Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Σκοπός του προγράμματος είναι η κατανόηση των τεχνικών, οι οποίες θα βοηθήσουν τον νέο αλλά και τον έμπειρο πωλητή Β2Β ή/και B2C πώλησης να:
Επίσης, σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία πιστών πελατών. Οι πιστοί πελάτες δημιουργούνται από την ικανοποίηση, την υπέρβαση των προσδοκιών τους, και όχι απλά από την κάλυψη των αναγκών τους, που είναι υποχρέωση της επιχείρησης. Αυτό επιτυγχάνεται αν διαχειριζόμαστε κάθε πελάτη ως άτομο και μοναδικό! Να μιλάμε συχνά μαζί του για τις εμπειρίες του από τη συνεργασία μας, αν έχουμε πραγματικό ενδιαφέρον να κάνουμε την προσφερόμενη εξυπηρέτηση – φροντίδα μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία. Κάθε πελάτης σας θα πρέπει να σκέφτεται “τι εμπειρία μπορώ να βιώσω στην επιχείρηση με την οποία συνεργάζομαι και που δεν μπορώ να την έχω οπουδήποτε αλλού; ” Η θετική διαχείριση και η υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών μας είναι το κλειδί για ικανοποιημένους πελάτες.
Στο πρόγραμμα αυτό αναλύονται, με άμεσο τρόπο, κάποιοι από τους παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ικανοποίηση του πελάτη και προτείνονται λύσεις για την καλύτερη διαχείρισή της σχέσης μαζί του τόσο κατά την πώληση, όσο και μετά την πώληση. Να γνωρίζουμε αν ο πελάτης είναι ικανοποιημένος με την αγορά του και απολαμβάνει τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας την οποία αγόρασε
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Dexiotites.gr