Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών» σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με σκοπό την απόκτηση γενικών και ειδικών γνώσεων στο συγκεκριμένο θέμα. Αναλύονται κεντρικής σημασίας ζητήματα, όπως η άυλη φύση της εξυπηρέτησης, το περιβάλλον της, οι εξυπηρετούντες και η συμπεριφορά τους (λεκτική, μη λεκτική, γραπτή, τηλεφωνική). Διερευνώνται οι αρχές που χαρακτηρίζουν και «αναδεικνύουν» την ποιότητα της εξυπηρέτησης, αλλά και εξετάζονται τα στοιχεία που καθορίζουν την εξυπηρέτηση, όπως: ύφος, ρυθμός, σταθερότητα και ισότητα, συναισθηματική κατάσταση του εξυπηρετούμενου και το θετικό κλίμα που πρέπει να δημιουργείται. Επιπλέον, δίνονται οδηγίες και για την ψηφιακή οντότητα της εξυπηρέτησης. Τέλος, παρέχονται παραδείγματα, ώστε να γίνονται αντιληπτές οι έννοιες που εξετάζονται, για να μετασχηματίζονται σε δεξιότητες.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες, εξυπηρετούντες, ελεύθερους επαγγελματίες και, γενικότερα, σε όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες με οποιονδήποτε τρόπο.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Πολιτική: Ρητορική, Τεχνικές και Εργαλεία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Πολιτική: ρητορική, τεχνικές και εργαλεία» έχει ως σκοπό να εξοικειώσει τον εκπαιδευόμενο με την πολιτική ως διαδικασία λήψης αποφάσεων στο πλαίσιο του κοινωνικού βίου. Η πολιτική είναι συνυφασμένη με την εξουσία και τη δύναμη, αφορά όλους και […]

Η Τέχνη της Πειθούς

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η τέχνη της πειθούς» έχει ως πρωταρχική σκόπευση την εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τις αρχές της λογικής επιχειρηματολογίας. Επιδιώκει να ενισχύσει την ικανότητα αξιολόγησης και εκφοράς λογικών επιχειρημάτων, να διευρύνει την κριτική ικανότητα, να μυήσει τον εκπαιδευόμενο […]

Δημοσιογραφία, Δημοσιογραφική Έρευνα και Social Media

Σκοπός του προγράμματος είναι να εξοικειώσει τους/τις εκπαιδευόμενους/ες με τις βασικές αρχές της δημοσιογραφίας. Οι συμμετέχοντες/ουσες θα κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία και ειδικότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν επηρεάσει τα τελευταία χρόνια το λειτούργημα. Ειδικότερα, το […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Ανάπτυξη Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων, Συνεργασίας και Αντιμετώπισης Κρίσεων

Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη της ικανότητας διαμόρφωσης και αποτελεσματικής διαχείρισης των ομάδων. Η κατανόηση και διαχείριση της διαφορετικότητας, ο συντονισμός ανθρώπων με συγκεκριμένη στοχοθεσία και η ικανότητα επίτευξης της μέγιστης παραγωγικότητας μέσω της αξιοποίησης διαφορετικών ταλέντων αποτελεί βασική […]

Εξαγωγικό Μάρκετινγκ: Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Εξαγωγές στις Διεθνείς Αγορές

Σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή μιας ολοκληρωμένης, συστηματικής και επιστημονικής προσέγγισης σχετικά με τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ για την επιτυχημένη άσκηση εξωστρεφούς επιχειρηματικής δραστηριότητας. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εξοικείωση των εκπαιδευομένων  με τις σύγχρονες τάσεις που […]

Πολιτική Ορθότητα και Κουλτούρα της Ακύρωσης

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευόμενων με τα άκρως επίκαιρα φαινόμενα της πολιτικής ορθότητας και της κουλτούρας της ακύρωσης, τόσο μέσα από θεωρητικά κείμενα όσο και μέσα από πρακτικά παραδείγματα, προερχόμενα από τις αλληλεπιδράσεις με τα Μέσα Μαζικής […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2023 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram