Ιστορία της Τέχνης και Εικαστικά

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Σκοπός του προγράμματος «Ιστορία της Τέχνης και Εικαστικά» είναι η κατάρτιση των εκπαιδευόμενων σε θέματα που αφορούν αφενός στην ιστορία του πολιτισμού και της τέχνης προηγούμενων εποχών, αφετέρου σε εστιασμένες εικαστικές δραστηριότητες που συνδέονται με εποχές και τάσεις του τεχνοϊστορικού χώρου από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή, προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουν στη διδασκαλία του μαθήματος εικαστικών. 
Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζονται έξι πολιτισμικές περίοδοι (Αρχαιότητα, Μεσαίωνας/Βυζάντιο, Αναγέννηση, Μπαρόκ/Ροκοκό, 19ος και 20ος αιώνας), ενώ προτείνονται για καθεμιά σχετικές εικαστικές δραστηριότητες με τρεις βαθμούς δυσκολίας, ώστε να καλύπτονται ηλικιακές ομάδες από 8 έως 18+ ετών. Οι εικαστικές δραστηριότητες είναι πρωτότυπες και παρουσιάζονται βήμα-βήμα, τόσο μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό όσο και μέσα από λεπτομερή περιγραφή. Παράλληλα, δίδονται στοιχεία για τα υλικά, το εκτιμώμενο κόστος και τον χρόνο για την ολοκλήρωση του κάθε έργου. Οι δραστηριότητες συνοδεύονται από ενδιαφέρουσες πληροφορίες οι οποίες, σε συνδυασμό με εκείνες που παρέχονται από τις ενότητες για το πολιτισμικό και καλλιτεχνικό πλαίσιο κάθε εποχής, συμβάλλουν σημαντικά στον εμπλουτισμό του μαθήματος των εικαστικών, όπου και αν αυτό διδάσκεται, από τη σχολική τάξη και τον μαθητικό όμιλο μέχρι το εκπαιδευτικό κέντρο και το μουσείο στο πλαίσιο εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής και σε απόφοιτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή στο αντικείμενο εργασιακή εμπειρία. Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αδιόριστους εκπαιδευτικούς με γνωστικό αντικείμενο από τον χώρο των θεωρητικών επιστημών και της τέχνης, αποφοίτους πανεπιστημιακών σχολών κυρίως θεωρητικής κατεύθυνσης, και καλλιτέχνες, εικαστικούς, που επιθυμούν να επιμορφωθούν στο πλαίσιο εξω-διδακτικών δραστηριοτήτων στη σχολική κοινότητα.
 

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Ξυλοναυπηγική: Τεχνικές Κατασκευής και Συντήρησης Ελληνικών Παραδοσιακών Πλοίων

Σύμφωνα με τον Ανδρέα Κάλβο, “Όποιος θέλει να καταλάβει μια θάλασσα, πρέπει πρώτα να περπατήσει πάνω της”. Ο άνθρωπος μπορεί να μην έχει καταφέρει ακόμα να αναπτύξει δεξιότητες που θα του επιτρέπουν να περπατάει πάνω στο υγρό στοιχείο, έχει όμως […]

Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS) για Αρχαιολόγους

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS) για Αρχαιολόγους» έχει ως στόχο την εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τις βασικές αρχές των Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών και τις κύριες εφαρμογές τους στην αρχαιολογία. Το Πρόγραμμα συνδυάζει θεωρητική κατάρτιση και πρακτική άσκηση με […]

Ιστορία της Ελληνικής Τέχνης: Από την Αρχαιότητα στη Σύγχρονη Εποχή

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευόμενων με την ιστορία της ελληνικής τέχνης, τους σημαντικότερους δημιουργούς και αντιπροσωπευτικά έργα τους. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάζεται η τέχνη της ελληνικής αρχαιότητας, του Βυζαντίου, της μεταβυζαντινής περιόδου, της οθωνικής εποχής, της ελληνικής […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Ultimate Web Development for Εxperts with React, Angular, Vue.js, HTML, JavaScript, jQuery και Bootstrap

Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους ένα πολύ δυνατό αναβαθμισμένο πακέτο στο χώρο του web development, δίνοντας έμφαση στις βιβλιοθήκες JavaScript. Το πρόγραμμα βασίζεται στο σύνθημα της jQuery “write less, do more”. Ένα πολύ δημοφιλές θέμα στο χώρο […]

Διαταραχές Προσωπικότητας Cluster B: Η Αντικοινωνική, Οριακή, Οιστριονική και Ναρκισσιστική Διαταραχή

Σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες με γνώσεις σχετικά με τις διαταραχές προσωπικότητας της κατηγορίας Β, προκειμένου να γνωρίζουν πρακτικούς τρόπους αντιμετώπισης των πασχόντων, να μπορούν να διαγνώσουν αυτές τις διαταραχές, καθώς και να κατευθύνουν σωστά τους πάσχοντες, […]

Ανάγνωση, Φιλαναγνωσία και Παιδική Λογοτεχνία

Σκοπός του Προγράμματος είναι να συνδυαστεί, και να διδαχθεί διεπιστημονικά, η ψυχοπαιδαγωγική διαδικασία της ανάγνωσης με την αξιοποίηση της παιδικής λογοτεχνίας, με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη και την προαγωγή της φιλαναγνωσίας παιδιών και ενηλίκων, με βάση τη μεθοδική αξιοποίηση κατάλληλα […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram