Διοίκηση και Χρηματοδότηση Μεγάλων Έργων

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Το μάθημα Εισαγωγή στη Διοίκηση Έργων ασχολείται με τη μελέτη και πρακτική της Διοίκησης Έργων (Project Management) εξετάζοντας συνολικά ένα έργο από την απόφαση υλοποίησής του μέχρι την ολοκλήρωσή του. Αρχικά, παρουσιάζονται οι γνωστικές περιοχές, οι μεθοδολογίες και οι προσεγγίσεις για την αξιολόγηση και επιλογή μεταξύ υποψηφίων έργων, και τεκμηριώνεται η αναγκαιότητα ευθυγράμμισης των στόχων της Διοίκησης Έργων με τη στρατηγική μίας επιχείρησης ή οργανισμού. Κατόπιν, παρουσιάζονται βήμα-βήμα οι περιοχές γνώσης της Διοίκησης Έργων, ξεκινώντας από τη Συνολική Διοίκηση και περνώντας μέσα από τη Διαχείριση των Συμμετόχων, τη Διαχείριση του Φυσικού Αντικειμένου, τη Διαχείριση Χρόνου και Κόστους, τη Διαχείριση Επικοινωνιών και τη Διαχείριση Κινδύνων, σε συνδυασμό με στοιχεία Διαχείρισης Αλλαγών και Διοίκησης Δεδουλευμένης Αξίας. Επιτελείται μία ενδελεχής παρουσίαση και ανάλυση των πλέον αποδεκτών και υιοθετημένων παγκοσμίως εργαλείων, μεθοδολογιών, τεχνικών και προτύπων, τα οποία υποστηρίζουν την ορθή ανάπτυξη προγραμμάτων έργων και παρέχουν αξιόπιστους ποσοτικούς δείκτες που υποστηρίζουν την παρακολούθηση της φυσικής και οικονομικής προόδου των έργων. Παράλληλα, εξετάζεται μία επιχειρηματική περίπτωση όπου εφαρμόζονται όλα τα εργαλεία. Οι σπουδαστές αναλύουν την επιχειρηματική περίπτωση, αναπτύσσουν την αντίστοιχη τεκμηρίωση και τις αναφορές (όπως, το καταστατικό του έργου, την αναλυτική τεκμηρίωση του φυσικού αντικειμένου, το χρονικό προγραμματισμό, την ανάπτυξη του προϋπολογισμού, το σχέδιο στελέχωσης και το σχεδιασμό αντιμετώπισης κινδύνων) και παρουσιάζουν την εργασία τους. Το σύνολο του μαθήματος ενδυναμώνει τη σύνδεση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής και προετοιμάζει τους σπουδαστές για εργασία σε εθνικά ή/και διεθνή έργα.

Ο στόχος του μαθήματος Εισαγωγή στην Ανάπτυξη Προϊόντων είναι η εισαγωγή των σπουδαστών στις σύγχρονες αρχές, μεθόδους και πρακτικές για την ανάπτυξη καινοτομικών προϊόντων. Το μάθημα καλύπτει κύριες φάσεις της διαδικασίας ανάπτυξης ενός προϊόντος, όπως: στρατηγική ανάπτυξης νέων προϊόντων, προγραμματισμός ανάπτυξης και οργάνωση έργων ανάπτυξης, προσδιορισμός αναγκών πελάτη, δημιουργία ιδεών για το προϊόν, επιλογή βέλτιστης ιδέας προς ανάπτυξη, αρχές σύνθεσης λειτουργικών ενοτήτων προϊόντος, εργαλεία ποιοτικού ελέγχου στην ανάπτυξη προϊόντος (π.χ. QFD, πίνακες σύγκρισης και αξιολόγησης προδιαγραφών, ανάλυση λειτουργιών), δοκιμή ιδέας προς ανάπτυξη, και σχεδιάζοντας για το περιβάλλον (Οικολογικός Σχεδιασμός – Ecodesign). Οι περισσότερες αρχές που αναπτύσσονται αφορούν κυρίως φυσικά προϊόντα, αλλά μπορούν να εφαρμοστούν και για την ανάπτυξη υπηρεσιών ή προϊόντων λογισμικού.

Το πρόγραμμα του μαθήματος παρέχει στους σπουδαστές τα πλαίσια, εργαλεία, τεχνικές, και τις προοπτικές που θα τους βοηθήσουν στην πιο αποτελεσματική ανάπτυξη νέων προϊόντων. Το μάθημα παρέχει ολοκληρωμένη κάλυψη των σημαντικότερων θεμάτων για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων καθοδηγούμενων από την αγορά ή και την τεχνολογική εξέλιξη. Καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ανάπτυξης βιομηχανικών προϊόντων καθώς και καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Το μάθημα αυτό είναι κατάλληλο για όσους ήδη εμπλέκονται στην ανάπτυξη και τη διαχείριση έργων ανάπτυξης νέων προϊόντων ή ενδιαφέρονται να εκπαιδευτούν στον προγραμματισμό και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τους λειτουργικούς τομείς, όπως η ανάπτυξη νέων προϊόντων, την εμπορία, την έρευνα και την ανάπτυξη, τη γενική διοίκηση, τον σχεδιασμό, τη μηχανική, τις λειτουργίες, τις πωλήσεις, την στρατηγική, και τη χρηματοδότηση, καθώς και μέλη διατμηματικών ομάδων ανάπτυξης προϊόντων.

Σκοπός του Προγράμματος Ανάλυση και Υποστήριξη Αποφάσεων για την Επιλογή Έργων / Προϊόντων είναι η κατανόηση και χρήση ποσοτικών μεθόδων για τη λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων. Η λήψη των αποφάσεων υλοποιείται μέσα σε ένα πολύπλοκο και συχνά μεταβαλλόμενο εξωτερικό περιβάλλον, όπου ο λήπτης της απόφασης προσπαθεί να προβλέψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις αντικειμενικές  συνθήκες. Απαιτείται επομένως η απόκτηση γνώσεων σε μεθόδους ποσοτικής ανάλυσης και η ανάπτυξη δεξιοτήτων για τον αποτελεσματικό χειρισμό προβλημάτων απόφασης  σε πραγματικές συνθήκες.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Χρηματοδότηση Επενδύσεων

Η σύναψη συμβάσεων αποτελεί καθημερινότητα στην σύγχρονη επιχειρηματικότητα. Οι επιχειρήσεις συνάπτουν συμβάσεις  πριν ακόμα συσταθούν. Για να επιβιώσουν όμως στην σημερινή οικονομική συγκυρία και εν γένει στην «αγορά» καλούνται να συνάπτουν παντός είδους συμβάσεις , να διαπραγματεύονται τους όρους , […]

Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων

Σκοπός του Προγράμματος Προαπαιτούμενα Φοιτητές και αποφοίτους οικονομικών σχολών, διοίκησης επιχειρήσεων, συμβούλους επενδύσεων-τραπεζών-επιχειρήσεων, υπαλλήλους οργανισμών, στελέχη επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων και οποιονδήποτε αναπτύσσει επιχειρηματική δράση, λογιστές, στελέχη τραπεζικών ιδρυμάτων, αποφοίτους νομικής και δικηγόρους με εξειδίκευση στο εταιρικό και εμπορικό δίκαιο, […]

Τραπεζική Διοίκηση & Στρατηγική

Το πρόγραμμα περιγράφει τα κύρια προϊόντα και τις κύριες λειτουργίες των τραπεζών, καθώς και τους κινδύνους που (πρέπει να) αναλαμβάνουν οι τράπεζες προκειμένου να συμβάλουν στην κοινωνική ευημερία, εξετάζει τον ρόλο της τεχνολογίας της πληροφορικής και των άλλων δυνάμεων αλλαγής […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Ειδικά Θέματα Λογιστικής – Α

Ο σκοπός του σεμιναρίου Θέματα Αμοιβών και Εξόδων (ή Μισθοδοσίας) Προσωπικού είναι οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν ολοκληρωμένες γνώσεις και άριστη πληροφόρηση όλων των επιμέρους χαρακτηριστικών που διέπουν τα θέματα μισθοδοσίας προσωπικού και τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας. Παρέχονται μελέτες περιπτώσεων […]

Οργάνωση και Διοίκηση Λιμένων

Σκοπός του προγράμματος είναι Ορίζοντας το λιμάνι, τη λιμενική επιχείρηση και τις μεταφορές στην εξέλιξή τους Θαλάσσια οικονομία και οι Ευρωπαϊκές πολιτικές Λευκή Βίβλος για τις Μεταφορές και τα λιμάνια στην Ευρώπη Οι θαλάσσιοι λιμένες της Ευρώπης το 2030 Το […]

Maritime Strategy and Policy

The program has the following structure Introduction to Strategy Strategic Thinking Understanding the External Environment Understanding the Internal Environment Corporate Level Strategies Business Level Strategies Functional Level Strategies Case 1: Strategic Challenges for a Shipping Management Company Case 2: Strategic […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram