Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Σκοπός του προγράμματος:
Η αυξημένη ευαισθητοποίηση για την υποβάθμιση του περιβάλλοντος, τη μείωση των φυσικών πόρων και τις κοινωνικές ανισότητες έχει προκρίνει το θέμα της βιωσιμότητας ως παγκόσμια επιτακτική ανάγκη, αυξάνοντας την εστίαση στις εταιρικές ευθύνες και στις επιλογές των καταναλωτών. Η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για ζητήματα βιωσιμότητας έχει εξελιχθεί από ένα αναδυόμενο κοινωνικό ζήτημα σε επικρατούσες αξίες, αλλά η αύξηση της βιώσιμης συμπεριφοράς παραμένει πρόκληση. Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί με σκοπό την παροχή γνώσης για την ενίσχυση βιώσιμων συμπεριφορών στις επιχειρήσεις, στους καταναλωτές και στην κοινωνία γενικότερα. Η στρατηγική μάρκετινγκ παίζει σημαντικό ρόλο στην ικανότητα μιας επιχείρησης να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε ζητήματα βιωσιμότητας. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν εξειδικευμένες αρχές μάρκετινγκ για να αναπτύξουν μακροπρόθεσμες στρατηγικές με βιώσιμο αντίκτυπο. Τέλος, μέσω του προγράμματος θα εξετάσουμε πώς η βιωσιμότητα μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό παράγοντα διαφοροποίησης των επιχειρήσεων.
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Dexiotites.gr