Εκπαιδευτική Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία ,

Bασικός σκοπός του συγκεκριμένου  προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση και κατάρτιση των εκπαιδευόμενων σε σχέση με ζητήματα που αφορούν την ανταπόκριση στις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο ενός ενταξιακού σκεπτικού. Θα αναπτυχθεί το θεωρητικό πλαίσιο της εκπαιδευτικής ένταξης και θα γίνει μνεία σε ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής και σχεδιασμού. Η συγκεκριμένη προβληματική θα συνδεθεί με τις βασικές ορίζουσες της εκπαιδευτικής προσέγγισης  «Ένα σχολείο για Όλους», ενώ παράλληλα θα διατυπωθούν οι βασικές αρχές της παιδαγωγικής της ένταξης. Υπό αυτό το πρίσμα ιδιαίτερη και εκτενής μνεία θα γίνει σε ζητήματα ενταξιακής πρακτικής σε επίπεδο τάξης και σχολείου, σε ζητήματα προσβασιμότητας και σε ζητήματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα. Εξειδικευμένη μνεία θα γίνει σε παιδαγωγικές πρακτικές για την ένταξη μαθητών που υπάγονται σε διαφορετικές κατηγορίες αναπηρίας ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και στα καίρια θέματα της αξιολόγησης, της πρώιμης παρέμβασης και της μετάβασης μεταξύ διαφορετικών βαθμίδων εκπαίδευσης. Τέλος, θα γίνει αναφορά στο ζήτημα της συμβουλευτικής υποστήριξης μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και στο ζήτημα του επαγγελματικού προσανατολισμού.

Το πρόγραμμα  απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής  Εκπαίδευσης/ ΤΕΙ. Αναλυτικότερα απευθύνεται σε υποψήφιους και εν ενεργεία εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (δημόσιας και ιδιωτικής), στελέχη της εκπαίδευσης, πτυχιούχους τμημάτων που οδηγούνται στο εκπαιδευτικό επάγγελμα (Παιδαγωγικά Τμήματα, Τμήματα Νηπιαγωγών, Φιλοσοφικές Σχολές, Σχολές Κοινωνικών Σπουδών, Σχολές Θετικών Επιστημών κ.ά.),  κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και σε ψυχολόγους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόγραμμα για τους απόφοιτους σχολών που μπορούν να ενταχθούν στους αξιολογικούς πίνακες Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε., αφού σύμφωνα με το νόμο το Νόμο 4589, ΦΕΚ Α΄ 13, της 29ης Ιανουαρίου 2019, άρθρο 58, εδάφιο 1 α.ιι («Κριτήρια αξιολογικού πίνακα Εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε.»), μοριοδοτούνται με δύο μονάδες  [«Επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών, που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες.»]

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη μοριοδότηση διαβάστε τον οδηγό σπουδών του προγράμματος.

 

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Αυτισμός: Συμπτώματα και Αντιμετώπιση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αυτισμός: Συμπτώματα και Αντιμετώπιση» σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε για να προσφέρει γενικές και ειδικές γνώσεις σχετικά με τον αυτισμό, αλλά και να παρουσιάσει αντίστοιχες πρακτικές δεξιότητες. Αποβλέπει στην εξοικείωση των εκπαιδευoμένων με τις διάφορες θεραπευτικές τεχνικές που εφαρμόζονται […]

Λογοθεραπεία: Εξειδικευμένα Περιστατικά Παρέμβασης και Πρακτικές Εφαρμογές

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Λογοθεραπεία: Εξειδικευμένα Περιστατικά Παρέμβασης και Πρακτικές Εφαρμογές» έχει ως γενικό σκοπό την υποστήριξη των Λογοθεραπευτών ως προς την αξιολόγηση της γλωσσικής ανάπτυξης και τον εντοπισμό των αποκλίσεων σε διάφορους τομείς της γλώσσας. Οι λογοθεραπευτές θα έχουν τη δυνατότητα […]

Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία» αποσκοπεί στην κατάρτιση όλων των εμπλεκομένων με την εκπαίδευση και την ψυχολογία φορέων για την αξιολόγηση και την αντιμετώπιση της δυσλεξίας τόσο σε γνωστικό όσο και σε ψυχοπαιδαγωγικό επίπεδο. Μεταξύ άλλων, προσεγγίζονται οι […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Προληπτική Συντήρηση Έργων Τέχνης

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Προληπτική συντήρηση έργων τέχνης» έχει ως κύριο σκοπό να εκπαιδεύσει αλλά και να ευαισθητοποιήσει περαιτέρω τους ειδικούς στον χώρο της διατήρησης και της μουσειολογίας, αλλά και το ευρύ κοινό που συλλέγει ή διατηρεί έργα τέχνης. Ο εκπαιδευόμενος […]

Κλιματική Αλλαγή και Τεχνολογία Τοπίου

Η συζήτηση και ευαισθητοποίηση γύρω από το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής είναι κεντρικό θέμα και εστία προβληματισμού. Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι επιπτώσεις τους στην ανθρώπινη ζωή και καθημερινότητα επιβάλλουν τον προσανατολισμό του σχεδιασμού στη σωστή διαχείριση και αντιμετώπισή τους. […]

Θρησκευτική Αγωγή: Σύγχρονες Προσεγγίσεις Διδασκαλίας και Μάθησης

Σκοπός του προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι συστηματικές γνώσεις για τις σύγχρονες κατευθύνσεις και τις παιδευτικές δυνατότητες της Θρησκευτικής Αγωγής. Παρουσιάζονται σύγχρονες πτυχές της Θρησκευτικής Αγωγής σε ό, τι αφορά τη διδασκαλία και μάθηση, όπως αυτές απαντούν σε εθνικό […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram