Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών» σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με σκοπό την απόκτηση γενικών και ειδικών γνώσεων στο συγκεκριμένο θέμα. Αναλύονται κεντρικής σημασίας ζητήματα, όπως η άυλη φύση της εξυπηρέτησης, το περιβάλλον της, οι εξυπηρετούντες και η συμπεριφορά τους (λεκτική, μη λεκτική, γραπτή, τηλεφωνική). Διερευνώνται οι αρχές που χαρακτηρίζουν και «αναδεικνύουν» την ποιότητα της εξυπηρέτησης, αλλά και εξετάζονται τα στοιχεία που καθορίζουν την εξυπηρέτηση, όπως: ύφος, ρυθμός, σταθερότητα και ισότητα, συναισθηματική κατάσταση του εξυπηρετούμενου και το θετικό κλίμα που πρέπει να δημιουργείται. Επιπλέον, δίνονται οδηγίες και για την ψηφιακή οντότητα της εξυπηρέτησης. Τέλος, παρέχονται παραδείγματα, ώστε να γίνονται αντιληπτές οι έννοιες που εξετάζονται, για να μετασχηματίζονται σε δεξιότητες.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες, εξυπηρετούντες, ελεύθερους επαγγελματίες και, γενικότερα, σε όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες με οποιονδήποτε τρόπο.
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Dexiotites.gr