Οι Πηγές του Ιστορικού- Ερευνώντας την Ελληνική Ιστορία του 20ού αιώνα

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Πώς μπορούμε σήμερα να επιστρέψουμε στο παρελθόν και να το γνωρίσουμε με τρόπο αξιόπιστο, εκμεταλλευόμενοι τα εργαλεία που μας έχει προσφέρει η εξέλιξη της ιστορικής έρευνας; Με ποια κείμενα θα διευρύνουμε τη γνώση μας και την κατανόησή μας για το χθες; Πώς μπορούμε να μελετήσουμε μια ιστορική περίοδο έχοντας επίγνωση ότι η εικόνα μας για το παρελθόν έχει διαμεσολαβηθεί από ιστορίες και μαρτυρίες άλλων πριν από εμάς, και ότι εξαρτάται από τους περιορισμούς των πρωτογενών πηγών; Πώς όλα αυτά μπορούν να γίνουν πρακτικές αλλά και λόγος σε ένα σχολικό ακροατήριο, σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, σε μια ξενάγηση, σε μια δημόσια συζήτηση κ.ο.κ. Ερωτήματα όπως τα παραπάνω επιχειρείται να διερευνηθούν με παράδειγμα την ελληνική ιστορία του 20ου αιώνα.

Το Πρόγραμμα πληροί τις προϋποθέσεις του νέου νόμου (ΦΕΚ 13/29-01-2019) ως προς τη μοριοδότηση, σύμφωνα με τον οποίο η επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών, που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών μοριοδοτείται με 2 μονάδες. 

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Χεττιτική Γλώσσα

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χεττιτική γλώσσα» έχει ως σκοπό τη διδασκαλία της γλώσσα αυτής που δεν έχει διδαχθεί ως τώρα στην Ελλάδα. Η διδασκαλία του θέματος θα γίνει εκ του μηδενός, άρα το πρόγραμμα είναι κατάλληλο και για όποιον δεν έχει […]

Σύγχρονη Μετανάστευση και Πρόσφυγες στην Ελλάδα

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Σύγχρονη Μετανάστευση και Πρόσφυγες στην Ελλάδα» προσφέρει μια διεπιστημονική προσέγγιση του φαινομένου της διεθνούς μετανάστευσης, με στόχο να δομήσει συστηματικά την πολυδιάστατη γνώση του φαινομένου και της δημόσιας πολιτικής για τη διαχείρισή του και να προσφέρει τα […]

Προληπτική Συντήρηση Έργων Τέχνης

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Προληπτική συντήρηση έργων τέχνης» έχει ως κύριο σκοπό να εκπαιδεύσει αλλά και να ευαισθητοποιήσει περαιτέρω τους ειδικούς στον χώρο της διατήρησης και της μουσειολογίας, αλλά και το ευρύ κοινό που συλλέγει ή διατηρεί έργα τέχνης. Ο εκπαιδευόμενος […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Ο Εκπαιδευτικός ως Επαγγελματίας: Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ο Εκπαιδευτικός ως Επαγγελματίας: Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση» έχει ως βασικό σκοπό την παρουσίαση σημαντικών θεωρητικών και πρακτικών αρχών, παιδαγωγικών και διδακτικών δεξιοτήτων που ενισχύουν τον ρόλο του εκπαιδευτικού ως επαγγελματία και συμβάλλουν στην ισόρροπη και ολόπλευρη […]

Το Δίκαιο της Αστικής και Ποινικής Ευθύνης στην Υγεία

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων πάνω σε ζητήματα ιατρικής δεοντολογίας και ιατρικού λάθους στο πλαίσιο άσκησης ιατρικών πράξεων, καθώς και η κατανόηση του κανονιστικού πλαισίου για τα φάρμακα και τα εμβόλια. Το παρόν πρόγραμμα αποσκοπεί στην εισαγωγή των εκπαιδευομένων […]

Φωτογραφία και Διαφήμιση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Φωτογραφία και διαφήμιση» έχει ως σκοπό οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν τη θεωρία και την πρακτική της επικοινωνίας μέσω φωτογραφικών εικόνων στο πλαίσιο στρατηγικών διαφήμισης, προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών στο παραδοσιακό και ψηφιακό marketing, καθώς και να εντρυφήσουν […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2023 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram