Κοινωνικές Επιστήμες και Οικονομία – Πωλήσεις

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Σκοπός του προγράμματος είναι η κατανόηση των τεχνικών, οι οποίες θα βοηθήσουν τον νέο αλλά και τον έμπειρο πωλητή Β2Β ή/και B2C πώλησης να:

  • Κατανοήσει την σημασία της συνεργασίας στην ομάδα των πωλητών
  • Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους και τα επιθυμητά για την επιχείρηση αποτελέσματα.
  • Κάνει ικανοποιητικές πωλήσεις στους πελάτες του είτε πηγαίνει στο χώρο τους ή έρχονται στην επιχείρηση
  • Αξιολογήσει τη διαδικασία της πώλησης που ακολουθεί σύμφωνα με όσα διαμείβονται στο πρόγραμμα και να συγκρίνει τους στόχους του με τα αποτελέσματα που επιτυγχάνει
  • Εντοπίσει τα δυνατά του σημεία και να βελτιώνει συνεχώς τις αδυναμίες του
  • Οικοδομήσει ισχυρές και μόνιμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους μόνιμους και τακτικούς πελάτες της επιχείρησης
  • Βελτιώσει την προσωπική του εικόνα και τις προσωπικές του αδυναμίες
  • Διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της πώλησης και σύντομα να κερδίζει την εμπιστοσύνη του.

Επίσης, σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία πιστών πελατών. Οι πιστοί πελάτες δημιουργούνται από την ικανοποίηση,  την υπέρβαση των προσδοκιών τους, και όχι απλά από την κάλυψη των αναγκών τους, που είναι υποχρέωση της επιχείρησης. Αυτό επιτυγχάνεται αν  διαχειριζόμαστε κάθε πελάτη ως άτομο και μοναδικό! Να μιλάμε συχνά μαζί του για τις εμπειρίες του από τη συνεργασία μας, αν έχουμε πραγματικό ενδιαφέρον να κάνουμε την προσφερόμενη εξυπηρέτηση – φροντίδα μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία. Κάθε πελάτης σας θα πρέπει να σκέφτεται “τι εμπειρία μπορώ να βιώσω στην επιχείρηση με την οποία συνεργάζομαι και που δεν μπορώ να την έχω οπουδήποτε αλλού; ” Η θετική διαχείριση και η υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών μας είναι το κλειδί για ικανοποιημένους πελάτες.

Στο πρόγραμμα αυτό αναλύονται, με άμεσο τρόπο, κάποιοι από τους παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ικανοποίηση του πελάτη και προτείνονται λύσεις για την καλύτερη διαχείρισή της σχέσης μαζί του τόσο κατά την πώληση, όσο και μετά την πώληση. Να γνωρίζουμε αν ο πελάτης είναι ικανοποιημένος με την αγορά του και απολαμβάνει τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας την οποία αγόρασε

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Χρηματοδότηση Επενδύσεων

Η σύναψη συμβάσεων αποτελεί καθημερινότητα στην σύγχρονη επιχειρηματικότητα. Οι επιχειρήσεις συνάπτουν συμβάσεις  πριν ακόμα συσταθούν. Για να επιβιώσουν όμως στην σημερινή οικονομική συγκυρία και εν γένει στην «αγορά» καλούνται να συνάπτουν παντός είδους συμβάσεις , να διαπραγματεύονται τους όρους , […]

Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων

Σκοπός του Προγράμματος Προαπαιτούμενα Φοιτητές και αποφοίτους οικονομικών σχολών, διοίκησης επιχειρήσεων, συμβούλους επενδύσεων-τραπεζών-επιχειρήσεων, υπαλλήλους οργανισμών, στελέχη επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων και οποιονδήποτε αναπτύσσει επιχειρηματική δράση, λογιστές, στελέχη τραπεζικών ιδρυμάτων, αποφοίτους νομικής και δικηγόρους με εξειδίκευση στο εταιρικό και εμπορικό δίκαιο, […]

Τραπεζική Διοίκηση & Στρατηγική

Το πρόγραμμα περιγράφει τα κύρια προϊόντα και τις κύριες λειτουργίες των τραπεζών, καθώς και τους κινδύνους που (πρέπει να) αναλαμβάνουν οι τράπεζες προκειμένου να συμβάλουν στην κοινωνική ευημερία, εξετάζει τον ρόλο της τεχνολογίας της πληροφορικής και των άλλων δυνάμεων αλλαγής […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Επικοινωνία και Διαχείριση Κρίσεων στη Ναυτιλία

Σκοπός του προγράμματος είναι Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία στη Ναυτιλιακή Βιομηχανία Κρίσεις στη Ναυτιλία: Από τη Θεωρία στην Πράξη Οι Ναυτιλιακές Εταιρείες και τα ΜΜΕ Διαχείριση Επικοινωνιακών Κρίσεων από τις Ναυτιλιακές Εταιρείες Έρευνα Δυστυχημάτων στη Ναυτιλία: Το παράδειγμα του Deep […]

Εξειδικευμένη Ορολογία στην Αγγλική Γλώσσα

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση με την ορολογία και τις σχετικές εκφράσεις που χρησιμοποιοιούνται στα χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα και κυρίως στις Τράπεζες η βελτίωση υποδομής των συμμετεχόντων στην Αγγλική νομική ορολογία για πληρέστερη ανταπόκριση στις ανάγκες της διεθνούς διεπικοινωνίας, κατανόηση […]

Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση και εξοικείωση των εκπαιδευτικών , των διευθυντών και των στελεχών της εκπαίδευσης σε ιδιαίτερα σημαντικά θέματα και ζητήματα που αφορούν  την άσκηση του διευθυντικού ρόλους σε μια σύγχρονη εκπαιδευτική μονάδα.Το εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram