Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση και Ψυχολογία της Νεανικής Σχέσης

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Περιγραφή Προγράμματος

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η επιμόρφωση ενηλίκων στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων μέσα από την οπτική της Ψυχολογίας των Στενών Διαπροσωπικών Σχέσεων.

Η σεξουαλική έκφραση και οι ερωτικές σχέσεις είναι η πεμπτουσία της ζωής. Οι άνθρωποι έχουν απορίες, ερωτήματα, ανησυχίες γι’  αυτές, σχεδόν από τη στιγμή που αποκτούν συνείδηση εαυτού, σε πολύ μικρή ηλικία. Αναζητούν πληροφορίες και μοντέλα για το «τι», «πως», «πότε» της σεξουαλικής τους υπόστασης και έκφρασης, όπου μπορούν να τις βρουν. Η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση είναι η απόκριση της οργανωμένης κοινωνίας μας στη ανάγκη αυτή και έρχεται με το βάρος της επιστημονικής της τεκμηρίωσης και λογικής συνοχής της να αντιπαραβληθεί προς τις αποσπασματικές και ανερμάτιστες εικόνες για τη σεξουαλικότητα που ανεξέλεγκτα κατακλύζουν από πολύ νωρίς τη νεότητα.

Η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση μπορεί να ενδυναμώσει και βελτιώσει τις προοπτικές της προσωπικής ζωής των νέων ανθρώπων, μπορεί να «πιάσει τόπο», όταν δίνει απαντήσεις για τα «τι», «πως» και τα «πότε» της σεξουαλικότητας μέσα από το πρίσμα της ψυχολογίας των ερωτικών σχέσεων. Οι νέοι δεν έχουν ανάγκη από πληροφορίες για το σεξ, οι οποίες άλλωστε είναι, σήμερα, εύκολα προσβάσιμες. Έχουν ανάγκη να καταλάβουν πως συνδέεται η σεξουαλικότητα με τις προσωπικές τους σχέσεις, με την ταυτότητά τους μέσα σε αυτές, με το συναισθηματικό τους κόσμο και τον κόσμο των άλλων, καθώς και με την ίδια την αντίληψη που έχουν για τον εαυτό τους μέσα στην κοινότητα που ζουν.

Όσοι επομένως διδάσκουν Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση πρέπει να έχουν κατανοήσει το ψυχοκοινωνικό φορτίο που έχουν οι σεξουαλικές συμπεριφορές μέσα στις σχέσεις για να μπορέσουν να καλλιεργήσουν κουλτούρα σχέσεων και όχι απλά να μεταδώσουν τις απαραίτητες, κατά τα άλλα, πληροφορίες για το σώμα, την αναπαραγωγική διαδικασία, την ευχαρίστηση, την σεξουαλική ταυτότητα, τον προσανατολισμό, την σεξουαλική έκφραση, τις προφυλάξεις, τους όρους και τα όρια του ερωτικού ενδιαφέροντος. Όλες αυτές οι πληροφορίες γίνονται πραγματικό κτήμα των διδασκόμενων τότε και μόνον τότε, όταν συνειδητοποιούν τη σημασία τους για τη εύρυθμη και ωφέλιμη λειτουργία των σχέσεών τους.  

Το επιμορφωτικό μας πρόγραμμα, βασιζόμενο στην τεκμηρίωση της Ψυχολογίας των Διαπροσωπικών Σχέσεων και της Κοινωνικής Ψυχολογίας της Υγείας, σχεδιάστηκε για να εξοπλίσει τους εκπαιδευόμενους με γνώση και διάκριση ώστε να έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν, με την κατάλληλη πληροφορία και επικοινωνιακή γλώσσα, ηλικιακά στοχευμένη αγωγή για τη σεξουαλικότητα μέσα από το πρίσμα της ψυχολογίας των νεανικών σχέσεων.

Το υπόβαθρο που θα αποκτήσουν όσοι ολοκληρώνουν το πρόγραμμα με επιτυχία αποτελεί σημαντικό επαγγελματικό εφόδιο γιατί συνδυάζει βασικές γνώσεις και μεθόδους που μπορούν να υποστηρίξουν την άσκηση Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης μέσα από την οπτική της Ψυχολογίας των Διαπροσωπικών Σχέσεων. Συγκεκριμένα, οι απόφοιτοι θα έχουν αποκτήσει τεκμηριωμένες και σύγχρονες γνώσεις (α) για τη σημασία και τη λειτουργία της ερωτικής σχέσης και μάλιστα της νεανικής, (β) την σεξουαλικότητα παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων, (γ) τον τρόπο που αυτή επηρεάζεται από/και επηρεάζει τις σχέσεις, (δ) την επικοινωνιακά και ηλικιακά κατάλληλη άσκηση διαπαιδαγώγησης για τη σεξουαλικότητα και τις σχέσεις, (ε) την ενδυνάμωση της θετικής αντίληψης της σεξουαλικότητας και των σχέσεων και τη θωράκισή τους από την ευαλωτότητα σε κινδύνους, (στ) την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γονέων, εκπαιδευτικών και κοινού σε ειδικά ζητήματα σεξουαλικής αγωγής και αγωγής σχέσεων. Επίσης, θα έχουν εξοικειωθεί με τις αποτελεσματικές μεθόδους άσκησης της διαπαιδαγώγησης εφόσον όλα τα μαθήματα συνδυάζουν την παρεχόμενη θεωρητική γνώση με περιγραφή μεθόδων αλλά, το σημαντικότερο, με βιωματικές ασκήσεις, παραδείγματα διαχείρισης περιστατικών και υποδείγματα παρεμβάσεων διαπαιδαγώγησης.

Ο θεωρητικός και μεθοδολογικός εξοπλισμός στο γνωστικό αντικείμενο της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και αγωγής σχέσεων προσδίδει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης που εκδίδεται με το πέρας του προγράμματος. Το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, δίνει ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης στον ιδιωτικό τομέα αλλά και στο Ελληνικό Δημόσιο, ανάλογα με τα κάθε φορά ισχύοντα κριτήρια μοριοδότησης στην εκάστοτε μελλοντική προκήρυξη προσλήψεων.

Θεματικές Ενότητες

1. Στάσεις και αντιλήψεις για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και την αγωγή σχέσεων.

Η άρνηση της πραγματικότητας, οι συνέπειές της. Πως δημιουργείται γόνιμο έδαφος για τη σεξουαλική αγωγή; Πως εξηγείται πειστικά η χρησιμότητα της σεξουαλικής αγωγής και της αγωγής σχέσεων;

2. Το Νευροψυχολογικό και κοινωνικό υπόβαθρο των σχέσεων.

Τα νευροψυχολογικά υποσυστήματα που κινούν τις σχέσεις: σεξ, έρως και δεσμός. Η κοινωνική ρύθμιση της ποικιλομορφίας των σχέσεων, οι συνέπειές της, η διαχείρισή τους.

3. Η θεμελίωση του σχετίζεσθαι και της ερωτικής σχέσης στην παιδική ηλικία. Ύφος σύναψης δεσμού.

Συνέπειες για τις σχέσεις στη διάρκεια του βίου.

4. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της ερωτικής σχέσης και η σημασία τους για τη σεξουαλική συμπεριφορά.

Παραδείγματα άσκησης διαπαιδαγώγησης προς εφήβους και νεαρούς ενήλικες που εναρμονίζει αναφορά σε σχέση και σεξουαλική συμπεριφορά (ασφαλής σεξουαλική συμπεριφορά κατά των Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενων Λοιμώξεων και της απρογραμμάτιστης εγκυμοσύνης, συναίνεση και παραβίαση, κακοποίηση).

5. Διαπαιδαγώγηση για τη σεξουαλικότητα και τις σχέσεις στα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας: υπόβαθρο και επικοινωνία.

Τι λέγεται και πως

6. Διαπαιδαγώγηση για τη σεξουαλικότητα και τις σχέσεις στους εφήβους και νεαρούς ενήλικες: υπόβαθρο και επικοινωνία.

Τι λέγεται και πως.

Παραδείγματα άσκησης διαπαιδαγώγησης προς παιδιά και εφήβους που εναρμονίζουν αναφορά σε σχέση και συμπεριφορά (ρόλοι φύλου, σεξουαλική ταυτότητα και σχέσεις, μύθοι για τις σχέσεις, τα πρώτα σκιρτήματα και οι προσδοκίες, σεξουαλικότητα και ΑΜΕΑ, ποικίλες οικογένειες κ.α.)

7. Η παρακαταθήκη ορισμένων εγκεκριμένων βιβλίων σεξουαλικής αγωγής στα ελληνικά σχολεία και νέες προτάσεις.

Τόλμη και ατολμία, ανάγκη και άρνηση, προοπτικές.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, νηπιαγωγούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και κοινωνιολόγους και όσους γενικότερα εμπλέκονται στην εκπαίδευση, ψυχοεκπαίδευση και συμβουλευτική παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων. Απευθύνεται επίσης σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξη τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ) αλλά και σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση. Το πρόγραμμα μπορεί επίσης να ενδυναμώσει και ευαισθητοποιήσει τους προβληματιζόμενους για τα θέματα αυτά γονείς αλλά και τους νέους ειδικότερα, καλλιεργώντας ταυτόχρονα την κουλτούρα των στενών σχέσεων και των εναρμονιζόμενων μαζί τους σεξουαλικών συμπεριφορών.

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Το σεμινάριο μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)

0.5 μονάδα για θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. καθώς και

Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μάλιστα με το πρόσφατο σχέδιο νόμου η μοριοδότηση αναμένεται να τροποποιηθεί και να δίνει 1 μονάδα).

10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ

Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοροδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου βεβαιώσεις.

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες, 450 ώρες

Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Παναγιώτης Κορδούτης, Καθηγητής της Κοινωνικής Ψυχολογίας των Διαπροσωπικών Σχέσεων

Ο Παναγιώτης Κορδούτης είναι Καθηγητής του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου (ΦΕΚ 575/τ.Γ'/06-06-2013). Ανήκει στον Τομέα Κοινωνικής Ψυχολογίας. Είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας και Συντονιστής της Ειδίκευσης "Ταυτότητες και Διαπροσωπικές Σχέσεις" του ΠΜΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ.

Στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών διδάσκει τα μαθήματα:

  • Πρακτικές  Ασκήσεις Στατιστικής
  • Ιστορία και Συστήματα της Ψυχολογίας
  • Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων  Ι
  • Ταυτότητα Φύλου
  • Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων ΙΙ

Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (Τομέας Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας). Έκανε Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology. Είναι Διδάκτορας στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Εισηγητές - Εισηγήτριες

Παναγιώτης Κορδούτης

Κωνσταντίνος Χρήστος Δαουλτζής

Μερόπη Τζίτζικα

Κόστος Προγράμματος

Κόστος διδάκτρων 255 (€) ευρώ.

Κόστος διδάκτρων κατόπιν έκπτωσης 190 (€) ευρώ, με δυνατότητα καταβολής του ποσού σε 3 δόσεις (κατάθεση 1ης δόσης κατά την εγγραφή).

     

    Δικαιούχοι έκπτωσης:

    • Άνεργοι,
    • εκπαιδευτικοί & εν δυνάμει εκπαιδευτικοί,
    • ΑμεΑ,
    • σε περίπτωση προεξόφλησης ή για πρόωρη εγγραφή (10 μέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης),
    • για απόφοιτους του Παντείου Πανεπιστημίου,
    • για καθηγητές όλων των Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων,
    • για ομάδες 5 ατόμων και άνω,
    • για όσους παρακολουθούν ή έχουν παρακολουθήσει έως και 18 μήνες πριν από την έναρξη του παρόντος ένα από τα παρακάτω προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):ολιστική προσέγγιση», «Θετική ψυχολογία», «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», «Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων», «Διαπολιτισμική εκπαίδευση», «Θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση», «Διοίκηση Μονάδων Υγείας», «Διδακτική της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα», «Ετήσια επιμόρφωση στη σχολική ψυχολογία», «Παιδοψυχολογία: ολιστική προσέγγιση», «Εφαρμοσμένη εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη», «Πολιτιστικός τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία: το παράδειγμα της κεντρικής Μακεδονίας».

    Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν εφόσον κατά την περίοδο εγγραφής σας εμπίπτετε σε κάποια από τις ομάδες δικαιούχων.

    Επιστροφή διδάκτρων γίνεται ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του φορέα, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την εγγραφή σας και σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής στον κύκλο για τον οποίον εγγραφήκατε, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενη περίοδο υλοποίησης (εκπαιδευτικό κύκλο) του ίδιου σεμιναρίου.

    Σύμφωνα με την κοινωνική πολιτική εκπτώσεων που εφαρμόζει το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου, παρέχεται περιορισμένος αριθμός θέσεων Υποτροφίας πλήρους απαλλαγής από το κόστος των διδάκτρων και για όσους/ες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες και είναι εγγεγραμμένοι/ες στο Μητρώο ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ,. για συνεχές διάστημα 18 μηνών και άνω, κατόπιν κλήρωσης.

    Στο πλαίσιο των επιπλέον υποστηρικτών εκπαιδευτικών υπηρεσιών παρέχεται ακόμα:

    • πρόσβαση σε συλλογές της Βιβλιοθήκης του Παντείου Πανεπιστημίου και άλλων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αλλοδαπής, καθώς επίσης, η δυνατότητα δανεισμού και διαδανεισμού βιβλίων.

     

     

     

     

     

     

    Τεχνικός Εξοπλισμός

    Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

    1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
    2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

    Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

    1. Χρησιμοποιούν τις τελευταίες εκδόσεις φυλλομετρητών όπως για παράδειγμα Chrome,Mozilla.
    2. Διαθέτουν μικρόφωνο, ακουστικά και προαιρετικά μια κάμερα.

    Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

    Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 4:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό 210 3009703

    Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

    Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης της πλατφόρμας "ΖΟΟΜ".

    Ο καθηγητής διδάσκει ζωντανά (real time) το μάθημα έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν.

    Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

    Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

    Ετήσια επιμόρφωση στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας

    Περιγραφή Προγράμματος Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι επιμορφούμενοι θα γνωρίσουν τις βασικές θεωρητικές έννοιες στο χώρο της διοίκησης στην υγεία, θα μάθουν να εφαρμόζουν ένα συνολικό σχέδιο αξιολόγησης της μονάδας υγείας, να επεξεργάζονται τους κατάλληλους ποσοτικούς δείκτες για […]

    Mετεκπαίδευση στη διαμεσολάβηση

    Περιγραφή Προγράμματος Σκοπός του προγράμματος είναι αρχικά η περιήγηση στον θεσμό της διαμεσολάβησης, η κατανόηση της λειτουργίας της στις επιμέρους εκφάνσεις της, η ενημέρωση για τα οφέλη και τις προοπτικές του, καθώς και η εμβάθυνση στις αλλαγές που έχουν ήδη […]

    Eτήσια επιμόρφωση στη Διδακτική της Ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας

    Περιγραφή Προγράμματος Το πρόγραμμα της Διδακτικής της Ελληνικής έχει ως στόχο να προετοιμάσει τους επιμορφούμενους ώστε να διδάξουν την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξένη στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό περιβάλλον της ελληνικής κοινωνίας. Θα αποτελέσει φορέα διδασκαλίας αλλά και διεκδίκησης των […]

    Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

    Διαμεσολάβηση για τον Δικηγόρο της Πράξης

    Περιγραφή Προγράμματος Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευόμενων Δικηγόρων και Ασκούμενων Δικηγόρων με τον θεσμό της Διαμεσολάβησης και την Υποχρεωτική Αρχική Συνεδρία Διαμεσολάβησης, καθώς και η εφαρμογή αυτών στο πλαίσιο του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου περί Διαμεσολάβησης (ν. 4640/2019). Το […]

    Πολιτιστικός Τουρισμός και Εφαρμοσμένη επικοινωνία. Το παράδειγμα της Μεσσηνίας

    Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης προσφέρει το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Πολιτιστικός Τουρισμός & Εφαρμοσμένη επικοινωνία. Το παράδειγμα της Μεσσηνίας» διάρκειας 16 εβδομάδων - 300 ωρών. Το πρόγραμμα αυτό […]

    Eτήσια επιμόρφωση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

    Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», διάρκειας 450 ωρών. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού υλοποιούνται […]

    Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

    Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

    Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

    Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

    Copyright © 2021 - 2022 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
    share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram