Εκπαιδευτική Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία ,

Bασικός σκοπός του συγκεκριμένου  προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση και κατάρτιση των εκπαιδευόμενων σε σχέση με ζητήματα που αφορούν την ανταπόκριση στις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο ενός ενταξιακού σκεπτικού. Θα αναπτυχθεί το θεωρητικό πλαίσιο της εκπαιδευτικής ένταξης και θα γίνει μνεία σε ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής και σχεδιασμού. Η συγκεκριμένη προβληματική θα συνδεθεί με τις βασικές ορίζουσες της εκπαιδευτικής προσέγγισης  «Ένα σχολείο για Όλους», ενώ παράλληλα θα διατυπωθούν οι βασικές αρχές της παιδαγωγικής της ένταξης. Υπό αυτό το πρίσμα ιδιαίτερη και εκτενής μνεία θα γίνει σε ζητήματα ενταξιακής πρακτικής σε επίπεδο τάξης και σχολείου, σε ζητήματα προσβασιμότητας και σε ζητήματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα. Εξειδικευμένη μνεία θα γίνει σε παιδαγωγικές πρακτικές για την ένταξη μαθητών που υπάγονται σε διαφορετικές κατηγορίες αναπηρίας ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και στα καίρια θέματα της αξιολόγησης, της πρώιμης παρέμβασης και της μετάβασης μεταξύ διαφορετικών βαθμίδων εκπαίδευσης. Τέλος, θα γίνει αναφορά στο ζήτημα της συμβουλευτικής υποστήριξης μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και στο ζήτημα του επαγγελματικού προσανατολισμού.

Το πρόγραμμα  απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής  Εκπαίδευσης/ ΤΕΙ. Αναλυτικότερα απευθύνεται σε υποψήφιους και εν ενεργεία εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (δημόσιας και ιδιωτικής), στελέχη της εκπαίδευσης, πτυχιούχους τμημάτων που οδηγούνται στο εκπαιδευτικό επάγγελμα (Παιδαγωγικά Τμήματα, Τμήματα Νηπιαγωγών, Φιλοσοφικές Σχολές, Σχολές Κοινωνικών Σπουδών, Σχολές Θετικών Επιστημών κ.ά.),  κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και σε ψυχολόγους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόγραμμα για τους απόφοιτους σχολών που μπορούν να ενταχθούν στους αξιολογικούς πίνακες Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε., αφού σύμφωνα με το νόμο το Νόμο 4589, ΦΕΚ Α΄ 13, της 29ης Ιανουαρίου 2019, άρθρο 58, εδάφιο 1 α.ιι («Κριτήρια αξιολογικού πίνακα Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε.»), μοριοδοτούνται με δύο μονάδες  [«Επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών, που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες.»]

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη μοριοδότηση διαβάστε τον οδηγό σπουδών του προγράμματος.

 

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Λογοθεραπεία: Εξειδικευμένα Περιστατικά Παρέμβασης και Πρακτικές Εφαρμογές

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Λογοθεραπεία: Εξειδικευμένα Περιστατικά Παρέμβασης και Πρακτικές Εφαρμογές» έχει ως γενικό σκοπό την υποστήριξη των Λογοθεραπευτών ως προς την αξιολόγηση της γλωσσικής ανάπτυξης και τον εντοπισμό των αποκλίσεων σε διάφορους τομείς της γλώσσας. Οι λογοθεραπευτές θα έχουν τη δυνατότητα […]

Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία» αποσκοπεί στην κατάρτιση όλων των εμπλεκομένων με την εκπαίδευση και την ψυχολογία φορέων για την αξιολόγηση και την αντιμετώπιση της δυσλεξίας τόσο σε γνωστικό όσο και σε ψυχοπαιδαγωγικό επίπεδο. Μεταξύ άλλων, προσεγγίζονται οι […]

Μαθησιακές Δυσκολίες: Αξιολόγηση και Στρατηγικές Παρέμβασης

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθησιακές Δυσκολίες: Αξιολόγηση και Στρατηγικές Παρέμβασης» έχει ως στόχο να εφοδιάσει τον εκπαιδευόμενο με επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους υποστήριξης παιδιών σχολικής ηλικίας με δυσκολίες μάθησης. Παρουσιάζει τις σύγχρονες προσεγγίσεις για την έννοια, τα χαρακτηριστικά και την αξιολόγηση των […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Διαταραχές Προσωπικότητας Cluster B: Η Αντικοινωνική, Οριακή, Οιστριονική και Ναρκισσιστική Διαταραχή Προσωπικότητας

Σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες με γνώσεις σχετικά με τις διαταραχές προσωπικότητας της κατηγορίας Β, προκειμένου να γνωρίζουν πρακτικούς τρόπους αντιμετώπισης των πασχόντων, να μπορούν να διαγνώσουν αυτές τις διαταραχές, καθώς και να κατευθύνουν σωστά τους πάσχοντες, […]

Δημιουργική Ηγεσία και Τεχνητή Νοημοσύνη

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευόμενων με την έννοια της δημιουργικής ηγεσίας και τον ρόλο της σε ένα σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον όπου κυριαρχούν οι νέες τεχνολογίες και η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ), γεγονός που καθιστά πιο αναγκαία από ποτέ […]

Θρησκευτικός Τουρισμός: Τέχνη, Μνημεία και Διαδρομές

Το πρόγραμμα ''Θρησκευτικός Τουρισμός: Τέχνη, Μνημεία και Διαδρομές'' παρέχει στους εκπαιδευόμενους εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που τους καθιστούν ικανούς να προσφέρουν υπηρεσίες οργάνωσης, υλοποίησης και υποστήριξης ταξιδιών – εκδρομών, και γενικότερα δράσεων με προσκυνηματικό, θρησκευτικό, πολιτισμικό και τουριστικό ενδιαφέρον, εστιάζοντας […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2025 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram