Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Το πρόγραμμα “Σχεδιασμός, Οργάνωση, Υλοποίηση και ∆ιοίκηση Προγραμμάτων και Ενεργειών ∆ημοσίων Σχέσεων για τον ∆ημόσιο Τομέα (Υπουργεία, Νομαρχίες, ∆ήμοι και Κοινότητες, ∆ΕΚΟ, Ινστιτούτα κ.α.)“ είναι ένα πλήρες και ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με στόχο την παροχή γνώσης για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων και ενεργειών δημοσίων σχέσεων – σημείο ιδιαίτερα σημαντικό βάσει των εξαγγελιών των κυβερνήσεων των τελευταίων 15 ετών αλλά και όλου του πολιτικού κόσμου καθώς και των αναγκών των πολιτών - σε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο, στρατηγικό και νευραλγικό τομέα, το δημόσιο.
Το πρόγραμμα ξεκινά με την βάση της θεωρίας στους τομείς της συμπεριφοράς και της ανθρώπινης επικοινωνίας, ενώ αναπτύσσεται όλο το θεωρητικό κομμάτι των λειτουργιών επικοινωνίας, όπως η διαφήμιση, οι δημόσιες σχέσεις, η προώθηση πωλήσεων, το direct marketing και η προπαγάνδα. Στην συνέχεια γίνεται η σύγκριση των κοινών και των διαφορετικών σημείων μεταξύ τους. Αναπτύσσεται το θέμα των δημοσίων σχέσεων σε σύγκριση με το μάνατζμεντ, το μάρκετινγκ αλλά και την διοικητική τους μορφή εντός ή εκτός επιχείρησης. Έχοντας ολοκληρώσει το θεωρητικό και το διοικητικό μέρος των δημοσίων σχέσεων, αρχίζει η πρακτική εκπαίδευση στην εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων με τον σχεδιασμό των επτά βημάτων ενός πλήρους προγράμματος δημοσίων σχέσεων το οποίο αποτελεί τον επαγγελματικό θεμέλιο λίθο για όσους ασχολούνται ή θα ασχοληθούν επαγγελματικά με τις δημόσιες σχέσεις. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα βασικά είδη έρευνας ενώ έμφαση δίνεται στην εφαρμογή της έρευνας για τις ανάγκες των δημοσίων σχέσεων. Από αυτό το σημείο και μετά παρουσιάζονται όλα τα είδη των ενεργειών δημοσίων σχέσεων -μέρη του προγράμματος δημοσίων σχέσεων – σε πρακτική άμεσα εφαρμόσιμη μορφή.
Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται τα παρακάτω κεφάλαια:
• ανάπτυξη σχέσεων με την κοινότητα,
• οργάνωση εκδηλώσεων δημοσίων σχέσεων,
• συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις,
• σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων ανάπτυξης επαφών με τα ΜΜΕ,
• δημιουργία, οργάνωση και διοίκηση επικοινωνιακού υλικού,
• δημόσιες σχέσεις μέσω διαδικτύου,
• επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων,
• media training,
• χορηγίες,
• διεθνείς δημόσιες σχέσεις,
• ικανότητες παρουσίασης,
• ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία,
• δημόσιες σχέσεις για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς,
• ενώ η ενότητα ολοκληρώνεται με τις μελλοντικές τάσεις για τις δημόσιες σχέσεις.
Με την ολοκλήρωσή του, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα έχει δώσει σε όλους τους εκπαιδευόμενους την απαραίτητη όχι μόνο θεωρητική αλλά και πρακτική γνώση για άμεση εφαρμογή της στην εργασία τους.
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Dexiotites.gr