Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Περιγραφή Προγράμματος

Στόχος του προγράμματος είναι να εισάγει τους συμμετέχοντες στις βασικές αρχές και μεθοδολογίες της θετικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση τόσο σε θεωρητικό και σε βιωματικό επίπεδο. Σε συνδυασμό με την εμβάθυνση σε βασικές θεωρίες και έννοιες της θετικής ψυχολογίας, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να εφαρμόσουν τις πρακτικές της Θετικής Ψυχολογίας και με την κατάλληλη καθοδήγηση, να βρουν τρόπους να τη χρησιμοποιήσουν δημιουργικά και αποτελεσματικά σε εκπαιδευτικά πλαίσια. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να χρησιμοποιούν εποικοδομητικά τις βασικές αρχές και τις μεθοδολογίες.

Η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται να έχουν αποκτήσει σφαιρική και έγκυρη ενημέρωση για το αντικείμενο και τις δυνατότητες που προσφέρει η Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση.

Όλα τα μαθήματα συνδυάζουν την παροχή γνώσεων και πληροφοριών με βιωματικές ασκήσεις και ενσωματώνουν την προσωπική εμπειρία των συμμετεχόντων από την επαφή τους με τη Θετική Ψυχολογία στον χώρο της εκπαίδευσης.

Επιπλέον, με το πέρας του προγράμματος εκδίδεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης. Το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, εκτός από τον ιδιωτικό τομέα, δύναται να αποδώσει ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης στο Ελληνικό Δημόσιο, όπως κάθε φορά θα ισχύουν τα κριτήρια μοριοδότησης στην εκάστοτε μελλοντική προκήρυξη προσλήψεων.

 

Θεματικές Ενότητες
  1. Γενική εισαγωγή στην Θετική Ψυχολογία / Η θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση
  2. Προαγωγή και ενίσχυση της Ελπίδας σε μαθητές μέσης εκπαίδευσης.
  3. Η Αισιοδοξία η ψυχολογική ροή στο σχολικό πλαίσιο.
  4. Ενσυναίσθηση στο χώρο του σχολείου
  5. Ρύθμιση και έλεγχος συναισθημάτων στους μαθητές
  6. Συμβολή στην ομαλή και υγιή ανάπτυξη της προσωπικότητας.
  7. Ανάπτυξη θετικών στόχων και θετικής πρακίνησης σε μαθητές/Η έννοια της επιτυχίας – νίκης στο σχολικό πλαίσιο.
  8. Δημιουργικότητα και καινοτομία. Σύνδεση με τη νέα σχολική πραγματικότητα.
  9. Η έννοια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σχολικό περιβάλλον
  10. Η έννοια της ικανοποίησης από την ζωή και η σύνδεση της με την νέα σχολική πραγματικότητα.
  11. Ενισχύοντας την αίσθηση της Ψυχολογικής ευημερίας στους μαθητές. Νέες τάσεις και ωφέλειες./ Η συναισθηματική νοημοσύνη στο σχολικό πλαίσιο.
  12. Εφαρμογή παρεμβάσεων θετικής ψυχολογίας στο σχολικό πλαίσιο.

 

Σε ποιούς απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες υγείας και ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς και επαγγελματίες από τον χώρο διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού αλλά και σε οποιονδήποτε ενήλικο ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο.

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Το σεμινάριο μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)

0.5 μονάδα για θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. καθώς και

Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μάλιστα με το πρόσφατο σχέδιο νόμου η μοριοδότηση αναμένεται να τροποποιηθεί και να δίνει 1 μονάδα).

10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ

Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοριοδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου βεβαιώσεις.

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες, 450 ώρες

 

Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Δρ. Ειρήνη Καρακασίδου

Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο

 

Η Ειρήνη Καρακασίδου υπηρετεί ως Επίκουρη Καθηγήτρια Συμβουλευτικής Ψυχολογίας στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Με ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο, ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές με ειδίκευση στην Αθλητική Ψυχολογία. Παράλληλα, αφιέρωσε τέσσερα χρόνια στην εκπαίδευση της Υπαρξιακής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας και επιπλέον δύο χρόνια στην εκμάθηση της Συμπεριφορικής Θεραπείας για τις Αγχώδεις Διαταραχές.

Τα πολύπλευρα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη Συμβουλευτική Ψυχολογία, τη Θετική Ψυχολογία, την Ψυχομετρία και την Ψυχοθεραπεία. Η κα Καρακασίδου έχει συμβάλει ενεργά ως κύρια ερευνήτρια και συντονίστρια σε διάφορα ευρωπαϊκά χρηματοδοτούμενα προγράμματα, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της για την πρόοδο του τομέα.

Η κα Καρακασίδου είναι παραγωγική συγγραφέας, με δημοσιεύσεις που περιλαμβάνουν άρθρα σε περιοδικά με κριτές και κεφάλαια βιβλίων. Η τεχνογνωσία της εκτείνεται πέρα από τον ακαδημαϊκό χώρο, καθώς έχει πραγματοποιήσει πολυάριθμες παρουσιάσεις και βιωματικά εργαστήρια σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια, ΜΚΟ, σχολεία, επιχειρήσεις και νοσοκομεία.

Εκτός από τις ακαδημαϊκές της αναζητήσεις, η κα Καρακασίδου ασκεί την πρακτική της ως ψυχολόγος και ψυχοθεραπεύτρια σε ατομικά και ομαδικά πλαίσια στο ιδιωτικό της γραφείο. Μοιράζεται τις γνώσεις και την εμπειρία της διδάσκοντας σε διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επιπλέον, λειτουργεί ως εισηγήτρια σε εξειδικευμένα σεμινάρια προσαρμοσμένα σε ποικίλα ακροατήρια, συμβάλλοντας στην ευρύτερη διάδοση των ψυχολογικών γνώσεων.

Εισηγητές - Εισηγήτριες

Γιωτσίδη Βασιλική

Γαλανάκης Μιχάλης

Μυτσκίδου Πασχαλιά

Μερτίκα Αντιγόνη

Καρακασίδου Ειρήνη

Πεζηρκιανίδης Χρήστος

Μπενέτου Άννα

Λακιώτη Αγάθη

Ρεμούνδου Μαριέττα

Κοτσώνη Αικατερίνη

Κανελλάκης Κωνσταντίνος

Κουδιγκέλη Φανή

Κόστος Προγράμματος

Κόστος διδάκτρων 255 (€) ευρώ.

Κόστος διδάκτρων κατόπιν έκπτωσης 190 (€) ευρώ, με δυνατότητα καταβολής του ποσού σε 3 δόσεις

        (κατάθεση 1ης δόσης κατά την εγγραφή).

Δικαιούχοι έκπτωσης:

  • Άνεργοι,
  • εκπαιδευτικοί & εν δυνάμει εκπαιδευτικοί,
  • ΑμεΑ,
  • σε περίπτωση προεξόφλησης ή για πρόωρη εγγραφή (10 μέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης),
  • για απόφοιτους του Παντείου Πανεπιστημίου,
  • για καθηγητές όλων των Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων,
  • για ομάδες 5 ατόμων και άνω,
  • για όσους παρακολουθούν ή έχουν παρακολουθήσει έως και 18 μήνες πριν από την έναρξη του παρόντος ένα από τα παρακάτω προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου: «Eτήσια επιμόρφωση στη Θετική Ψυχολογία», «Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων», «Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων», «Διαπολιτισμική εκπαίδευση», «Ετήσια επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.): ολιστική προσέγγιση», «Ετήσια επιμόρφωση στη Διοίκηση Μονάδων Υγείας», «Ετήσια επιμόρφωση στη Σχολική ψυχολογία», «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ψυχολογία της νεανικής σχέσης», «Ετήσια επιμόρφωση στην Παιδοψυχολογία: Ολιστική προσέγγιση», «Εφαρμοσμένη εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», «Ετήσια επιμόρφωση στη Διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας», «Social Media και οπτικοακουστικά εργαλεία: εφαρμογές σε τουρισμό και πολιτισμό», «Ψηφιοποίηση εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αξιοποίηση εργαλείων σύγχρονης/ ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης και δημιουργία προσαρμοστικού διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού.», «Αποτελεσματική Επικοινωνία», «Βασικές Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Mini-MBA)», «Πολιτιστικός τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία: το παράδειγμα της κεντρικής Μακεδονίας», «Οικονομική εγκληματικότητα και το έγκλημα πίσω από το έγκλημα», «Διοίκηση - Ηγεσία σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) στον 21ο αιώνα», «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη».

 

Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν εφόσον κατά την περίοδο εγγραφής σας εμπίπτετε σε κάποια από τις ομάδες δικαιούχων.

Επιστροφή διδάκτρων γίνεται ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του φορέα, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την εγγραφή σας και σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής στον κύκλο για τον οποίον εγγραφήκατε, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενη περίοδο υλοποίησης (εκπαιδευτικό κύκλο) του ίδιου σεμιναρίου.

Σύμφωνα με την κοινωνική πολιτική εκπτώσεων που εφαρμόζει το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου, παρέχεται περιορισμένος αριθμός θέσεων Υποτροφίας πλήρους απαλλαγής από το κόστος των διδάκτρων και για όσους/ες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες και είναι εγγεγραμμένοι/ες στο Μητρώο ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ,. για συνεχές διάστημα 18 μηνών και άνω, κατόπιν κλήρωσης.

 

Στο πλαίσιο των επιπλέον υποστηρικτών εκπαιδευτικών υπηρεσιών παρέχεται ακόμα:

  •  Πρόσβαση σε συλλογές της Βιβλιοθήκης του Παντείου Πανεπιστημίου και άλλων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αλλοδαπής, καθώς επίσης, η δυνατότητα δανεισμού και διαδανεισμού βιβλίων.
Τεχνικός Εξοπλισμός

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

1. Χρησιμοποιούν τις τελευταίες εκδόσεις φυλλομετρητών όπως για παράδειγμα Chrome,Mozilla.
2. Διαθέτουν μικρόφωνο, ακουστικά και προαιρετικά μια κάμερα.

Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 4:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό: 210 3009703.

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Για να λάβει κάποιος/α το αναγνωρισμένο μοριοδοτούμενο και με διά βίου ισχύ πιστοποιητικό του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου, θα πρέπει να αξιοποιήσει το σύνολο των υποστηρικτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών & των απαραίτητων υπηρεσιών αξιολόγησης όπως περιγράφονται παρακάτω:

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει τη μικτή (blended) εξ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, ένα συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων/ουσών με το εκπαιδευτικό υλικό.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο εκπαιδευόμενος καθώς και στην διεξαγωγή δραστηριοτήτων προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης. Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό.

Δείγμα εκπαιδευτικού υλικού: https://ispri.ng/GZzD8

Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του ΖΟΟΜ ή του Big Blue Button. Ο εκπαιδευτής διδάσκει ζωντανά (real time) το μάθημα έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν. Οι εκπαιδευτές επικοινωνούν με τους/τις εκπαιδευόμενους/ες μέσω ήχου, ενώ παράλληλα υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας του/της ιδίου/ας αλλά και των εκπαιδευομένων. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω κειμένου (chat) μεταξύ των συμμετεχόντων/ουσών και με τον καθηγητή, με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος σε όλους τους συμμετέχοντες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο συμμετέχοντα (ιδιωτική συνομιλία).

Οι εκπαιδευόμενοι/ες συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα υλοποιηθούν 4  ζωντανές ψηφιακές συναντήσεις διάρκειας, έκαστη, 3-4 ωρών, οι οποίες θα λαμβάνουν χώρα περίπου κάθε 2 μήνες.

Η διαδικασία αξιολόγησης βασίζεται σε τεστ αξιολόγησης για κάθε εκπαιδευτική ενότητα-σπόνδυλο. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους συμμετέχοντες. Για κάθε επιμέρους τεστ αξιολόγησης θα πρέπει ο/η εκπαιδευόμενος/η να συγκεντρώσει ποσοστό επιτυχίας ≥ 60%. Τα κουίζ θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων 100άδων ερωτήσεων και θα προκύπτουν στην αξιολόγηση του εκάστοτε μαθητή χωρίς καμία περιοδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει αναγνώσει ο μαθητής το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.

Δεδομένου ότι, το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως στην εκπαιδευτική κοινότητα και με το επίσης δεδομένο, της υποχρεωτικής πραγματοποίησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων στις εκπαιδευτικές μονάδες, θα γίνει προσομοίωση ενός ψηφιακού εργαστηρίου δεξιοτήτων, ώστε να εξοικειωθεί ο/η εκπαιδευόμενος/η με τη συγκεκριμένη δεξιότητα. Το εργαστήριο ψηφιακών δεξιοτήτων θα βασιστεί στις θεματικές ενότητες που έχουν οριστεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.

Η επικοινωνία με την εκπαιδευτική ομάδα του προγράμματος γίνεται μέσω της πλατφόρμας 24 ώρες την ημέρα. Επίσης, στην πλατφόρμα αναρτώνται ανακοινώσεις από την εκπαιδευτική ομάδα και από τη διοικητική υποστήριξη του προγράμματος. Κατά την διάρκεια του προγράμματος, όλοι οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (e-mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

Ο χρόνος μελέτης και εξάσκησης των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο του/της καθενός/καθεμίας και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού. Για την οργάνωση του χρόνου μελέτης και την τήρηση των προθεσμιών της διαδικασίας αξιολόγησης, ο χρήστης της πλατφόρμας υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου που εμφανίζεται στο ταμπλό της πλατφόρμας και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

Για τη λήψη του πιστοποιητικού ο εκπαιδευόμενος καλείται να καλύψει το συνολικό κόστος της επιμόρφωσης και να επιτύχει στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες όπως αυτές ορίζονται. Το πιστοποιητικό αποστέλλεται σε ψηφιακή μορφή από την κεντρική γραμματεία σε διάστημα έναν έως τρεις μήνες από την επίσημη λήξη του προγράμματος.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Social media και οπτικοακουστικά εργαλεία: εφαρμογές σε τουρισμό και πολιτισμό

Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Διά Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Social media και οπτικοακουστικά εργαλεία: εφαρμογές σε τουρισμό και πολιτισμό» διάρκειας 300 ωρών.   […]

Σύγχρονες Προσεγγίσεις (e-learning) στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων

Θεματικές Ενότητες 1. Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευομένων σε περιβάλλοντα e-learning. 2. Ο ρόλος του εκπαιδευτή σε περιβάλλοντα e-learning. 3. Θεωρητικό πλαίσιο – Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων σε περιβάλλοντα e-learning. 4. Θεσμικό πλαίσιο και φορείς εκπαίδευσης ενηλίκων σε περιβάλλοντα e-learning. 5. Σχεδιασμός και […]

Πρόληψη και αντιμετώπιση της έμφυλης βίας

Περιγραφή Προγράμματος Η έμφυλη βία αποτελεί ακραία έκφραση της ανισότητας των φύλων και της άνισης κατανομή εξουσίας μεταξύ ανδρών και γυναικών. Πρόκειται για ένα διαχρονικό και παγκόσμιο φαινόμενο, το οποίο εκδηλώνεται με διάφορες μορφές και πλήττει κυρίως τις γυναίκες. Παρόλο […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Γυναίκες, Φύλο, Πολιτική

Περιγραφή Προγράμματος Σκοπός του Προγράμματος είναι η επιμόρφωση ενήλικων εκπαιδευόμενων (γυναικών και ανδρών) προκειμένου να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα που αναφέρονται στις έμφυλες διαστάσεις της πολιτικής, τις ιδιότητας του πολίτη και των πολιτικών δικαιωμάτων στις σύγχρονες κοινωνίες. Στο πρόγραμμα […]

Παιδική, νεανική ηλικία και πολιτισμός

Περιγραφή Προγράμματος   Η έλλειψη σε πανελλαδικό ακαδημαϊκό επίπεδο προγραμμάτων εκπαίδευσης που καταπιάνονται με την παιδική και τη νεανική  ηλικία και τη διαδραστική τους σχέση με τον πολιτισμό, καθιστά σημαντική την ανάγκη επιμόρφωσης στα συναφή πεδία των κοινωνικών και των […]

Ετήσια επιμόρφωση στην Παιδοψυχολογία: ολιστική προσέγγιση.

Περιγραφή Προγράμματος Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η επιμόρφωση σε θέματα Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, από τη βρεφική έως την παιδική ηλικία. Η προσέγγιση είναι ολιστική, καθώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα καλύπτει τους κυριότερους τομείς ανάπτυξη, παρουσιάζοντας τις αντιτιθέμενες θεωρίες ερμηνείας της αναπτυξιακής […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram