Eτήσια επιμόρφωση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Περιγραφή Προγράμματος

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», διάρκειας 450 ωρών.

Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού υλοποιούνται σεμινάρια 450 ωρών, με σκοπό την επιμόρφωση σε θέματα που άπτονται της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τη διευκόλυνση της πρόσβασης των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στο εκπαιδευτικό σύστημα, δηλαδή ομάδων πληθυσμού με γλωσσικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες.

Η μετάλλαξη της ελληνικής κοινωνίας σε πολυπολιτισμική επέφερε σημαντικότατες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτισμικής ζωής της χώρας. Ο χαρακτήρας της Εκπαίδευσης πρέπει να καταστεί τελεσίδικα ανθρωπιστικός, ο ρόλος του εκπαιδευτικού καθοριστικός, αυτού του μύστη της μαθησιακής διαδικασίας. Έτσι λοιπόν η εκπαίδευση ως φορέας διδασκαλίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και, ειδικότερα, η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, έχει ως έργο να προετοιμάσει τους μαθητές ως πολίτες μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας, ενισχύοντας τον αμοιβαίο σεβασμό και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Με αυτή την έννοια, η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση έχει να διαδραματίσει ένα σημαντικό ρόλο στα εκπαιδευτικά συστήματα των ευρωπαϊκών χωρών, όπως αυτό της Ελλάδας, προωθώντας την ομαλή ένταξη μαθητών διαφορετικής εθνικής και πολιτισμικής προέλευσης.

Η διαπολιτισμική εκπαίδευση αποτελεί μια προσέγγιση στη διδασκαλία και μάθηση, η οποία βασίζεται αφενός σε δημοκρατικές αξίες και πιστεύω και αφετέρου επιβεβαιώνει τον πολιτισμικό πλουραλισμό. Αποτελεί ένα πεδίο μελέτης και μια αναδυόμενη επιστήμη, της οποίας κύριος σκοπός είναι να δημιουργήσει ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες στους μαθητές από διαφορετικές φυλετικές, εθνικές, κοινωνικές και πολιτισμικές ομάδες.

Θεματικές Ενότητες

Οι θεματικές ενότητες του προγράμματος ονομάζονται «Σπόνδυλοι».

α) Κάθε αυτοτελής σπόνδυλος θα πρέπει να περιλαμβάνει μια ή και περισσότερες ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων και να υπάρχει η δυνατότητα κάθε σπόνδυλος να αντιστοιχεί σε πιστωτικές μονάδες παρακολούθησης και βαθμούς ECVET που θα δηλώνουν τη σχετική βαρύτητα του σπονδύλου σε σχέση με το πλήρες προσόν.

β) Η παρακολούθηση κάθε σπονδύλου περιλαμβάνει μελέτη υλικού και εκπόνηση μιας ή περισσότερων εργασιών και τελική εξεταστική δοκιμασία καθώς και συμμετοχή σε συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο, με στόχο τη διαρκή βελτίωση/ανατροφοδότηση των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτών.

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες – σπόνδυλοι και οι ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων αριθμημένα.

1. Εισαγωγή σε έννοιες διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

2.Πολυπολιστισμικότητα και ανθρώπινα δικαιώματα

3.Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στον ευρωπαϊκό χώρο - παραδείγματα

4.Μοντέλα διαχείρισης της ετερότητα στην εκπαίδευση

5.Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην διαπολιτισμική διαχείριση της ετερότητας

6.Πρακτικές διαπολιτισμικής διαχείρισης της ετερότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία

7.Η συμβολή της λογοτεχνίας στην διαπολιτισμική διαχείριση της ετερότητας

8.Σχολική βία και πολυπολιτισμικότητα

9. Διαπολιτισμικότητα - πολυπολιτισμικότητα και διαχείριση συγκρούσεων

10. Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας

11. Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διγλωσσία

12. Στερεότυπα και προκαταλήψεις

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, ΙΕΚ: Προσχολικής αγωγής, δραστηριοτήτων δημιουργίας & έκφρασης). Σε σχολικούς συμβούλους, αδιόριστους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης,  προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων, αποσπασμένους εκπαιδευτικούς στο εξωτερικό με στόχο να διδάξουν την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό, σε εκπαιδευτικούς σε διαπολιτισμικά σχολεία και σχολεία ειδικής αγωγής, σε κοινωνιολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, σε υπηρετούντες στα Υπουργεία, σε δικηγόρους, σε διερμηνείς αλλά και γενικότερα σε όσους επιθυμούν να επιμορφωθούν σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με στόχο τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο».

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Το σεμινάριο μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)

0.5 μονάδα για θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. καθώς και
Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μάλιστα με το πρόσφατο σχέδιο νόμου η μοριοδότηση αναμένεται να τροποποιηθεί και να δίνει 1 μονάδα).

10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ

Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοροδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου βεβαιώσεις.

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες

  • 450 ώρες
Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Γεράσιμος Καραμπελιάς

Καθηγητής

Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου

gkarabelias@panteion.gr

 

Ι.                      Σπουδές-Πτυχία

1995.                Διδακτορικό δίπλωμα (Ph.D) από τη Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών (School of Oriental and African Studies) του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (UNIVERSITY OF LONDON)

1991                 Μεταπτυχιακός τίτλος (Μ.Α.) στην Πολιτική Επιστήμη από το Graduate School of Arts and Sciences, του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης (NEW YORK UNIVERSITY)-Η.Π.Α.

1988                 Πτυχίο (Β.Α.) με έπαινο (Magna Cum Laude) στις Κοινωνικές Σπουδές από το Dyson College of Arts and Sciences του PACE UNIVERSITY- Η.Π.Α.

1985                 Δίπλωμα Διδασκάλου-Παιδαγωγική Ακαδημία (Τρίπολη)

 

ΙΙ.                    Διδασκαλία

Α.1                ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

1997-2020                    Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνιολογίας

Προπτυχιακά:                (1) Εθνική Ταυτότητα και Ελληνισμός της Διασποράς, (2) Μειονότητες και Μετανάστες στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια (3) Ισλάμ και Ριζοσπαστικοποίηση στη Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μεταπτυχιακά:              Δημογραφία και Μετανάστευση (με Δ Πρόντζα), & Άνιση Ανάπτυξη και Κρίση των Οικονομικών και Κοινωνικών Δομών στην Ευρώπη (με Μ. Κήππα)

 

Α.2.      ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Το φθινόπωρο του 2015, με το πρόγραμμα Scholars του Ιδρύματος Ωνάση, έδωσα διαλέξεις και σεμινάρια στα ακόλουθα πανεπιστημιακά ιδρύματα ΗΠΑ και ΚΑΝΑΔΑ:

  1. Simon Fraser University-Vancouver CA, (Stavros Niarchos Foundation Center for Hellenic Studies)
  2. Loyola Marymount –Los Angeles USA, (Basil Caloyeras Center for Modern Greek Studies)
  3. University of Washington-Seattle USA, (Henry M. Jackson School of International Studies)
  4. Stanford University – San Francisco USA, (The Mediterranean Studies Forum)
  5. John Jay College of Criminal Justice – New York, USA and
  6. Queens University-New York, USA (Center for Byzantine and Modern Greek Studies)

 

ΙΙΙ.       Δημοσιεύσεις

Βιβλίο:             ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ: Ελλαδικές και Κυπριακές Κοινότητες στην Αφρικανική Ήπειρο (Αθήνα: Σιδέρης, 2021) (με Ι.Χ. Ιακωβίδη)

Άρθρα:             1.        «Η πρόκληση της Ενσωμάτωσης και ο ρόλος των Στρατιωτικών οργανισμών: Μία συγκριτική ανάλυση της Γαλλίας με το Βέλγιο», Πρακτικά 7ου Συνεδρίου-Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία (ΕΚΕ-2021) με Ι. Φυτά

                        2.         European Migration Network “Detention and alternatives to detention in international protection and return procedures”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2020-National Report) with Th. Fouskas, G. Koulierakis, K. Kazanas, and A. DeMaio

                        3.         European Migration Network, “Responses to long-term irregularly staying migrants: Practices and challenges in EU member states and Norway-National Report”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with Th. Fouskas, G. Koulierakis, K. Kazanas, and A. DeMaio

                        4.         «Η πρόκληση της ενσωμάτωσης των μεταναστών και ο ρόλος των στρατιωτικών οργανισμών. Μια συγκριτική ανάλυση Σουηδίας και Ελλάδας», Πρακτικά 6ου Συνεδρίου-Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία, (2018) με Ι. Φυτά

                        5.         European Migration Network, “Impact of visa liberalisation on countries of destination”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, K. Kazanas, F. Mine, A. Chalkidi and A. DeMaio

                        6.         European Migration Network, “Labour market integration of third-country nationals in EU member states.”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, G. Tsobanoglou, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio, C. Novak, G. Pechlidi, M. Vakouli and S. Tasiopoulos

                        7.         European Migration Network: “States’ Approaches to Unaccompanied Minors Following Status Determination”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, S. Chtouris, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio, C. Novak, G. Pechlidi, M. Vakouli and S. Tasiopoulos

                        8.         European Migration Network Focused Study: “The Changing Influx of Asylum Seekers in 2014-2016:  Member States Responses” (Athens: EPLO-Hellenic Ministry of Interior-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio and C. Novak

                        9.         European Migration Network: “Annual Report on Migration and Asylum in Greece: National Report”, Part I & II. (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio and C. Novak

 

IV.       Διοικητικό Έργο

Μεταξύ άλλων, Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Κοινωνιολογίας (2020-22), Διευθυντής του Εργαστηρίου ΜΕΘΕΞΗ του Τμήματος Κοινωνιολογίας (2019-2021) και Επιστημονικά Υπεύθυνος δυο προγραμμάτων του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παντείου Πανεπιστημίου με θέμα: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» και «Η Ελληνική ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα».  Μέλος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Για περισσότερες Πληροφορίες πιέστε εδώ.

Κόστος Προγράμματος

Στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής και στήριξης του συνόλου των πολιτών, ειδικότερα του κρίσιμου κλάδου των εκπαιδευτικών, δίνεται η δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησης του προγράμματος.

Για όσους επιλέξουν να παρακολουθήσουν την επιμόρφωση, εάν το επιθυμούν, μπορούν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες* και να συμμετάσχουν στη διαδικασία αξιολόγησης των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν προκειμένου να λάβουν το μοριοδοτούμενο** επίσημο πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης του προγράμματος με κόστος διδάκτρων 255 (€) ευρώ.

* Όχι μόνο ασύγχρονη, αλλά και σύγχρονη εκπαίδευση. Διάδραση μέσω τηλεδιασκέψεων με τον Επιστημονικά Υπεύθυνο Καθηγητή και όλη την επιστημονική ομάδα για πλήρη παρουσίαση και επεξήγηση του εκπαιδευτικού υλικού, επίλυση μελετών περίπτωσης, συμμετοχή σε εργαστήριο ψηφιακών δεξιοτήτων.

 

Στο πλαίσιο των επιπλέον υποστηρικτών εκπαιδευτικών υπηρεσιών παρέχεται ακόμα:

  • πρόσβαση σε συλλογές της Βιβλιοθήκης του Παντείου Πανεπιστημίου και άλλων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αλλοδαπής, καθώς επίσης, η δυνατότητα δανεισμού και διαδανεισμού βιβλίων.

 

Δικαιούχοι έκπτωσης:

  • Άνεργοι,
  • εκπαιδευτικοί & εν δυνάμει εκπαιδευτικοί,
  • ΑμεΑ,
  • σε περίπτωση προεξόφλησης ή για πρόωρη εγγραφή (10 μέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης),
  • για απόφοιτους του Παντείου Πανεπιστημίου,
  • για καθηγητές όλων των Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων,
  • για ομάδες 5 ατόμων και άνω,
  • για όσους παρακολουθούν ή έχουν παρακολουθήσει έως και 18 μήνες πριν από την έναρξη του παρόντος ένα από τα παρακάτω προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):ολιστική προσέγγιση», «Θετική ψυχολογία», «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», «Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων», «Θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση», «Διοίκηση Μονάδων Υγείας», «Διδακτική της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα», «Ετήσια επιμόρφωση στη σχολική ψυχολογία», «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ψυχολογία της νεανικής σχέσης», «Παιδοψυχολογία: ολιστική προσέγγιση», «Εφαρμοσμένη εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη», «Πολιτιστικός τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία: το παράδειγμα της κεντρικής Μακεδονίας».

 

Κόστος διδάκτρων κατόπιν έκπτωσης 190 (€) ευρώ, με δυνατότητα καταβολής του ποσού σε 3 δόσεις (κατάθεση 1ης δόσης κατά τον πρώτο μήνα υλοποίησης του σεμιναρίου).

 

Ισχύει για τους κύκλους εκπαίδευσης του προγράμματος, που θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο 2022 και έπειτα.

 

Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν εφόσον κατά την περίοδο εγγραφής σας εμπίπτετε σε κάποια από τις ομάδες δικαιούχων.

Επιστροφή διδάκτρων γίνεται ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του φορέα, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την εγγραφή σας και σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής στον κύκλο για τον οποίον εγγραφήκατε, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενη περίοδο υλοποίησης (εκπαιδευτικό κύκλο) του ίδιου σεμιναρίου.

Σύμφωνα με την κοινωνική πολιτική εκπτώσεων που εφαρμόζει το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου, παρέχεται περιορισμένος αριθμός θέσεων Υποτροφίας πλήρους απαλλαγής από το κόστος των διδάκτρων και για όσους/ες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες και είναι εγγεγραμμένοι/ες στο Μητρώο ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ,. για συνεχές διάστημα 18 μηνών και άνω, κατόπιν κλήρωσης.

 

** ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ - Επαγγελματική εξέλιξη των συμμετεχόντων και συμμετεχουσών.

Για όσους επιλέξουν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες, εκδίδεται τίτλος επιτυχούς ολοκλήρωσης του προγράμματος, ο οποίος λόγω της δημόσιας ιδιότητας του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου, δύναται εκτός από τον ιδιωτικό τομέα,  να αποδώσει ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης στο Ελληνικό Δημόσιο, όπως κάθε φορά θα ισχύουν τα κριτήρια μοριοδότησης στην εκάστοτε μελλοντική Προκήρυξη Προσλήψεων.

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Παντείου Πανεπιστημίου εφαρμόζει το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (European Credit System for Vocational Education and Training = ΕCVET), το οποίο ακολουθεί τη Σύσταση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 18ης Ιουνίου 2009, για τη θέσπιση του ευρωπαϊκού συστήματος πιστωτικών μονάδων για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (ΕCVET). To εν λόγω Ευρωπαϊκό Σύστημα, αποτελεί ένα τεχνικό πλαίσιο για τη μεταφορά, την αναγνώριση και τη συσσώρευση μαθησιακών αποτελεσμάτων ενός προσώπου, με σκοπό την απόκτηση επαγγελματικού προσόντος.

Η εφαρμογή του ECVET στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου περιλαμβάνει:

α) την περιγραφή των τίτλων επιμόρφωσης σε ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων με την απόδοση βαθμών ECVET και β) τη διαδικασία μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων.

Η παρακολούθηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος αντιστοιχεί σε 18 μονάδες ECVET.

 

.

 

 

 

Τεχνικός Εξοπλισμός

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

1. Χρησιμοποιούν τις τελευταίες εκδόσεις φυλλομετρητών όπως για παράδειγμα Chrome,Mozilla.
2. Διαθέτουν μικρόφωνο, ακουστικά και προαιρετικά μια κάμερα.

Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 4:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό 210 3009703)

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Tο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου παρέχει τη δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησης για τον κύκλο του Ιανουαρίου του 2022.

Η δωρεάν παρακολούθηση περιλαμβάνει πρόσβαση στο σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού του προγράμματος και παρακολούθηση των τηλεδιασκέψεων. Επιπλέον, στα πλαίσια της παρακολούθησης, θα υπάρξει και δωρεάν προσομοίωση της λειτουργίας ενός ψηφιακού εργαστηρίου δεξιοτήτων.

Εκπαιδευτικές υποχρεώσεις και υπηρεσίες αξιολόγησης δεν περιλαμβάνονται στην συμμετοχή με δωρεάν παρακολούθηση.

 

Πιστοποιητικό επιμόρφωσης δεν χορηγείται στα πλαίσια της δωρεάν παρακολούθησης.

 

Στην περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να λάβει το αναγνωρισμένο μοριοδοτούμενο και με διά βίου ισχύ πιστοποιητικό του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου, θα πρέπει να αξιοποιήσει το σύνολο των υποστηρικτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών & των απαραίτητων υπηρεσιών αξιολόγησης, όπως περιγράφονται παρακάτω:

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την μικτή (blended) εξ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, ένα συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων με το εκπαιδευτικό υλικό.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο εκπαιδευόμενος, καθώς και στην διεξαγωγή δραστηριοτήτων προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης. Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό.

Δείγμα εκπαιδευτικού υλικού: https://ispri.ng/J068m

Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του ΖΟΟΜ ή του Big Blue Button. Ο εκπαιδευτής διδάσκει ζωντανά (real time) το μάθημα έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν. Ο καθηγητής επικοινωνεί με τους εκπαιδευόμενους μέσω ήχου, ενώ παράλληλα υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας του ιδίου, αλλά και των εκπαιδευομένων. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω κειμένου (chat) μεταξύ των συμμετεχόντων και με τον καθηγητή, με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος σε όλους τους συμμετέχοντες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο συμμετέχοντα (ιδιωτική συνομιλία).
Οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα υλοποιηθούν 4  ζωντανές ψηφιακές συναντήσεις διάρκειας, έκαστη, 3-4 ωρών, οι οποίες θα λαμβάνουν χώρα περίπου κάθε 2 μήνες.

Η διαδικασία αξιολόγησης βασίζεται σε τεστ αξιολόγησης για κάθε εκπαιδευτική ενότητα-σπόνδυλο. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους συμμετέχοντες. Για κάθε επιμέρους τεστ αξιολόγησης θα πρέπει ο/η εκπαιδευόμενος/η να συγκεντρώσει ποσοστό επιτυχίας ≥ 60%. Τα κουίζ θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων 100άδων ερωτήσεων και θα προκύπτουν στην αξιολόγηση του/της εκάστοτε εκπαιδευόμενου/ης χωρίς καμία περιοδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει αναγνώσει ο/η εκπαιδευόμενος/η το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.

Παράλληλα, στα πλαίσια της αξιολόγησης ορίζεται ως απαιτητή διεργασία η συμμετοχή σε ψηφιακό εργαστήριο δεξιοτήτων. Δεδομένου ότι, το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως στην εκπαιδευτική κοινότητα και με το επίσης δεδομένο, της υποχρεωτικής πραγματοποίησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων στις εκπαιδευτικές μονάδες, θα γίνει προσομοίωση ενός ψηφιακού εργαστηρίου δεξιοτήτων, ώστε να εξοικειωθεί ο/η εκπαιδευόμενος/η με τη συγκεκριμένη δεξιότητα.

Το εργαστήριο ψηφιακών δεξιοτήτων θα βασιστεί στις θεματικές ενότητες που έχουν οριστεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.

Η επικοινωνία με την εκπαιδευτική ομάδα του προγράμματος γίνεται μέσω της πλατφόρμας 24 ώρες την ημέρα. Επίσης, στην πλατφόρμα αναρτώνται ανακοινώσεις από την εκπαιδευτική ομάδα και από τη διοικητική υποστήριξη του προγράμματος. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, όλοι/ες οι εκπαιδευόμενοι/ες υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (e-mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

Ο χρόνος μελέτης και εξάσκησης των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο καθενός/καθεμίας και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού. Για την οργάνωση του χρόνου μελέτης και την τήρηση των προθεσμιών της διαδικασίας αξιολόγησης, ο χρήστης της πλατφόρμας υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου που εμφανίζεται στο ταμπλό της πλατφόρμας και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

 

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Ανάλυση Συμπεριφοράς

Περιγραφή Προγράμματος Ανάλυση Συμπεριφοράς σε 5 κατευθύνσεις Τα μαθήματα "Ανάλυσης Συμπεριφοράς" υλοποιούνται εξ αποστάσεως μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Πιστοποίηση και Μοριοδότηση σε πέντε κατευθύνσεις:  Ειδική Αγωγή Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Ψυχική Υγεία Υγεία Διοίκηση Μοριοδότηση με: 2 μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (Α.Σ.Ε.Π. […]

Γυναίκες, Φύλο, Πολιτική

Περιγραφή Προγράμματος Σκοπός του Προγράμματος είναι η επιμόρφωση ενήλικων εκπαιδευόμενων (γυναικών και ανδρών) προκειμένου να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα που αναφέρονται στις έμφυλες διαστάσεις της πολιτικής, τις ιδιότητας του πολίτη και των πολιτικών δικαιωμάτων στις σύγχρονες κοινωνίες. Στο πρόγραμμα […]

Start-up με τη χρήση Ψηφιακών Προγραμμάτων (Λογισμικών)

Περιγραφή Προγράμματος 1. Marketing και Οργάνωση  Πωλήσεων Α. Ανάλυση Υφιστάμενης Κατάστασης 1.1.      Ανάλυση Εσωτερικού και Εξωτερικού Περιβάλλοντος της Επιχείρησης 1.2.      Υφιστάμενα Οικονομικά Στοιχεία 1.3.      Ανάλυση SWOT Β. Το Επιχειρηματικό Σχέδιο 1.4.      Καθορισμός Στόχων & Κατάρτιση Διοικητικού Πλάνου 1.5.      Κατάρτιση Πλάνου […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Πολιτιστικός Τουρισμός και Εφαρμοσμένη επικοινωνία. Το παράδειγμα της Μεσσηνίας

Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης προσφέρει το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Πολιτιστικός Τουρισμός & Εφαρμοσμένη επικοινωνία. Το παράδειγμα της Μεσσηνίας» διάρκειας 16 εβδομάδων - 300 ωρών. Το πρόγραμμα αυτό […]

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

Περιγραφή Προγράμματος Στο πλαίσιο του προγράμματος "Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων", υλοποιούνται εξ αποστάσεως σεμινάρια 200 ωρών με στόχο α) την απόκτηση δεξιοτήτων Εκπαιδευτών Ενηλίκων β) την προετοιμασία και την απευθείας συμμετοχή στις εξετάσεις αξιολόγησης εκπαιδευτικής επάρκειας υποψήφιων Εκπαιδευτών Ενηλίκων μη Τυπικής Εκπαίδευσης του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (Υπουργείο Παιδείας) (Ν. 4386/16 Άρθρο […]

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Ανάλυση Συμπεριφοράς

Περιγραφή Προγράμματος Βασικός στόχος του προγράμματος είναι, αφενός για τον ίδιο τον/την εκπαιδευόμενο/η, η βελτίωση της ικανότητάς του/της να ερμηνεύει επιστημονικά τους λόγους για τους οποίους ο εκάστοτε άνθρωπος, σκέφτεται, αισθάνεται και ενεργεί με τον τρόπο που τον χαρακτηρίζει και […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Dexiotites.gr

Copyright © 2021 - 2022 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram