Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ψυχιατρική του Παιδιού και του Εφήβου» απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας που ενδιαφέρονται για την κατανόηση και αντιμετώπιση της ψυχικής παθολογίας των παιδιών και των εφήβων. Βασικός σκοπός του είναι η αναγνώριση των ψυχικών διαταραχών της παιδικής και της εφηβικής ηλικίας και η εξοικείωση με τον τρόπο εργασίας των παιδοψυχιάτρων. Έτσι, στο τέλος του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να εντοπίζουν τις βασικές κλινικές εικόνες της παιδικής ψυχοπαθολογίας και την αναγκαιότητα παραπομπής των παιδιών σε παιδοψυχιατρικές υπηρεσίες. Μεταξύ των θεμάτων που αναπτύσσονται είναι η διαγνωστική εκτίμηση του παιδιού, η χρησιμοποίηση του παιχνιδιού και της ζωγραφικής σαν διαγνωστικά εργαλεία, ο τρόπος ταξινόμησης των ψυχικών διαταραχών της παιδικής ηλικίας, αλλά και τονίζεται η αλληλεξάρτηση και η αλληλεπίδραση των βιολογικών, ψυχολογικών και ψυχοκοινωνικών αιτιών για την εκδήλωση της κάθε διαταραχής.
Το πρόγραμμα συνοδεύεται από live streaming συνάντηση στην θεματική: Προληπτικές παρεμβάσεις στην ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων με εισηγήτρια την κα. Λαζαράτου Ελένη, Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, Α΄ Ψυχιατρική Κλινική, της Ιατρικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
(Η σύγχρονη (real time) εξ αποστάσεως εκπαίδευση (live streaming) πραγματοποιείται μέσω ειδικά διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Πρόκειται για ζωντανά μαθήματα με εισηγητή τα οποία καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να παρακολουθήσουν από το χώρο τους, σε συνεδρίες που λαμβάνουν χώρα σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, χωρίς να είναι υποχρεωτική η φυσική παρουσία.
Το Live Streaming παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν στον υπολογιστή τους ήχο και εικόνα και να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στους εισηγητές, είτε φωνητικά είτε γραπτά)
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Dexiotites.gr