Κινηματογράφος: H Eπαναστατημένη Nεολαία των Σίξτις

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Σκοπός του προγράμματος είναι να εισαγάγει τους εκπαιδευόμενους σε μια κριτική προσέγγιση της σχέσης κινηματογράφου και ιστορίας, εστιάζοντας και αναλύοντας επιλεγμένες ταινίες του δημοφιλούς -«εμπορικού»- κινηματογράφου και υποδεικνύοντάς τες ως σημαντικά τεκμήρια του πολιτικού, κοινωνικού και πολιτισμικού κλίματος της εποχής τους
Στο πλαίσιο αυτό, το πρόγραμμα θα επιχειρήσει μια ψηλάφηση των κοινωνικών προϋποθέσεων που οδήγησαν σε συγκεκριμένες ταινίες ή κύκλους ταινιών, όπως οι ταινίες της κοινωνικής καταγγελίας, λειτουργώντας έτσι ως «ηχείο» ευρύτερων κοινωνικοπολιτικών εξελίξεων. Μέσα από το πρίσμα αυτό θα μελετηθεί η ανάδυση της νεολαίας στο προσκήνιο ήδη από τη δεκαετία του ’50 και ο τρόπος που η σταδιακή απομάκρυνσή της από τις κοινωνικές νόρμες της ψυχροπολεμικής ηθικής μεταφράστηκε σε συγκεκριμένες κινηματογραφικές προτάσεις που αγκαλιάστηκαν μάλιστα από το «ευρύ κοινό». 
Το πρόγραμμα αναλύει την εξέλιξη της νεανικής ριζοσπαστικοποίησης από την «αθωότητα» στην πολιτική συνείδηση μέσα σε διάστημα περίπου δέκα ετών (1955-1965), τις εκδοχές «παραβατικότητας» ή ετερότητας που συνδέθηκαν με την παραπάνω εξέλιξη και τις σημασίες που έλαβε στη χώρα μας ο «ηθικός πανικός» για την ανεξέλεγκτη νεολαία.  

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
- πτυχιούχους τμημάτων κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών που επιθυμούν να εμβαθύνουν στη σύγχρονη ελληνική ιστορία και να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους με βάση την πρόσφατη ιστοριογραφική παραγωγή, 
- επαγγελματίες του κινηματογράφου που θέλουν να αποκτήσουν μια πιο στέρεη γνώση των ιστορικών συνθηκών που γέννησαν τις περί νεολαίας/νεότητας ταινίες του μεταπολεμικού εμπορικού κινηματογράφου,
- εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να αξιοποιήσουν τον κινηματογράφο ως τεκμήριο της σύγχρονης ιστορίας και ως υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της,
- κινηματογραφόφιλους που ενδιαφέρονται για τη σχέση ιστορίας και κινηματογράφου.
 

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Ντοκιμαντέρ: Θεωρία και Πράξη

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ντοκιμαντέρ: Θεωρία και Πράξη» έχει διττό στόχο: θεωρητικό και πρακτικό. Μέσα από μια ιστορική ανασκόπηση το πρόγραμμα εστιάζει στις διάφορες τάσεις και τα κινήματα που καθόρισαν το σύγχρονο ντοκιμαντέρ. Το ευρύ φάσμα κινηματογραφικών παραδειγμάτων που προσφέρεται αποσκοπεί […]

Υποκριτική: Πρακτικά Εργαλεία και Δεξιότητες του Ηθοποιού

Σκοπός του προγράμματος είναι να εισαγάγει τους/τις εκπαιδευόμενους/ες στην τέχνη της υποκριτικής και στις επιμέρους λειτουργίες που επιτελεί ο ηθοποιός ως κέντρο του παραστατικού γεγονότος. Μέσα από τη μελέτη των θεωριών των μεγάλων οραματιστών και αναμορφωτών του θεάτρου οι εκπαιδευόμενοι/ες […]

Το Χιούμορ στην Τέχνη: Stand-Up, Σάτιρα, Παρωδία, Κωμωδία, Τραγικωμωδία

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευόμενων με τα διαφορετικά είδη του χιούμορ και με τις υπάρχουσες θεωρίες για το γέλιο, μέσα από σχετικά θεωρητικά κείμενα αλλά και πρακτικά παραδείγματα. Στο πλαίσιο του προγράμματος, διασαφηνίζονται οι ομοιότητες και οι διαφορές, […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Θεωρητικές και Βιωματικές Προσεγγίσεις

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Θεωρητικές και Βιωματικές Προσεγγίσεις» στοχεύει στην κατάρτιση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευομένων σχετικά με ζητήματα που αφορούν την εθνική και πολιτισμική ετερότητα στην κοινωνία και στο σχολείο, αλλά και στη διατύπωση των βασικών αρχών για την […]

Παιγνιοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Παιγνιοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις» αποσκοπεί στο να εκπαιδεύσει, με θεωρητικό και πρακτικό τρόπο, σε θέματα που αφορούν τις πρακτικές παιγνιοθεραπείας που εφαρμόζονται για την αντιμετώπιση ψυχολογικών και άλλων δυσκολιών στην παιδική ηλικία.  Το […]

Εκπαιδευτική Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Bασικός σκοπός του συγκεκριμένου  προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση και κατάρτιση των εκπαιδευόμενων σε σχέση με ζητήματα που αφορούν την ανταπόκριση στις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο ενός ενταξιακού σκεπτικού. Θα αναπτυχθεί το θεωρητικό πλαίσιο […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram