Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Καλλιέργεια Ήπιων Δεξιοτήτων στο Σχολείο

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Το πρόγραμμα "Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Καλλιέργεια Ήπιων Δεξιοτήτων στο Σχολείο" έχει ως σκοπό την καλλιέργεια ή/και βελτίωση των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναδεικνύοντας την αξία τους για την απώτερη επίτευξη του σχολείου που είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του ατόμου, αλλά και υπερασπίζοντας το αίτημα που διακηρύσσεται στις ευρωπαϊκές και διεθνείς εξελίξεις και επιταγές στον χώρο της εκπαίδευσης.

Προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι, ώστε να εφοδιάσουν τους μαθητές τους με τις δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως επίσης λέγονται οι ήπιες δεξιότητες, το πρόγραμμα περιγράφει τα πεδία καλλιέργειας των ήπιων δεξιοτήτων, τα οποία περιλαμβάνουν εκτός από την εκπαίδευση, την οικογένεια και το σχολείο, αναλύει καθέναν από τους σημαντικότερους τομείς των δεξιοτήτων, προτείνει παιδαγωγικο-διδακτικές μεθόδους, μοντέλα και τεχνικές καλλιέργειας, προσδιορίζει τα βασικά σημεία σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης προγραμμάτων πρωτογενούς πρόληψης που απευθύνονται σε όλο τον πληθυσμό, σκιαγραφεί τα νέα χαρακτηριστικά του ρόλου του εκπαιδευτικού που δεν παραμελεί τον κοινωνικο-συναισθηματικό παράγοντα για χάρη του γνωστικού και καταγράφει μια σειρά από οφέλη που επιφέρουν τέτοια προγράμματα τόσο στον ατομικό όσο και στον κοινωνικό εαυτό.

Προκειμένου να εμβαθύνει στη σημασία της εκπαίδευσης των ήπιων δεξιοτήτων και να αναδείξει τη συμβολή του ενήλικα-εκπαιδευτή ως ‘σημαντικού άλλου’ στη ζωή ενός παιδιού, το πρόγραμμα διακρίνει τέσσερις δυνατές διακριτές περιοχές βελτίωσης: α) ενδυνάμωση του εαυτού, β) υιοθέτηση ασφαλούς και υγιεινού τρόπου ζωής, γ) βελτίωση του κοινωνικού εαυτού και δ) δημιουργία ενεργού πολίτη. Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη συσχέτιση της καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής με την επιτυχία, προβαίνοντας αρχικά στον εννοιολογικό προσδιορισμό της κι έπειτα στη διατύπωση επιχειρημάτων που συνδέουν τις ήπιες δεξιότητες με την επιτυχία στο πλαίσιο μιας κυκλοτερικής και όχι γραμμικής προσέγγισης των πραγμάτων.

Το πρόγραμμα  απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής. Ειδικότερα το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
•    εν ενεργεία αλλά και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς διαφόρων βαθμίδων στη Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση (Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας), 
•    απόφοιτους Παιδαγωγικών και Καθηγητικών Σχολών όλων των γνωστικών αντικειμένων και ειδικοτήτων σε τυπικές δομές εκπαίδευσης και υποστήριξης.

Προαπαιτούμενα: Απαιτείται πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

 

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Αναλυτικά Διαδραστικά Σχέδια Διδασκαλίας για όλες τις Tάξεις του Δημοτικού Σχολείου

Σκοπός του προγράμματος είναι να εξοικειώσει τους/τις εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου με τη δημιουργία διαδραστικών σχεδίων διδασκαλίας για τα μαθήματα που διδάσκουν, καλλιεργώντας, μεταξύ άλλων, δεξιότητες που σχετίζονται, όχι μόνο με την κατανόηση του τρόπου μάθησης των μαθητών/τριών τους αλλά […]

Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση

Σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την κατανόηση και την εφαρμογή των τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στον τομέα της εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα επιδιώκει να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ […]

Σχολικός Εκφοβισμός: Πρόληψη, Αντιμετώπιση και Στρατηγικές Παρέμβασης

Σκοπός του προγράμματος "Σχολικός Εκφοβισμός: Πρόληψη, Αντιμετώπιση και Στρατηγικές Παρέμβασης" είναι η προσέγγιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού με στόχο την πρόληψη, την έγκαιρη παρέμβαση και την αντιμετώπισή του. Η διεθνής βιβλιογραφία και έρευνα επισημαίνει ότι μια ολοκληρωμένη «ολιστική εκπαιδευτική […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Ντοκιμαντέρ: Θεωρία και Πράξη

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ντοκιμαντέρ: Θεωρία και Πράξη» έχει διττό στόχο: θεωρητικό και πρακτικό. Μέσα από μια ιστορική ανασκόπηση το πρόγραμμα εστιάζει στις διάφορες τάσεις και τα κινήματα που καθόρισαν το σύγχρονο ντοκιμαντέρ. Το ευρύ φάσμα κινηματογραφικών παραδειγμάτων που προσφέρεται αποσκοπεί […]

Βιβλίο και Παιδί - Το Βιβλίο ως Εργαλείο Ανάπτυξης

Στόχος του προγράμματος είναι να παρουσιάσει τους τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί -κυρίως- αλλά και οι γονείς και όσοι ασχολούνται με παιδιά μπορούν να χρησιμοποιήσουν το βιβλίο ως μέσο ανάπτυξης, προσωπικής καλλιέργειας, δημιουργίας προτύπων, καλλιέργειας πολυπολιτισμικής συνείδησης σε παιδιά […]

Υποτιτλισμός και Οπτικοακουστική Μετάφραση. Πρακτική Εφαρμογή στην Αγγλική ή/και Γαλλική ή/και Γερμανική Γλώσσα

Σκοπός του προγράμματος είναι να εισαγάγει τους εκπαιδευόμενους στο χώρο της Οπτικοακουστικής Μετάφρασης, να τους ευαισθητοποιήσει σε θέματα προσβασιμότητας και να τους επιτρέψει να αναπτύξουν τις κατάλληλες δεξιότητες στο είδος του υποτιτλισμού: ενδογλωσσικού αλλά και διαγλωσσικού (γλώσσες εργασίας: Αγγλικά, Γαλλικά, […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram