Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (E.A.E.): ολιστική προσέγγιση

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Περιγραφή Προγράμματος

Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ):Ολιστική Προσέγγιση», διάρκειας 450 ωρών.

Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού υλοποιούνται σεμινάρια 450 ωρών με σκοπό να παρέχει στους εκπαιδευόμενους εκπαίδευση, κατάρτιση και εξειδίκευση σε θέματα ειδικής αγωγής. Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει γνώσεις και ικανότητες που χρειάζονται ώστε να ανταποκρίνονται με επάρκεια στο ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτή σε θέματα ειδικής αγωγής.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης στην "Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ):Ολιστική Προσέγγιση" (450 ωρών) αναγνωρίζεται από το Υπουργείο Παιδείας και μοριοδοτείται σύμφωνα με τον Ν. 4415/2016, ΦΕΚ. 159 Α/06.09.2016 με τον Ν. 61048/Ε2/2017, Φ.Ε.Κ. 1239 Β /2017. και με τον Ν. 4473 Τεύχος 1ο /30/5/2017, ΦΕΚ 78/2017.

Το πρόγραμμα  παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και εφόδια σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, προκειμένου ο εκπαιδευτικός, ο γονιός ή οποιοσδήποτε ασχολείται με την εκπαίδευση και φροντίδα των ατόμων με αναπηρία, να μπορεί να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες τους. Εξετάζει βασικές έννοιες της ειδικής αγωγής, εισάγει στο χώρο της ειδικής ενταξιακής αγωγής και εκπαίδευσης και εξετάζει τα χαρακτηριστικά, τις ικανότητες και τις ανάγκες ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες (π.χ. δυσλεξία), Διαταραχές στο φάσμα του Αυτισμού, προβλήματα ακοής και όρασης. Εστιάζει στη δημιουργία διαφοροποιημένων σχεδίων μαθημάτων σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αλλά και στην εφαρμογή των αρχών του Καθολικού Σχεδιασμού για την μάθηση. Επιπρόσθετα, δίνει έμφαση στην αποτελεσματική και ανεμπόδιστη εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία μέσω της χρήσης των Νέων Τεχνολογιών, αλλά και στην αξία της συνεργασία εκπαιδευτικών, γονέων και επαγγελματιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Μέσα από τη μελέτη των συγκεκριμένων ενοτήτων, θα παρουσιαστούν οι παιδαγωγικές μέθοδοι και οι αποτελεσματικές πρακτικές που μπορούν να ακολουθηθούν τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι, προκειμένου η υποστήριξη των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να είναι επιτυχής, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις απαραίτητες παραμέτρους. Επιπλέον, θα δοθεί απάντηση στο ερώτημα «τι είναι ένα σχολείο για όλους» και θα εξεταστεί πώς λειτουργεί η συνεκπαίδευση στην Ελλάδα, που αποτελεί φιλοσοφική παραδοχή, στηριζόμενη σε βασικές αρχές της Παιδαγωγικής και της Ψυχολογίας, αλλά και αναφαίρετο δικαίωμα κάθε προσώπου που ζει σε μια σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία.

Θεματικές Ενότητες

Παρακάτω θα εντοπίσετε τις θεματικές ενότητες με την αντίστοιχη εκτίμηση χρόνου απασχόλησης για κάθε μια από αυτές.

Σε κάθε ενότητα περιλαμβάνεται μια Βιντεοπαρουσίαση της θεματικής, η παρουσίαση της ενότητας και επιπρόσθετο υλικό σε μορφή βίντεο ή/και αρχείων. Παράλληλα για οποιαδήποτε διευκρίνηση σχετική με το εκπαιδευτικό υλικό υποστηρίζεται η δυνατότητα επικοινωνίας 24 ώρες το 24ωρο με την εκπαιδευτική ομάδα μέσω της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες – σπόνδυλοι και οι ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων αριθμημένα.

1. Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Στάσεις και αντιλήψεις για την αναπηρία (30 ώρες)

1.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

1.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

1.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

1.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

2. Ένταξη/Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή / και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (30 ώρες)

2.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

2.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

2.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

2.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

3. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (30 ώρες)

3.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

3.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

3.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

3.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

4. Καθολικός Σχεδιασμός Μάθησης. Προσαρμογές στην τάξη (30 ώρες)

4.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

4.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

4.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

4.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

5. Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (40 ώρες)

5.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

5.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

5.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

5.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

6. Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (40 ώρες)

6.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

6.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

6.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

6.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

7. Νοητική αναπηρία – Σύνδρομο Down (40 ώρες)

7.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

7.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

7.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

7.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

8. Κινητικές Αναπηρίες (40 ώρες)

8.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

8.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

8.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

8.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

9. Αισθητηριακές αναπηρίες (όρασης, ακοής) (40 ώρες)

9.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

9.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

9.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

9.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

10. Εξατομικευμένα προγράμματα μαθητών με αναπηρία ή / και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (40 ώρες)

10.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

10.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

10.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

10.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

11. Οι ΤΠΕ στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (30 ώρες)

11.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

11.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

11.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

11.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

12. Συνεργασία εκπαιδευτικών, γονέων, επαγγελματιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (30 ώρες)

12.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

12.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

12.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

12.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

13. Ειδικά Θέματα (Χρόνιες Παθήσεις, ΔΕΠΥ) (30 ώρες)

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, έχετε την δυνατότητα να παρακολουθήσετε δωρεάν ένα ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ σεμινάριο, διάρκειας 100 ωρών, αξίας 175€, με τίτλο: «Οργάνωση & σχεδιασμός διδασκαλίας σε ενήλικους και ανήλικους εκπαιδευομένους»

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Νοσηλευτικής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής).

Απευθύνεται επίσης σε  προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξη τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ) αλλά και σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Το σεμινάριο μοριοδοτεί σε δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπως Δ.ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΚΔΒΜ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ και εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές υποψήφιοι)

0.5 μονάδα για θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ. καθώς και
Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Μάλιστα με το πρόσφατο σχέδιο νόμου η μοριοδότηση αναμένεται να τροποποιηθεί και να δίνει 1 μονάδα).

10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ

Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον μοροδότησης σε οποιαδήποτε προκήρυξη μοριοδοτεί τέτοιου τύπου βεβαιώσεις.

 

Διάρκεια Προγράμματος

9 μήνες

  • 450 ώρες
Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Παναγιώτης Κορδούτης (Εισηγητής ειδικών ζητημάτων)

Ο Παναγιώτης Κορδούτης είναι Καθηγητής του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Ανήκει στον Τομέα Κοινωνικής Ψυχολογίας. Είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας και Συντονιστής της Ειδίκευσης "Ταυτότητες και Διαπροσωπικές Σχέσεις" του ΠΜΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ. Στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών διδάσκει τα μαθήματα:  Πρακτικές  Ασκήσεις Στατιστικής, Ιστορία και Συστήματα της Ψυχολογίας, Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων  Ι, Ταυτότητα Φύλου, Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων ΙΙ. Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (Τομέας Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας). Έκανε Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology. Είναι Διδάκτορας στην Ψυχολογία, University of California, Santa Barbara, Department of Psychology. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κόστος Προγράμματος

Στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής και στήριξης του συνόλου των πολιτών, ειδικότερα του κρίσιμου κλάδου των εκπαιδευτικών, δίνεται η δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησης του προγράμματος.

Για όσους επιλέξουν να παρακολουθήσουν την επιμόρφωση, εάν το επιθυμούν, μπορούν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες* και να συμμετάσχουν στη διαδικασία αξιολόγησης των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν προκειμένου να λάβουν το μοριοδοτούμενο** επίσημο πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης του προγράμματος με κόστος διδάκτρων 255 (€) ευρώ.

* Όχι μόνο ασύγχρονη, αλλά και σύγχρονη εκπαίδευση. Διάδραση μέσω τηλεδιασκέψεων με τον Επιστημονικά Υπεύθυνο Καθηγητή και όλη την επιστημονική ομάδα για πλήρη παρουσίαση και επεξήγηση του εκπαιδευτικού υλικού, επίλυση μελετών περίπτωσης, συμμετοχή σε εργαστήριο ψηφιακών δεξιοτήτων.

 

Στο πλαίσιο των επιπλέον υποστηρικτών εκπαιδευτικών υπηρεσιών παρέχεται ακόμα:

  • πρόσβαση σε συλλογές της Βιβλιοθήκης του Παντείου Πανεπιστημίου και άλλων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αλλοδαπής, καθώς επίσης, η δυνατότητα δανεισμού και διαδανεισμού βιβλίων.

 

Δικαιούχοι έκπτωσης:

  • Άνεργοι,
  • εκπαιδευτικοί & εν δυνάμει εκπαιδευτικοί,
  • ΑμεΑ,
  • σε περίπτωση προεξόφλησης ή για πρόωρη εγγραφή (10 μέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης),
  • για απόφοιτους του Παντείου Πανεπιστημίου,
  • για καθηγητές όλων των Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων,
  • για ομάδες 5 ατόμων και άνω,
  • για όσους παρακολουθούν ή έχουν παρακολουθήσει έως και 18 μήνες πριν από την έναρξη του παρόντος ένα από τα παρακάτω προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου: «Θετική ψυχολογία»«Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων»«Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων»«Διαπολιτισμική εκπαίδευση»«Θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση»«Διοίκηση Μονάδων Υγείας»«Διδακτική της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα»«Ετήσια επιμόρφωση στη σχολική ψυχολογία»«Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ψυχολογία της νεανικής σχέσης»«Παιδοψυχολογία: ολιστική προσέγγιση»«Εφαρμοσμένη εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη»«Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη»«Πολιτιστικός τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία: το παράδειγμα της κεντρικής Μακεδονίας».

 

Κόστος διδάκτρων κατόπιν έκπτωσης 190 (€) ευρώ, με δυνατότητα καταβολής του ποσού σε 3 δόσεις (κατάθεση 1ης δόσης κατά τον πρώτο μήνα υλοποίησης του σεμιναρίου).

 

Ισχύει για τους κύκλους εκπαίδευσης του προγράμματος, που θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο 2022 και έπειτα.

 

Οι παραπάνω εκπτώσεις ισχύουν εφόσον κατά την περίοδο εγγραφής σας εμπίπτετε σε κάποια από τις ομάδες δικαιούχων.

Επιστροφή διδάκτρων γίνεται ΜΟΝΟ στην περίπτωση, που με υπαιτιότητα του φορέα, ακυρωθεί το σεμινάριο. Μετά την εγγραφή σας και σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής στον κύκλο για τον οποίον εγγραφήκατε, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά δεν χάνονται. Μπορείτε να τα αξιοποιήσετε σε επόμενη περίοδο υλοποίησης (εκπαιδευτικό κύκλο) του ίδιου σεμιναρίου.

Σύμφωνα με την κοινωνική πολιτική εκπτώσεων που εφαρμόζει το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου, παρέχεται περιορισμένος αριθμός θέσεων Υποτροφίας πλήρους απαλλαγής από το κόστος των διδάκτρων και για όσους/ες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες και είναι εγγεγραμμένοι/ες για συνεχές διάστημα 18 μηνών και άνω στο Μητρώο ανέργων του Ο.Α.Ε.Δ., κατόπιν κλήρωσης. Επίσης, παρέχεται έκπτωση σε εργαζόμενους του Παντείου Πανεπιστημίου έως 2 θέσεις, ανά 40 εκπαιδευόμενους/ες.

 

** ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ - Επαγγελματική εξέλιξη των συμμετεχόντων και συμμετεχουσών.

Για όσους επιλέξουν να αξιοποιήσουν τις επιπλέον υποστηρικτικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες, εκδίδεται τίτλος επιτυχούς ολοκλήρωσης του προγράμματος, ο οποίος λόγω της δημόσιας ιδιότητας του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου, δύναται εκτός από τον ιδιωτικό τομέα,  να αποδώσει ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης στο Ελληνικό Δημόσιο, όπως κάθε φορά θα ισχύουν τα κριτήρια μοριοδότησης στην εκάστοτε μελλοντική Προκήρυξη Προσλήψεων.

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Παντείου Πανεπιστημίου εφαρμόζει το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (European Credit System for Vocational Education and Training = ΕCVET), το οποίο ακολουθεί τη Σύσταση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 18ης Ιουνίου 2009, για τη θέσπιση του ευρωπαϊκού συστήματος πιστωτικών μονάδων για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (ΕCVET). To εν λόγω Ευρωπαϊκό Σύστημα, αποτελεί ένα τεχνικό πλαίσιο για τη μεταφορά, την αναγνώριση και τη συσσώρευση μαθησιακών αποτελεσμάτων ενός προσώπου, με σκοπό την απόκτηση επαγγελματικού προσόντος.

Η εφαρμογή του ECVET στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου περιλαμβάνει:

α) την περιγραφή των τίτλων επιμόρφωσης σε ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων με την απόδοση βαθμών ECVET και β) τη διαδικασία μεταφοράς και συσσώρευσης πιστωτικών μονάδων.

Η παρακολούθηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού προγράμματος αντιστοιχεί σε 18 μονάδες ECVET.

 

 

 

 

 

Τεχνικός Εξοπλισμός

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.
2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

1. Χρησιμοποιούν τις τελευταίες εκδόσεις φυλλομετρητών όπως για παράδειγμα Chrome,Mozilla.
2. Διαθέτουν μικρόφωνο, ακουστικά και προαιρετικά μια κάμερα.

Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 4:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό 210 3009703)

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Tο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου παρέχει τη δυνατότητα δωρεάν παρακολούθησης για τον κύκλο του Ιανουαρίου του 2022.

Η δωρεάν παρακολούθηση περιλαμβάνει πρόσβαση στο σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού του προγράμματος και παρακολούθηση των τηλεδιασκέψεων. Επιπλέον, στα πλαίσια της παρακολούθησης, θα υπάρξει και δωρεάν προσομοίωση της λειτουργίας ενός ψηφιακού εργαστηρίου δεξιοτήτων.

Εκπαιδευτικές υποχρεώσεις και υπηρεσίες αξιολόγησης δεν περιλαμβάνονται στην συμμετοχή με δωρεάν παρακολούθηση.

 

Πιστοποιητικό επιμόρφωσης δεν χορηγείται στα πλαίσια της δωρεάν παρακολούθησης.

 

Στην περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να λάβει το αναγνωρισμένο μοριοδοτούμενο και με δια βίου ισχύ πιστοποιητικό του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου, θα πρέπει να αξιοποιήσει το σύνολο των υποστηρικτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών & των απαραίτητων υπηρεσιών αξιολόγησης όπως περιγράφονται παρακάτω:

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την μικτή (blended) εξ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, ένα συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων και συμμετεχουσών με το εκπαιδευτικό υλικό.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο/η εκπαιδευόμενος/η, καθώς και στη διεξαγωγή δραστηριοτήτων, προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της. Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες/χρήστριες που προτιμούν το έντυπο υλικό.

Ενδεικτικό δείγμα εκπαιδευτικού υλικού: https://ispri.ng/KvlBq

Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του ΖΟΟΜ ή του Big Blue Button. Οι εκπαιδευτές διδάσκουν ζωντανά (real time) το μάθημα, έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν. Ο καθηγητής επικοινωνεί με τους εκπαιδευόμενους μέσω ήχου, ενώ παράλληλα υπάρχει δυνατότητα μετάδοσης της εικόνας του ιδίου αλλά και των εκπαιδευομένων. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω κειμένου (chat) μεταξύ των συμμετεχόντων και με τον καθηγητή, με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος σε όλους τους/τις συμμετέχοντες/ουσες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο/η συμμετέχοντα/ουσα (ιδιωτική συνομιλία).

Οι εκπαιδευόμενοι/ες συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα υλοποιηθούν 4  ζωντανές ψηφιακές συναντήσεις διάρκειας, έκαστη, 3 ωρών, οι οποίες θα λαμβάνουν χώρα περίπου κάθε 2 μήνες.

Στο τέλος του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί και μια διά ζώσης συνάντηση. Στην δια ζώσης συνάντηση θα πραγματοποιηθεί αναπαραγωγή διδακτικού σεναρίου και επεξήγηση μελέτης περίπτωσης. Η συνάντηση θα υλοποιηθεί σε όλες τις περιφερειακές ενότητες της χώρες, αρκεί να έχει συμπληρωθεί τμήμα τουλάχιστον 20 ατόμων και θα είναι διάρκειας 5 ωρών. Λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης (COVID-19) που βιώνουμε, η διά ζώσης συνάντηση δύναται να αντικατασταθεί με τηλεδιάσκεψη.

Η διαδικασία αξιολόγησης βασίζεται σε τεστ αξιολόγησης για κάθε εκπαιδευτική ενότητα-σπόνδυλο. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους/στις συμμετέχοντες/ουσες. Για κάθε επιμέρους τεστ αξιολόγησης θα πρέπει ο/η εκπαιδευόμενος/η να συγκεντρώσει ποσοστό επιτυχίας 60%. Τα κουίζ θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων 100άδων ερωτήσεων και θα προκύπτουν στην αξιολόγηση του/της εκάστοτε εκπαιδευόμενου/ης  χωρίς καμία περιοδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει αναγνώσει ο/η εκπαιδευόμενος/η το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.

Παράλληλα, στα πλαίσια της αξιολόγησης ορίζεται ως απαιτητή διεργασία η συμμετοχή σε ψηφιακό εργαστήριο δεξιοτήτων. Δεδομένου ότι, το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως στην εκπαιδευτική κοινότητα και με το επίσης δεδομένο, της υποχρεωτικής πραγματοποίησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων στις εκπαιδευτικές μονάδες, θα γίνει προσομοίωση ενός ψηφιακού εργαστηρίου δεξιοτήτων, ώστε να εξοικειωθεί ο/η εκπαιδευόμενος/η με τη συγκεκριμένη δεξιότητα.

Το εργαστήριο ψηφιακών δεξιοτήτων θα βασιστεί στις θεματικές ενότητες που έχουν οριστεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.

Η επικοινωνία με την εκπαιδευτική ομάδα του προγράμματος γίνεται μέσω της πλατφόρμας 24 ώρες την ημέρα. Επίσης, στην πλατφόρμα αναρτώνται ανακοινώσεις από την εκπαιδευτική ομάδα και από τη διοικητική υποστήριξη του προγράμματος. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, όλοι/όλες οι εκπαιδευόμενοι/ες υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (e-mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

Ο χρόνος μελέτης και εξάσκησης των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο του/της καθενός/καθεμίας, και βασίζεται κυρίως, στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού. Για την οργάνωση του χρόνου μελέτης και την τήρηση των προθεσμιών της διαδικασίας αξιολόγησης, ο/η χρήστης/χρήστρια της πλατφόρμας υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου που εμφανίζεται στο ταμπλό της πλατφόρμας και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Ανάλυση Συμπεριφοράς

Περιγραφή Προγράμματος Ανάλυση Συμπεριφοράς σε 5 κατευθύνσεις Τα μαθήματα "Ανάλυσης Συμπεριφοράς" υλοποιούνται εξ αποστάσεως μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Πιστοποίηση και Μοριοδότηση σε πέντε κατευθύνσεις:  Ειδική Αγωγή Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Ψυχική Υγεία Υγεία Διοίκηση Μοριοδότηση με: 2 μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (Α.Σ.Ε.Π. […]

Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση και Ψυχολογία της Νεανικής Σχέσης

Περιγραφή Προγράμματος Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η επιμόρφωση ενηλίκων στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών, εφήβων και νεαρών ενηλίκων μέσα από την οπτική της Ψυχολογίας των Στενών Διαπροσωπικών Σχέσεων. Η σεξουαλική έκφραση και οι ερωτικές σχέσεις είναι η πεμπτουσία της ζωής. […]

Ετήσια επιμόρφωση στην Παιδοψυχολογία: ολιστική προσέγγιση.

Περιγραφή Προγράμματος Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η επιμόρφωση σε θέματα Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, από τη βρεφική έως την παιδική ηλικία. Η προσέγγιση είναι ολιστική, καθώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα καλύπτει τους κυριότερους τομείς ανάπτυξη, παρουσιάζοντας τις αντιτιθέμενες θεωρίες ερμηνείας της αναπτυξιακής […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Εφαρμοσμένη Εγκληματολογία: Στο μυαλό ενός δράστη

Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Εφαρμοσμένη Εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», διάρκειας 400 ωρών. Το έγκλημα […]

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Διά Βίου Μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το τριμηνιαίο επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη» 170 ωρών. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι στάση […]

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Ανάλυση Συμπεριφοράς

Περιγραφή Προγράμματος Βασικός στόχος του προγράμματος είναι, αφενός για τον ίδιο τον/την εκπαιδευόμενο/η, η βελτίωση της ικανότητάς του/της να ερμηνεύει επιστημονικά τους λόγους για τους οποίους ο εκάστοτε άνθρωπος, σκέφτεται, αισθάνεται και ενεργεί με τον τρόπο που τον χαρακτηρίζει και […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Dexiotites.gr

Copyright © 2021 - 2022 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram