Ψηφιοποίηση εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αξιοποίηση εργαλείων σύγχρονης ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης και δημιουργία προσαρμοστικού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού.

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Περιγραφή Προγράμματος

Η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά.
Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται να έχουν γνώση των αρχών και της μεθοδολογίας που διέπουν την ψηφιακή μάθηση και διδασκαλία. Επιπλέον, θα αποκτήσουν εμπειρία στις στρατηγικές και στη μεθοδολογία του επιστημονικού θεματικού αντικειμένου καθώς και αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης. Το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, εκτός από τον ιδιωτικό τομέα, δύναται να αποδώσει ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης στο Ελληνικό Δημόσιο, όπως κάθε φορά θα ισχύουν τα κριτήρια μοριοδότησης στην εκάστοτε μελλοντική προκήρυξη προσλήψεων.

Όλα τα μαθήματα συνδυάζουν την παροχή γνώσεων και πληροφοριών με βιωματικές ασκήσεις.

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η εξοικείωση του επιμορφούμενου με γνώσεις και δεξιότητες ψηφιακής μάθησης και διδασκαλίας στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση. Το πρόγραμμα, σχεδιάστηκε για να εξοπλίσει τους εκπαιδευόμενους με γνώση και διάκριση, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν, με την κατάλληλη πληροφορία και γνώση, ψηφιακά εργαλεία και συστήματα διαχείρισης μάθησης.

Διασαφηνίζονται έννοιες και ορισμοί στο πλαίσιο της Διαδικτυακής Εκπαίδευσης και προάγεται η εκπαιδευτική εμπειρία και φιλοσοφία της ευέλικτης μάθησης και διδασκαλίας.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι, θα κατανοούν:

  1. τις βασικές θεωρίες μάθησης και την εξέλιξη της ηλεκτρονικής μάθησης.
  2. τη σημασία ανάπτυξης και χρήσης κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.
  3. την έννοια της ηλεκτρονικής μάθησης και των μοντέλων της.​​​​​​
  4. τις σύγχρονες τεχνολογικές τάσεις, καθώς και τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.
  5. τα περιβάλλοντα σύγχρονης εικονικής τάξης.

Επίσης θα έχουν την ικανότητα:

  1.  να χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία (πχ playposit).
  2. να δημιουργούν ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία και να επιλέγουν τα κατάλληλα για τη διδασκαλία τους.
  3. να παρουσιάζουν ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο.
  4.  να αναπτύσσουν ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο μέσω βίντεο, κουίζ, παρουσιάσεων.
  5. να διαχειρίζονται τα διάφορα συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS).
  6. να υιοθετούν θετική στάση απέναντι στην ευέλικτη ψηφιακή μάθηση και διδασκαλία

Πιστοποιητικό επιμόρφωσης:

Με το πέρας του προγράμματος εκδίδεται πιστοποιητικό επιμόρφωσης. Το πιστοποιητικό επιμόρφωσης, εκτός από τον ιδιωτικό τομέα, δύναται να αποδώσει ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης στο Ελληνικό Δημόσιο, όπως κάθε φορά θα ισχύουν τα κριτήρια μοριοδότησης στην εκάστοτε μελλοντική προκήρυξη προσλήψεων.

Η επιτυχής παρακολούθηση όλων των ενοτήτων οδηγεί στη λήψη Πιστοποιητικού Παρακολούθησης Επιμόρφωσης από το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου. Το πιστοποιητικό παρακολούθησης του προγράμματος αποστέλλεται σε 1 με 3 μήνες από τη λήξη του προγράμματος και συνεπάγεται την επιτυχή ολοκλήρωση της επιμόρφωσης.

Θεματικές Ενότητες

1. Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία
2. Βασικές Θεωρίες Μάθησης 
3. Βασικές Έννοιες Ηλεκτρονικής Μάθησης (E-Learning)
4. Ανοικτά ψηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
5. Παρουσίαση και ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων
6. Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου
7. Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης. Πρακτικές εφαρμογές σύγχρονης/ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φιλολόγους, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης, σε σχολικούς συμβούλους, αδιόριστους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης, σε κοινωνιολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, αλλά και γενικότερα σε όσους επιθυμούν να επιμορφωθούν σε θέματα ψηφιακής εκπαίδευσης, καθώς και να εξελίξουν τον ψηφιακό γραμματισμό τους στο πλαίσιο της εκπαίδευσης. Απευθύνεται επίσης σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξη τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ) αλλά και σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.

Γιατί να το παρακολουθήσω:

  • Το μοριοδοτούμενο πιστοποιητικό μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).
  • 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)
  • 1 μονάδα για στελέχη εκπαίδευσης, με βάση τα κριτήρια επιλογής Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.)
  • 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ

 

Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοριοδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου πιστοποιητικά.

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες - 450 ώρες

Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Καθηγητής Γεράσιμος Καραμπελιάς

Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνιολογίας
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Λεωφόρος Συγγρού 136, 17671 Αθήνα
[email protected]

Ι. Σπουδές-Πτυχία

1995. Διδακτορικό δίπλωμα (Ph.D) από τη Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών (SchoolofOrientalandAfricanStudies) του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (UNIVERSITY OF LONDON)

1991 Μεταπτυχιακός τίτλος (Μ.Α.) στην Πολιτική Επιστήμη από το Graduate School of Arts and Sciences, του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης (NEW YORK UNIVERSITY)-Η.Π.Α.

1988 Πτυχίο (Β.Α.) με έπαινο (Magna CumLaude) στις Κοινωνικές Σπουδές από το Dyson College of Arts and Sciences του PACE UNIVERSITY- Η.Π.Α.

1985 Δίπλωμα Διδασκάλου-Παιδαγωγική Ακαδημία (Τρίπολη)

ΙΙ. Διδασκαλία

Α.1 ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

1997-2020 Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνιολογίας

Προπτυχιακά: (1)Εθνική Ταυτότητα και Ελληνισμός της Διασποράς, (2)Μειονότητες και Μετανάστες στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια (3) Ισλάμ και Ριζοσπαστικοποίηση στη Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μεταπτυχιακά: Δημογραφία και Μετανάστευση (με Δ Πρόντζα),&Άνιση Ανάπτυξη και Κρίση των Οικονομικών και Κοινωνικών Δομών στην Ευρώπη (με Μ. Κήππα)

Α.2. ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Το φθινόπωρο του 2015, με το πρόγραμμα Scholars του Ιδρύματος Ωνάση, έδωσα διαλέξεις και σεμινάρια στα ακόλουθα πανεπιστημιακά ιδρύματα ΗΠΑ και ΚΑΝΑΔΑ:

Simon Fraser University-Vancouver CA, (Stavros Niarchos Foundation Center for Hellenic Studies)

Loyola Marymount –Los Angeles USA, (Basil Caloyeras Center for Modern Greek Studies)

University of Washington-Seattle USA, (Henry M. Jackson School of International Studies)

Stanford University – San Francisco USA, (The Mediterranean Studies Forum)

John Jay College of Criminal Justice – New York, USA and

Queens University-New York, USA (Center for Byzantine and Modern Greek Studies)

ΙΙΙ. Δημοσιεύσεις

Βιβλίο: ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ: Ελλαδικές και Κυπριακές Κοινότητες στην Αφρικανική Ήπειρο (Αθήνα: Σιδέρης, 2021) (με Ι.Χ. Ιακωβίδη)

Άρθρα: 1. «Η πρόκληση της Ενσωμάτωσης και ο ρόλος των Στρατιωτικών οργανισμών: Μία συγκριτική ανάλυση της Γαλλίας με το Βέλγιο», Πρακτικά 7ου Συνεδρίου-Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία (ΕΚΕ-2021) με Ι. Φυτά

2. European Migration Network “Detention and alternatives to detention in international protection and return procedures”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2020-National Report) with Th. Fouskas, G. Koulierakis, K. Kazanas, and A. DeMaio

3. European Migration Network, “Responses to long-term irregularly staying migrants: Practices and challenges in EU member states and Norway-National Report”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with Th. Fouskas, G. Koulierakis, K. Kazanas, and A. DeMaio

4. «Η πρόκληση της ενσωμάτωσης των μεταναστών και ο ρόλος των στρατιωτικών οργανισμών. Μια συγκριτική ανάλυση Σουηδίας και Ελλάδας», Πρακτικά 6ου Συνεδρίου-Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία, (2018) με Ι. Φυτά

5. European Migration Network, “Impact of visa liberalisation on countries of destination”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, K. Kazanas, F. Mine, A. Chalkidi and A. DeMaio

6. European Migration Network, “Labour market integration of third-country nationals in EU member states.”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, G. Tsobanoglou, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio, C. Novak, G. Pechlidi, M. Vakouli and S. Tasiopoulos

7. European Migration Network: “States’ Approaches to Unaccompanied Minors Following Status Determination”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, S. Chtouris, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio, C. Novak, G. Pechlidi, M. Vakouli and S. Tasiopoulos

8. European Migration Network Focused Study: “The Changing Influx of Asylum Seekers in 2014-2016: Member States Responses” (Athens: EPLO-Hellenic Ministry of Interior-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio and C. Novak

9. European Migration Network: “Annual Report on Migration and Asylum in Greece: National Report”, Part I & II. (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio and C. Novak

IV. Διοικητικό Έργο

Μεταξύ άλλων, Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Κοινωνιολογίας (2020-22), Διευθυντής του Εργαστηρίου ΜΕΘΕΞΗ του Τμήματος Κοινωνιολογίας (2019-2021) και Επιστημονικά Υπεύθυνος δυο προγραμμάτων του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου με θέμα: «Ετήσια επιμόρφωση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» και «Ετήσια επιμόρφωση στη διδακτική της ελληνικής ως  δεύτερης ή ξένης γλώσσας». Μέλος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Κόστος Προγράμματος

Κόστος συμμετοχής 390€.  Καταβολή σε 3 δόσεις (60€ κατά την εγγραφή).

Το κόστος ανέρχεται στα 290€ για:
-
 Άνεργους,
-
 Άτομα με Αναπηρία, με ποσοστό αναπηρίας 50% και πάνω, Τρίτεκνους, Πολύτεκνους
- Εφάπαξ προεξόφληση ποσού ή πρόωρη εγγραφή (10 μέρες προ της ημερομηνίας έναρξης),
-
 Ομαδικές εγγραφές σε ομάδες των 5 ατόμων και άνω,
-
 Για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.

Το κόστος ανέρχεται στα 195€ για:

- Αποφοίτους του Παντείου Πανεπιστημίου.

- Καθηγητές όλων των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε 3 δόσεις.

 

-Εργαζόμενους/ες του Παντείου Πανεπιστημίου έως 2 θέσεις στα 40 άτομα, με την προϋπόθεση ότι η σύμβασή τους είναι σε ισχύ.

-  Για όσους παρακολουθούν ή έχουν παρακολουθήσει έως και 18 μήνες από την έναρξη του παρόντος ένα από τα παρακάτω προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου: «Eτήσια επιμόρφωση στη Θετική Ψυχολογία», «Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων», «Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων», «Διαπολιτισμική εκπαίδευση», «Θετική Ψυχολογία στην εκπαίδευση», «Ετήσια επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.): ολιστική προσέγγιση», «Ετήσια επιμόρφωση στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας», «Ετήσια επιμόρφωση στη Σχολική ψυχολογία», «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ψυχολογία της νεανικής σχέσης», «Ετήσια επιμόρφωση στην Παιδοψυχολογία: Ολιστική προσέγγιση», «Εφαρμοσμένη εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», «Ετήσια επιμόρφωση στη Διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας», «Social Media και οπτικοακουστικά εργαλεία: εφαρμογές σε τουρισμό και πολιτισμό», «Αποτελεσματική Επικοινωνία», «Βασικές Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Mini-MBA)», «Πολιτιστικός τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία: το παράδειγμα της κεντρικής Μακεδονίας», «Οικονομική εγκληματικότητα και το έγκλημα πίσω από το έγκλημα», «Διοίκηση - Ηγεσία σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) στον 21ο αιώνα», «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη».

 

Σύμφωνα με την κοινωνική πολιτική εκπτώσεων που εφαρμόζει το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου, παρέχεται περιορισμένος αριθμός θέσεων υποτροφίας, πλήρους απαλλαγής του κόστους των διδάκτρων για  εγγεγραμμένους/ες στο Μητρώο ανέργων της Δ.ΥΠ.Α. (πρώην Ο.Α.Ε.Δ.) για συνεχές διάστημα 18 μηνών και άνω στο Μητρώο ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ., κατόπιν κλήρωσης.

Υποβολή αίτησης για υποτροφία  (εδώ)

  Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος, παρέχεται πρόσβαση σε συλλογές της Βιβλιοθήκης του Παντείου Πανεπιστημίου και άλλων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αλλοδαπής, καθώς επίσης, η δυνατότητα δανεισμού και διαδανεισμού βιβλίων.

  Μετά την εγγραφή σας και σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής στον κύκλο για τον οποίον εγγραφήκατε, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενη περίοδο υλοποίησης (εκπαιδευτικό κύκλο) του ίδιου σεμιναρίου.

Τεχνικός Εξοπλισμός

Για τη χρήση της πλατφόρμας moodle απαιτούνται ένας υπολογιστής και πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
2. Σύνδεση
ADSL για πρόσβαση στο Διαδίκτυο, με ελάχιστη απαιτούμενη ταχύτητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο (download: 1 Mbps, upload: 0.5 Mbps).

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

1. Χρησιμοποιούν τον φυλλομετρητή Mozilla Firefox.
2. Κατεβάσουν στον υπολογιστή τους (
Download) εάν δεν διαθέτουν το πρόγραμμα Adobe Flash Player.
3. Διαθέτουν μικρόφωνο και ακουστικά και προαιρετικά και μια κάμερα.

Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00π.μ. έως 4:00μ.μ. στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό: 210 3009703.

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την μικτή (blended) εξ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, ένα συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων με το εκπαιδευτικό υλικό.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο εκπαιδευόμενος καθώς και στην διεξαγωγή δραστηριοτήτων προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης. Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του ΖΟΟΜ ή του Big Blue Button. Ο εκπαιδευτής διδάσκει ζωντανά (real time) το μάθημα έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν. Ο καθηγητής επικοινωνεί με τους εκπαιδευόμενους μέσω ήχου, ενώ παράλληλα υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας του ιδίου. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω κειμένου (chat) μεταξύ των συμμετεχόντων και με τον καθηγητή, με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος σε όλους τους συμμετέχοντες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο συμμετέχοντα (ιδιωτική συνομιλία).
Οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα υλοποιηθούν 2 ζωντανές ψηφιακές συναντήσεις.

Η διαδικασία αξιολόγησης βασίζεται σε τεστ αξιολόγησης & γραπτές εργασίες.

Οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να συμπληρώσουν ένα τεστ αξιολόγησης για κάθε εκπαιδευτική ενότητα-σπόνδυλο και οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους συμμετέχοντες. Για κάθε επιμέρους τεστ αξιολόγησης θα πρέπει ο εκπαιδευόμενος/η να συγκεντρώσει ποσοστό επιτυχίας ≥ 60%. Τα κουίζ θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων 100άδων ερωτήσεων και θα προκύπτουν στην αξιολόγηση του εκάστοτε μαθητή χωρίς καμία περιοδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει αναγνώσει ο μαθητής το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.
Επίσης, κατά τη διάρκεια του προγράμματος ανατίθενται στους εκπαιδευόμενους εργασίες υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικής ομάδας, οι οποίες υποβάλλονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες στα ειδικά πεδία της πλατφόρμας. Έτσι προάγεται και ο υγιής ανταγωνισμός μεταξύ των εκπαιδευομένων με αποτέλεσμα την ακόμα καλύτερη εκμετάλλευση του εκπαιδευτικού υλικού.

Η επικοινωνία με την εκπαιδευτική ομάδα του προγράμματος γίνεται μέσω της πλατφόρμας 24 ώρες την ημέρα. Επίσης, στην πλατφόρμα αναρτώνται ανακοινώσεις από την εκπαιδευτική ομάδα και από την διοικητική υποστήριξη του προγράμματος. Κατά την διάρκεια του προγράμματος, όλοι οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (e-mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

Ο χρόνος μελέτης και εξάσκησης των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο του καθενός και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού. Για την οργάνωση του χρόνου μελέτης και την τήρηση των προθεσμιών της διαδικασίας αξιολόγησης ο χρήστης της πλατφόρμας υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου που εμφανίζεται στο ταμπλό της πλατφόρμας και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

Για τη λήψη του πιστοποιητικού ο εκπαιδευόμενος καλείται να καλύψει το συνολικό κόστος της επιμόρφωσης και να επιτύχει στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες όπως αυτές ορίζονται. Το πιστοποιητικό αποστέλλεται σε ψηφιακή μορφή από την κεντρική γραμματεία σε διάστημα έναν έως τρεις μήνες από την επίσημη λήξη του προγράμματος.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Πρόληψη και αντιμετώπιση της έμφυλης βίας

Περιγραφή Προγράμματος Η έμφυλη βία αποτελεί ακραία έκφραση της ανισότητας των φύλων και της άνισης κατανομή εξουσίας μεταξύ ανδρών και γυναικών. Πρόκειται για ένα διαχρονικό και παγκόσμιο φαινόμενο, το οποίο εκδηλώνεται με διάφορες μορφές και πλήττει κυρίως τις γυναίκες. Παρόλο […]

Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση

Περιγραφή Προγράμματος Στόχος του προγράμματος είναι να εισάγει τους συμμετέχοντες στις βασικές αρχές και μεθοδολογίες της θετικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση τόσο σε θεωρητικό και σε βιωματικό επίπεδο. Σε συνδυασμό με την εμβάθυνση σε βασικές θεωρίες και έννοιες της θετικής ψυχολογίας, […]

Ετήσια Επιμόρφωση στη Σχολική Ψυχολογία

Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Διά Βίου Μάθησης, οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Σχολική Ψυχολογία», διάρκειας 450 ωρών. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού υλοποιούνται σεμινάρια […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση

Περιγραφή Προγράμματος Στόχος του προγράμματος είναι να εισάγει τους συμμετέχοντες στις βασικές αρχές και μεθοδολογίες της θετικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση τόσο σε θεωρητικό και σε βιωματικό επίπεδο. Σε συνδυασμό με την εμβάθυνση σε βασικές θεωρίες και έννοιες της θετικής ψυχολογίας, […]

Ανάλυση Συμπεριφοράς

Περιγραφή Προγράμματος Ανάλυση Συμπεριφοράς σε 5 κατευθύνσεις. Τα μαθήματα "Ανάλυσης Συμπεριφοράς" υλοποιούνται εξ αποστάσεως μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.   Πιστοποίηση και Μοριοδότηση σε πέντε κατευθύνσεις:  Ειδική Αγωγή Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Ψυχική Υγεία Υγεία Διοίκηση   Μοριοδότηση με: 2 μόρια στο σύστημα διορισμών […]

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στη Διοίκηση και στην Εκπαίδευση: Εργαλεία και Τεχνικές με τη χρήση του ChatGPT και του Gemini

Περιγραφή Προγράμματος Το διεθνώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον απαιτεί την προσαρμογή των εργαζομένων στην υιοθέτηση και εφαρμογή εργαλείων και πλατφορμών που κάνουν χρήση της ΤΝ, η οποία τους επιτρέπει αφενός να απαλλάσσονται από χρονοβόρες υποχρεώσεις και αφετέρου να αναπτύσσουν τις δημιουργικές […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram