Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οινικό Marketing» φιλοδοξεί να μεταδώσει στους εκπαιδευόμενους τις βασικές αρχές του οινικού μάρκετινγκ, εστιάζοντας σε τρόπους με τους οποίους ένα οινοποιείο μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα του και να επικοινωνήσει εποικοδομητικά την εταιρική εικόνα του. Εκτός από την ανάλυση των τεσσάρων στοιχείων του μείγματος μάρκετινγκ, γίνεται αναφορά στη συμπεριφορά του καταναλωτή οίνου, αναλύεται εκτενώς το μείγμα προβολής, ενώ παρουσιάζονται ποιοτικές και ποσοτικές μέθοδοι έρευνας μάρκετινγκ για τον κλάδο του οίνου. Στόχος είναι οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν μια σφαιρική άποψη του μάρκετινγκ οίνων αλλά και ταυτόχρονα να διεισδύσουν σε χρήσιμες έννοιες που έχουν άμεση πρακτική εφαρμογή στο χώρο εργασίας τους.
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Dexiotites.gr