Διοίκηση - Ηγεσία σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) στον 21ο αιώνα

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Περιγραφή Προγράμματος

Το πρόγραμμα Διοίκηση-Ηγεσία σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) στον 21ο Αιώνα έχει ως στόχο να παρέχει στους μαθητές τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να συμβάλουν αποτελεσματικά στην ανάπτυξη και βελτίωση των λειτουργιών και διαδικασιών της διοίκησης του δημόσιου τομέα και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Θα αποτελέσει διαδικασία πολυδιάστατης μελέτης του σύνθετου διοικητικού φαινομένου, τόσο στο επίπεδο του κεντρικού κράτους όσο και σε εκείνο των διαφόρων βαθμών της κατά τόπων αυτοδιοίκησής του.

Η μετάβαση της ελληνικής κοινωνίας στην εποχή της εξειδίκευσης όχι απλά των επιστημόνων αλλά και των στελεχών της διοίκησης, προϋποθέτει την κατανόηση της συμβολής της δημοκρατικής, αποτελεσματικής και αποδοτικής τοπικής, εθνικής και ενωσιακής διακυβέρνησης για μια ευφυή, βιώσιμη και κοινωνικά ισόρροπη ανάπτυξη.

Το πρόγραμμα Διοίκηση-Ηγεσία σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) στον 21ο Αιώνα παρέχει, μέσα από εξειδικευμένα μαθήματα και την αξιολογική εργασία, εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες, προετοιμάζοντας τους αποφοίτους που θα είναι εργαζόμενοι του δημόσιου τομέα ή θα επιδιώκουν σταδιοδρομία σε αυτήν, να εξελίξουν το αντικείμενό τους με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες και να προσφέρουν στην υπηρεσία τους με βάση την τεχνογνωσία και τη νέα οργανωσιακή κουλτούρα.

Ο/Η απόφοιτος/η θα είναι σε θέση να γνωρίζει:
1. τις βασικές Αρχές Οργάνωσης και Ηγεσίας στους ΟΤΑ
2. τη σχέση, την επιρροή αλλά και τη δυνατότητα, της συναισθηματικής νοημοσύνης στην βελτίωση λειτουργίας των ΟΤΑ
3. τις πρακτικές Ανάπτυξης & Διαχείρισης Προϋπολογισμού των Δήμων/ΟΤΑ
4. τις αρχές που διέπουν το Στρατηγικό Σχεδιασμό στους ΟΤΑ.

Ο/Η απόφοιτος/η θα είναι ικανός/ή να:
1. αναλύει τα μοντέλα και τις πρακτικές στην διαδικασία των αλλαγών
2. ενθαρρύνει τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στους ΟΤΑ
3. υιοθετεί θετική στάση απέναντι στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών και τη γενικότερη ενδυνάμωση των ΟΤΑ

Η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο στο γνωστικό όσο και στο επαγγελματικό πεδίο. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται να έχουν γνώση των αρχών και της μεθοδολογίας που διέπουν τη διοίκηση οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης.
Επιπλέον, θα αποκτήσουν εμπειρία στις στρατηγικές και στη μεθοδολογία του επιστημονικού θεματικού αντικειμένου καθώς και αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.
Όλα τα μαθήματα συνδυάζουν την παροχή γνώσεων και πληροφοριών με βιωματικές ασκήσεις.
Επιπλέον, με το πέρας του προγράμματος εκδίδεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης. Το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, εκτός από τον ιδιωτικό τομέα, δύναται να αποδώσει ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης στο Ελληνικό Δημόσιο, όπως κάθε φορά θα ισχύουν τα κριτήρια μοριοδότησης στην εκάστοτε μελλοντική προκήρυξη προσλήψεων.

Θεματικές Ενότητες

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες:

 

1. Βασικές Αρχές Οργάνωσης και Ηγεσίας στους ΟΤΑ

 

2. Οργανωσιακή Κουλτούρα και Συναισθηματική Νοημοσύνη στους ΟΤΑ

 

3. Οικονομική Διαχείριση των Δήμων / ΟΤΑ

 

4. Στρατηγικός Σχεδιασμός στους ΟΤΑ

 

5. Διοίκηση αλλαγών στους ΟΤΑ

 

6. Ψηφιακός Δήμος: Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών για την αντιμετώπιση προβλημάτων στους ΟΤΑ

 

7. Αξιολόγηση

 

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους στον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης (δήμους, περιφέρειες, τοπικές κοινότητες) ή σε άτομα που επιθυμούν να υπηρετήσουν στο συγκεκριμένο χώρο και φιλοδοξούν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους σε θέματα διοίκησης, οργάνωσης και ηγεσίας στους ΟΤΑ.

Απευθύνεται επίσης σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.

Διάρκεια Προγράμματος

6 μήνες - 450 ώρες

Επιστημονικά Υπεύθυνος/νη

Γεράσιμος Καραμπελιάς, Καθηγητής

Καθηγητής Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου

gkarabelias@panteion.gr

 

Ι.                      Σπουδές-Πτυχία

1995.                Διδακτορικό δίπλωμα (Ph.D) από τη Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών (School of Oriental and African Studies) του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (UNIVERSITY OF LONDON)

1991                 Μεταπτυχιακός τίτλος (Μ.Α.) στην Πολιτική Επιστήμη από το Graduate School of Arts and Sciences, του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης (NEW YORK UNIVERSITY)-Η.Π.Α.

1988                 Πτυχίο (Β.Α.) με έπαινο (Magna Cum Laude) στις Κοινωνικές Σπουδές από το Dyson College of Arts and Sciences του PACE UNIVERSITY- Η.Π.Α.

1985                 Δίπλωμα Διδασκάλου-Παιδαγωγική Ακαδημία (Τρίπολη)

 

ΙΙ.                    Διδασκαλία

Α.1                ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

1997-2020                    Καθηγητής, Τμήμα Κοινωνιολογίας

Προπτυχιακά:                (1) Εθνική Ταυτότητα και Ελληνισμός της Διασποράς, (2) Μειονότητες και Μετανάστες στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια (3) Ισλάμ και Ριζοσπαστικοποίηση στη Νοτιο-Ανατολική Ευρώπη και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μεταπτυχιακά:              Δημογραφία και Μετανάστευση (με Δ Πρόντζα), & Άνιση Ανάπτυξη και Κρίση των Οικονομικών και Κοινωνικών Δομών στην Ευρώπη (με Μ. Κήππα)

 

Α.2.      ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Το φθινόπωρο του 2015, με το πρόγραμμα Scholars του Ιδρύματος Ωνάση, έδωσα διαλέξεις και σεμινάρια στα ακόλουθα πανεπιστημιακά ιδρύματα ΗΠΑ και ΚΑΝΑΔΑ:

  1. Simon Fraser University-Vancouver CA, (Stavros Niarchos Foundation Center for Hellenic Studies)
  2. Loyola Marymount –Los Angeles USA, (Basil Caloyeras Center for Modern Greek Studies)
  3. University of Washington-Seattle USA, (Henry M. Jackson School of International Studies)
  4. Stanford University – San Francisco USA, (The Mediterranean Studies Forum)
  5. John Jay College of Criminal Justice – New York, USA and
  6. Queens University-New York, USA (Center for Byzantine and Modern Greek Studies)

 

ΙΙΙ.       Δημοσιεύσεις

Βιβλίο:             ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ: Ελλαδικές και Κυπριακές Κοινότητες στην Αφρικανική Ήπειρο (Αθήνα: Σιδέρης, 2021) (με Ι.Χ. Ιακωβίδη)

Άρθρα:             1.        «Η πρόκληση της Ενσωμάτωσης και ο ρόλος των Στρατιωτικών οργανισμών: Μία συγκριτική ανάλυση της Γαλλίας με το Βέλγιο», Πρακτικά 7ου Συνεδρίου-Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία (ΕΚΕ-2021) με Ι. Φυτά

                        2.         European Migration Network “Detention and alternatives to detention in international protection and return procedures”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2020-National Report) with Th. Fouskas, G. Koulierakis, K. Kazanas, and A. DeMaio

                        3.         European Migration Network, “Responses to long-term irregularly staying migrants: Practices and challenges in EU member states and Norway-National Report”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with Th. Fouskas, G. Koulierakis, K. Kazanas, and A. DeMaio

                        4.         «Η πρόκληση της ενσωμάτωσης των μεταναστών και ο ρόλος των στρατιωτικών οργανισμών. Μια συγκριτική ανάλυση Σουηδίας και Ελλάδας», Πρακτικά 6ου Συνεδρίου-Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία, (2018) με Ι. Φυτά

                        5.         European Migration Network, “Impact of visa liberalisation on countries of destination”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, K. Kazanas, F. Mine, A. Chalkidi and A. DeMaio

                        6.         European Migration Network, “Labour market integration of third-country nationals in EU member states.”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, G. Tsobanoglou, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio, C. Novak, G. Pechlidi, M. Vakouli and S. Tasiopoulos

                        7.         European Migration Network: “States’ Approaches to Unaccompanied Minors Following Status Determination”, (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, S. Chtouris, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio, C. Novak, G. Pechlidi, M. Vakouli and S. Tasiopoulos

 

                        8.         European Migration Network Focused Study: “The Changing Influx of Asylum Seekers in 2014-2016:  Member States Responses” (Athens: EPLO-Hellenic Ministry of Interior-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, P. Grigoriou, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio and C. Novak

                        9.         European Migration Network: “Annual Report on Migration and Asylum in Greece: National Report”, Part I & II. (Athens: European Public Law Organization (EPLO) - Hellenic Ministry for Migration Policy/-European Commission, 2018) with V. Hatzopoulos, Th. Fouskas, K. Kazanas, F. Mine, A. DeMaio and C. Novak

 

IV.       Διοικητικό Έργο

Μεταξύ άλλων, Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Κοινωνιολογίας (2020-22), Διευθυντής του Εργαστηρίου ΜΕΘΕΞΗ του Τμήματος Κοινωνιολογίας (2019-2021) και Επιστημονικά Υπεύθυνος δυο προγραμμάτων του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παντείου Πανεπιστημίου με θέμα: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» και «Η Ελληνική ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα».  Μέλος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

 

Για περισσότερες Πληροφορίες πιέστε εδώ.

Κόστος Προγράμματος

Κόστος: 490€

60€ κατά την εγγραφή και δυνατότητα αποπληρωμής σε 3 δόσεις.

  • 25% έκπτωση σε: ανέργους και σε Άτομα με Αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας 50% και πάνω.
  • 25% Εργαζόμενους σε ΟΤΑ (δήμους, περιφέρειες, τοπικές κοινότητες)
  • 25% Εφάπαξ προεξόφληση ποσού
  • 25% Μαζικές εγγραφές σε ομάδες των 5 ατόμων
  • 50% έκπτωση για: Καθηγητές όλων των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
  • 50% για όλους όσοι παρακολουθούν ή ή έχουν παρακολουθήσει έως και 18 μήνες πριν από την έναρξη του παρόντος ένα από τα παρακάτω προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.):ολιστική προσέγγιση», «Θετική ψυχολογία», «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων», «Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων», «Θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση», «Διοίκηση Μονάδων Υγείας», «Διδακτική της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα», «Ετήσια επιμόρφωση στη σχολική ψυχολογία», «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ψυχολογία της νεανικής σχέσης», «Παιδοψυχολογία: ολιστική προσέγγιση», «Εφαρμοσμένη εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη», «Πολιτιστικός τουρισμός και εφαρμοσμένη επικοινωνία: το παράδειγμα της κεντρικής Μακεδονίας».
  • 50% σε αποφοίτους του Παντείου Πανεπιστημίου, και στους εργαζόμενους του Παντείου Πανεπιστημίου.  

 


Παροχές – Υποτροφίες

1.Σε όλα τα Προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. παρέχονται έπειτα από κλήρωση, συγκεκριμένες θέσεις Υποτροφίας ως εξής:

- Μία θέση όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι μέχρι και 20 άτομα.

- Δύο θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι από 21 μέχρι και 50 άτομα.

- Τρεις θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι από 51 μέχρι και 100 άτομα.

- Πέντε θέσεις όταν οι εγγεγραμμένοι στο Πρόγραμμα είναι άνω των 100 ατόμων.

Οι ενδιαφερόμενοι για υποτροφία μπορούν να κάνουν την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα που επιθυμούν (εδώ).

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φυσικά πρόσωπα που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα και είναι άνεργοι που διαθέτουν ενεργή κάρτα ανεργίας συνεχούς διάρκειας 18 μηνών και πάνω.

 

Τεχνικός Εξοπλισμός

Για τη χρήση της πλατφόρμας moodle απαιτούνται ένας υπολογιστής και πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι/ες απαιτείται να διαθέτουν τα εξής:

 

1. Hλεκτρονικό υπολογιστή.

2. Σύνδεση στο Διαδίκτυο.

 

Για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (Τηλεδιασκέψεις), οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να:

 

1. Χρησιμοποιούν τον φυλλομετρητή Mozilla Firefox.

2. Διαθέτουν μικρόφωνο και ακουστικά και προαιρετικά και μια κάμερα.

 

Από την πλευρά του Προγράμματος προσφέρεται εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη μέσω οργανωμένου Help Desk και παρέχονται οι απαραίτητες οδηγίες σε ζητήματα χρήσης εξοπλισμού και εγκατάστασης και ρύθμισης του απαραίτητου λογισμικού.

Επίσης, προσφέρεται υλικό οδηγιών χρήσης και παραδειγμάτων εφαρμογών, όπου αυτό χρειάζεται, καθημερινά, για τους υποψηφίους από τις 10:00πμ έως 18:00μμ στο τηλεφωνικό κέντρο με αριθμό 210 3009703)

Μεθοδολογία - Αξιολόγηση

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την μικτή (blended) εξ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, ένα συνδυασμό ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων με το εκπαιδευτικό υλικό.

Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο εκπαιδευόμενος καθώς και στην διεξαγωγή δραστηριοτήτων προκειμένου να διασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της εκπαιδευόμενου/ης. Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό του προγράμματος αναρτάται σταδιακά κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Το υλικό βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό.

Δείγμα εκπαιδευτικού υλικού: https://ispri.ng/0l0qr

Η διδασκαλία μέσω συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται σε προκαθορισμένες ζωντανές τηλεδιασκέψεις μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευομένων μέσω της χρήσης του ΖΟΟΜ ή του Big Blue Button. Ο εκπαιδευτής διδάσκει ζωντανά (real time) το μάθημα έχοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί διαφάνειες, εικόνες, video και ιστοσελίδες και οι εκπαιδευόμενοι το παρακολουθούν από οπουδήποτε επιθυμούν. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω κειμένου (chat) μεταξύ των συμμετεχόντων και με τον καθηγητή, με δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος σε όλους τους συμμετέχοντες (δημόσια συνομιλία) ή σε συγκεκριμένο συμμετέχοντα (ιδιωτική συνομιλία).
Οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν ενεργά υποβάλλοντας ερωτήσεις, δίνοντας προφορικές ή/και γραπτές απαντήσεις, έχοντας τη δυνατότητα να αποθηκεύουν την τηλεδιάσκεψη και να επαναλάβουν το μάθημα όσες φορές χρειαστεί.

Κατά την διάρκεια του προγράμματος θα υλοποιηθούν 3 ζωντανές ψηφιακές συναντήσεις διάρκειας, έκαστη, 2 ωρών, οι οποίες θα λαμβάνουν χώρα περίπου κάθε 2 μήνες.

Η διαδικασία αξιολόγησης βασίζεται σε τεστ αξιολόγησης & γραπτές εργασίες.
Οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να συμπληρώσουν ένα τεστ αξιολόγησης για κάθε εκπαιδευτική ενότητα-σπόνδυλο και οι ερωτήσεις μπορεί να είναι τύπου πολλαπλής επιλογής, συμπλήρωσης κενού, ελεύθερου κειμένου και προκύπτουν μέσω τράπεζας θεμάτων. Στις αξιολογήσεις υπάρχει η δυνατότητα καταγραφής των αποτελεσμάτων και εμφάνισής τους στους συμμετέχοντες. Για κάθε επιμέρους τεστ αξιολόγησης θα πρέπει ο εκπαιδευόμενος/η να συγκεντρώσει ποσοστό επιτυχίας ≥ 60%. Τα κουίζ θα προέρχονται από τράπεζα θεμάτων 100άδων ερωτήσεων και θα προκύπτουν στην αξιολόγηση του εκάστοτε μαθητή χωρίς καμία περιοδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μετρήσιμο μαθησιακό αποτέλεσμα, μιας και θα πρέπει να έχει αναγνώσει ο μαθητής το σύνολο του εκπαιδευτικού υλικού.

Επίσης, κατά τη διάρκεια του προγράμματος ανατίθενται στους εκπαιδευόμενους, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικής ομάδας, εργασίες, οι οποίες υποβάλλονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες σε ειδικό πεδίο της πλατφόρμας.

Η επικοινωνία με την εκπαιδευτική ομάδα του προγράμματος γίνεται μέσω της πλατφόρμας 24 ώρες την ημέρα. Επίσης, στην πλατφόρμα αναρτώνται ανακοινώσεις από την εκπαιδευτική ομάδα και από την διοικητική υποστήριξη του προγράμματος. Κατά την διάρκεια του προγράμματος, όλοι οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να λαμβάνουν την ενημέρωση τους αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης κατά τη διάρκεια συμμετοχής τους στο πρόγραμμα. Κάθε άλλη μορφή επικοινωνίας (e-mail, sms) από την ομάδα υλοποίησης του προγράμματος λειτουργεί υποστηρικτικά.

Ο χρόνος μελέτης και εξάσκησης των συμμετεχόντων/ουσών ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο του καθενός και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού. Για την οργάνωση του χρόνου μελέτης και την τήρηση των προθεσμιών της διαδικασίας αξιολόγησης ο χρήστης της πλατφόρμας υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου που εμφανίζεται στο ταμπλό της πλατφόρμας και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Ετήσια επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.): ολιστική προσέγγιση

Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ):Ολιστική Προσέγγιση», διάρκειας 450 ωρών. Στα πλαίσια του […]

Σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας. Πρόληψη και αντιμετώπισή τους.

Περιγραφή Προγράμματος Στις σύγχρονες κοινωνίες παραδοσιακές έκνομες συμπεριφορές όπως, τα βίαια εγκλήματα κατά προσώπου, η νεανική παραβατικότητα, αλλά και περισσότερο σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας όπως, το οργανωμένο έγκλημα, προκαλούν αυξημένο φόβο και αίσθημα ανασφάλειας στους πολίτες, ενώ αποτελούν πρόκληση για τους […]

Σχεδιασμός και Oργάνωση δράσεων αλληλεγγύης και Κοινωνική Πολιτική

Περιγραφή Προγράμματος   Το πρόγραμμα θα εκπαιδεύσει και θα επιμορφώσει ενήλικες κάθε ηλικιακής κατηγορίας και φύλου, κοινωνικής και εθνικής καταγωγής, με την προϋπόθεση καλής γνώσης της ελληνικής γλώσσας, που εργάζονται σε δημόσιους οργανισμούς, υπουργεία, οργανισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης και της […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Εφαρμοσμένη Εγκληματολογία: Στο μυαλό ενός δράστη

Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της Δια Βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους το ΕΤΗΣΙΟ επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Εφαρμοσμένη Εγκληματολογία: στο μυαλό ενός δράστη», διάρκειας 400 ωρών. Το έγκλημα […]

Πρόληψη και αντιμετώπιση της έμφυλης βίας

Περιγραφή Προγράμματος Η έμφυλη βία αποτελεί ακραία έκφραση της ανισότητας των φύλων και της άνισης κατανομή εξουσίας μεταξύ ανδρών και γυναικών. Πρόκειται για ένα διαχρονικό και παγκόσμιο φαινόμενο, το οποίο εκδηλώνεται με διάφορες μορφές και πλήττει κυρίως τις γυναίκες. Παρόλο […]

Θετική Ψυχολογία

Περιγραφή Προγράμματος Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου διεξάγει το πρόγραμμα "Ετήσιο πρόγραμμα επιμόρφωσης Θετικής Ψυχολογίας". Το πρόγραμμα έχει στόχο να προσφέρει στους ενήλικους συμμετέχοντες εξειδίκευση σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, δυνατότητες διαμόρφωσης μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας, να βελτιώσει τις προοπτικές επαγγελματικής ένταξης […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2023 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram