τους.
Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων στις έννοιες και διαδικασίες επιλογής, εφαρμογής και ελέγχου στρατηγικής μάρκετινγκ στον κλάδο της φιλοξενίας.
Μέσα από την παρουσίαση των τελευταίων τάσεων του μάρκετινγκ φιλοξενίας (hospitality marketing), την εις βάθος ανάλυση -ιδιαίτερα των «ψηφιακών προεκτάσεων»- της διανομής, αλλά και μελέτες περιπτώσεων σε διαφορετικά είδη επιχειρήσεων, οι εκπαιδευόμενοι θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και θα μπορούν να εφαρμόσουν τεχνικές για την ενίσχυση της προβολής και της ανταγωνιστικότητας της τουριστικής επιχείρησης.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε οικονομολόγους, στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, συμβούλους επιχειρήσεων, επαγγελματίες που προέρχονται τόσο από τους άμεσα σχετιζόμενους χώρους του τουρισμού όσο και από άλλους κλάδους του μάρκετινγκ για να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις του μάρκετινγκ φιλοξενίας (hospitality marketing).
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Dexiotites.gr