Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Στον πυρήνα του μάρκετινγκ βρίσκεται ο καταναλωτής και το ταξίδι μάρκετινγκ που πραγματοποιεί στην αγορά. Σε αυτό το πρόγραμμα παρουσιάζεται πώς η ψηφιακή επανάσταση έχει επηρεάσει την αλληλεπίδραση μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Σκοπός του προγράμματος είναι γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ εργαζόμενων στον χώρο των επιχειρήσεων αλλά και του δημοσίου τομέα με τις τεχνικές με τις στρατηγικές, τα εργαλεία και τις τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Dexiotites.gr