Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Καλλιέργεια Ήπιων Δεξιοτήτων στο Σχολείο

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Το πρόγραμμα "Εργαστήρια Δεξιοτήτων - Καλλιέργεια Ήπιων Δεξιοτήτων στο Σχολείο" έχει ως σκοπό την καλλιέργεια ή/και βελτίωση των ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναδεικνύοντας την αξία τους για την απώτερη επίτευξη του σχολείου που είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του ατόμου, αλλά και υπερασπίζοντας το αίτημα που διακηρύσσεται στις ευρωπαϊκές και διεθνείς εξελίξεις και επιταγές στον χώρο της εκπαίδευσης.

Προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι, ώστε να εφοδιάσουν τους μαθητές τους με τις δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως επίσης λέγονται οι ήπιες δεξιότητες, το πρόγραμμα περιγράφει τα πεδία καλλιέργειας των ήπιων δεξιοτήτων, τα οποία περιλαμβάνουν εκτός από την εκπαίδευση, την οικογένεια και το σχολείο, αναλύει καθέναν από τους σημαντικότερους τομείς των δεξιοτήτων, προτείνει παιδαγωγικο-διδακτικές μεθόδους, μοντέλα και τεχνικές καλλιέργειας, προσδιορίζει τα βασικά σημεία σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης προγραμμάτων πρωτογενούς πρόληψης που απευθύνονται σε όλο τον πληθυσμό, σκιαγραφεί τα νέα χαρακτηριστικά του ρόλου του εκπαιδευτικού που δεν παραμελεί τον κοινωνικο-συναισθηματικό παράγοντα για χάρη του γνωστικού και καταγράφει μια σειρά από οφέλη που επιφέρουν τέτοια προγράμματα τόσο στον ατομικό όσο και στον κοινωνικό εαυτό.

Προκειμένου να εμβαθύνει στη σημασία της εκπαίδευσης των ήπιων δεξιοτήτων και να αναδείξει τη συμβολή του ενήλικα-εκπαιδευτή ως ‘σημαντικού άλλου’ στη ζωή ενός παιδιού, το πρόγραμμα διακρίνει τέσσερις δυνατές διακριτές περιοχές βελτίωσης: α) ενδυνάμωση του εαυτού, β) υιοθέτηση ασφαλούς και υγιεινού τρόπου ζωής, γ) βελτίωση του κοινωνικού εαυτού και δ) δημιουργία ενεργού πολίτη. Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη συσχέτιση της καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής με την επιτυχία, προβαίνοντας αρχικά στον εννοιολογικό προσδιορισμό της κι έπειτα στη διατύπωση επιχειρημάτων που συνδέουν τις ήπιες δεξιότητες με την επιτυχία στο πλαίσιο μιας κυκλοτερικής και όχι γραμμικής προσέγγισης των πραγμάτων.

Το πρόγραμμα  απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής. Ειδικότερα το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
•    εν ενεργεία αλλά και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς διαφόρων βαθμίδων στη Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση (Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας), 
•    απόφοιτους Παιδαγωγικών και Καθηγητικών Σχολών όλων των γνωστικών αντικειμένων και ειδικοτήτων σε τυπικές δομές εκπαίδευσης και υποστήριξης.

Προαπαιτούμενα: Απαιτείται πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

 

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Σχολικός Εκφοβισμός: Πρόληψη, Αντιμετώπιση και Στρατηγικές Παρέμβασης

Σκοπός του προγράμματος "Σχολικός Εκφοβισμός: Πρόληψη, Αντιμετώπιση και Στρατηγικές Παρέμβασης" είναι η προσέγγιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού με στόχο την πρόληψη, την έγκαιρη παρέμβαση και την αντιμετώπισή του. Η διεθνής βιβλιογραφία και έρευνα επισημαίνει ότι μια ολοκληρωμένη «ολιστική εκπαιδευτική […]

Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Παιδιών και Εφήβων

Σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, επιτυγχάνοντας τη διασύνδεση των θεωρητικών προσεγγίσεων με τη σύγχρονη εκπαιδευτική πράξη. Στο πλαίσιο αυτό, θα παρουσιαστούν οι βασικές έννοιες που αφορούν στη […]

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να καλύψει θεωρητικά αλλά και πρακτικά κενά, τα οποία αφορούν στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση - Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των Επιστημών της Αγωγής. Ειδικότερα, εστιάζει στην εκπαίδευση και κατάρτιση ανθρώπινου δυναμικού, στο σχεδιασμό, […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Επαγγελματική Βρεφική Φροντίδα (Professional Babysitting)

Τα τελευταία χρόνια η αγωγή και φροντίδα στη βρεφική και πρώιμη παιδική ηλικία βρίσκεται στο επίκεντρο των εκπαιδευτικών πολιτικών σε παγκόσμιο επίπεδο (Miller & Cable, 2011˙ Moss, 2008˙ OECD, 2006). Το αυξημένο ενδιαφέρον για την εκπαίδευση των μελλοντικών παιδαγωγών πρώιμης […]

Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού: Μηχανισμοί και Διεργασίες Λήψης Αποφάσεων

Σκοπός του προγράμματος είναι να εισαγάγει τους/τις εκπαιδευόμενους/ες στην κουλτούρα της συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης, προκειμένου να είναι σε θέση να διεκδικήσουν, να διατηρήσουν και να αναβαθμίσουν τη θέση τους στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από συνεχείς και απρόβλεπτες αλλαγές. […]

Σύμβουλος Ιατρικής Δεοντολογίας και Βιοηθικής (Medical Ethicist)

Σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των εκπαιδευόμενων σε εξειδικευμένες υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης στα αντικείμενα της Ιατρικής Δεοντολογίας και της Βιοηθικής. Το πρόγραμμα παρουσιάζει τις βασικές κατευθύνσεις της Ιατρικής Δεοντολογίας, ως κλάδου της Βιοηθικής, τόσο στην κλινική όσο και στην […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram