Μυθολογία και Τέχνη στην Εκπαίδευση: Βιωματικές και Εναλλακτικές Προσεγγίσεις

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μυθολογία και Τέχνη στην Εκπαίδευση: Βιωματικές και Εναλλακτικές Προσεγγίσεις» έχει ως σκοπό την αξιοποίηση της Μυθολογίας και της Τέχνης κατά τη διδασκαλία τόσο για την προώθηση προβληματισμού, διαλόγου και κριτικού στοχασμού όσο και για την αναζωογόνηση του περιεχομένου διδασκαλίας και την πρόκληση του ενδιαφέροντος των μαθητών-εκπαιδευομένων με τη σύμπραξη βιωματικών δραστηριοτήτων και εναλλακτικών προσεγγίσεων. Επιδιώκεται ο περιορισμός και η εξουδετέρωση προκαταλήψεων και στερεοτύπων με την ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευομένων, καθώς θα διακρίνουν ότι αυτά που θα επεξεργασθούν με τον εκπαιδευτικό/εκπαιδευτή ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά τους και τους αφορούν άμεσα. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα πέρα από την αναφορά στους μύθους και την περιγραφή των έργων τέχνης, καλύπτει και τη μεθοδολογική τους προσέγγιση με σκοπό την αποκωδικοποίηση των συμβόλων, του περιεχομένου και του μηνύματός τους.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Ο Εκπαιδευτικός ως Επαγγελματίας: Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ο Εκπαιδευτικός ως Επαγγελματίας: Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση» έχει ως βασικό σκοπό την παρουσίαση σημαντικών θεωρητικών και πρακτικών αρχών, παιδαγωγικών και διδακτικών δεξιοτήτων που ενισχύουν τον ρόλο του εκπαιδευτικού ως επαγγελματία και συμβάλλουν στην ισόρροπη και ολόπλευρη […]

Ο Εκπαιδευτικός στη Σχολική Τάξη: Πρακτικές Καθοδήγησης και Ενίσχυσης των Μαθητών

Η διαπίστωση ότι η εφαρμογή πρακτικών καθοδήγησης και ενίσχυσης των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς αποτελεί πλέον αναγκαιότητα και βασική προτεραιότητα της εκπαίδευσης επανέρχεται συνεχώς σε ελληνικές και διεθνείς μελέτες και έρευνες. Σήμερα, στα σχολεία του 21ου αιώνα, η κατάρτιση των […]

Το Παραμύθι στην Εκπαίδευση: Δημιουργική Ανάγνωση, Κριτικός Εγγραμματισμός και Αξιοποίηση

Σκοπός του Προγράμματος είναι η επανεκτίμηση του παραμυθιού και του μύθου ως σύγχρονων και αποτελεσματικών παιδαγωγικών και διδακτικών μέσων, τα οποία είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν μεθοδικά και λειτουργικά, ώστε μέσα από τη δημιουργική ανάγνωσή τους να γίνει εφικτή η επανένταξη […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Πρώτες Βοήθειες και Κλινική Επείγουσα Θεραπευτική

Σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους/τις εκπαιδευόμενους/ες με τις απαραίτητες γνώσεις και τεχνικές «Πρώτων Βοηθειών», η εφαρμογή των οποίων θα οδηγήσει στη βέλτιστη λειτουργία του Τμήματος Διακομιδής και Επείγουσας Αντιμετώπισης βαρέως πασχόντων ασθενών και (πολύ)τραυματιών. Ειδικότερα, το πρόγραμμα αποσκοπεί […]

Δημόσιες Συμβάσεις-Επίκαιρα και Κρίσιμα Ζητήματα

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι εκπαιδευόμενοι την πρακτική σημασία των δημοσίων συμβάσεων, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, για την υλοποίηση της ενιαίας εσωτερικής αγοράς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος και […]

Fake News, Προπαγάνδα και Fact-Checking

Σκοπός του προγράμματος Fake News, Προπαγάνδα και Fact-Checking είναι η εξοικείωση των εκπαιδευόμενων με το φαινόμενο των παραποιημένων ειδήσεων, τους βασικούς τύπους αυτών, αλλά και τους λόγους που οδηγούν στον πολλαπλασιασμό τους. Στο πλαίσιο αυτό, αρχικά, επιχειρείται μία κοινωνιολογική θεώρηση […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram