Ιστορία της Τέχνης και Εκπαιδευτικό-Θεατρικό Παιχνίδι

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι τόσο η μελέτη της ιστορίας της τέχνης από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή όσο και η βιωματική κατανόηση στοιχείων της μέσα από εκπαιδευτικά παιχνίδια και θεατρικούς αυτοσχεδιασμούς. Οι εκπαιδευόμενοι διδάσκονται την εξέλιξη των εικαστικών τεχνών με την παραδοσιακή μέθοδο του αφηγήματος μέσα από οκτώ ενότητες που αφορούν στην τέχνη και τον πολιτισμό της Αρχαιότητας, του Μεσαίωνα/Βυζαντίου, της Αναγέννησης, του Μπαρόκ/Ροκοκό, του 19ου και του 20ού αιώνα. Στη συνέχεια, καθοδηγούνται στην οργάνωση και εκτέλεση εκπαιδευτικών και θεατρικών παιχνιδιών που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι ίδιοι σε ομάδες παιδιών και εφήβων στο πλαίσιο του σχολικού προγράμματος, καθώς και δραστηριοτήτων-εκπαιδευτικών προγραμμάτων που λαμβάνουν χώρα στο σχολείο μετά το πέρας του αναλυτικού προγράμματος (μαθητικοί όμιλοι), σε δήμους, πολιτιστικά ιδρύματα, μουσεία, κλπ. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια που προτείνονται στο πλαίσιο του προγράμματος είναι διαφόρων ειδών, από φύλλα εργασίας με γραπτές παιγνιώδεις ασκήσεις (αναγραμματισμοί, συγκρίσεις, γρίφοι, κλπ.), παραδοσιακά παιχνίδια (bingo, memory, κλπ.) προσαρμοσμένα στα υπό εξέταση θέματα μέχρι αγώνες επιχειρηματολογίας (debate) και διοργάνωση εκθέσεων-ξεναγήσεων από τα παιδιά. Οι θεατρικές ασκήσεις αποσκοπούν στη σωματική και συναισθηματική αφύπνιση, καθώς επικεντρώνονται στην καλλιέργεια της προσωπικής έκφρασης, της δημιουργικής φαντασίας και της αισθητικής αντίληψης. Μέσα από μεθόδους σωματικού θεάτρου, θεατρικού αυτοσχεδιασμού και σκηνικής δραματοποίησης, οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να δημιουργούν βιωματικές συνθήκες στην εκπαίδευση της Ιστορίας της Τέχνης.

Tο πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αδιόριστους εκπαιδευτικούς με γνωστικό αντικείμενο από τον χώρο των θεωρητικών επιστημών και της τέχνης, αποφοίτους πανεπιστημιακών σχολών, κυρίως θεωρητικής κατεύθυνσης, και ηθοποιούς, θεατρολόγους, ιστορικούς της τέχνης, αρχαιολόγους, που επιθυμούν να διερευνήσουν τις δυνατότητες του θεατρικού και δημιουργικού παιχνιδιού ως εργαλείων βιωματικής εκπαίδευσης.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Ο Εκπαιδευτικός ως Επαγγελματίας: Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ο Εκπαιδευτικός ως Επαγγελματίας: Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση» έχει ως βασικό σκοπό την παρουσίαση σημαντικών θεωρητικών και πρακτικών αρχών, παιδαγωγικών και διδακτικών δεξιοτήτων που ενισχύουν τον ρόλο του εκπαιδευτικού ως επαγγελματία και συμβάλλουν στην ισόρροπη και ολόπλευρη […]

Ο Εκπαιδευτικός στη Σχολική Τάξη: Πρακτικές Καθοδήγησης και Ενίσχυσης των Μαθητών

Η διαπίστωση ότι η εφαρμογή πρακτικών καθοδήγησης και ενίσχυσης των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς αποτελεί πλέον αναγκαιότητα και βασική προτεραιότητα της εκπαίδευσης επανέρχεται συνεχώς σε ελληνικές και διεθνείς μελέτες και έρευνες. Σήμερα, στα σχολεία του 21ου αιώνα, η κατάρτιση των […]

Το Παραμύθι στην Εκπαίδευση: Δημιουργική Ανάγνωση, Κριτικός Εγγραμματισμός και Αξιοποίηση

Σκοπός του Προγράμματος είναι η επανεκτίμηση του παραμυθιού και του μύθου ως σύγχρονων και αποτελεσματικών παιδαγωγικών και διδακτικών μέσων, τα οποία είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν μεθοδικά και λειτουργικά, ώστε μέσα από τη δημιουργική ανάγνωσή τους να γίνει εφικτή η επανένταξη […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Στο εργαστήρι του Νίκου Παναγιωτόπουλου. Το έργο του και η κριτική

Ανάμεσα στην τέχνη του λόγου και στην τέχνη της εικόνας ο Νίκος Παναγιωτόπουλος, βραβευμένος και πολυμεταφρασμένος συγγραφέας διηγημάτων, μυθιστορημάτων, βιβλίων για παιδιά, μεταφραστής αλλά και σεναριογράφος, διακρίνεται για τις πρωτότυπες ιστορίες του, με τη ζωηρή πλοκή, τη γρήγορη εναλλαγή αστείων […]

Ειδική Διαπαιδαγώγηση - Παρέμβαση στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ειδική Διαπαιδαγώγηση - Παρέμβαση στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)» έχει ως γενικό σκοπό την υποστήριξη των ειδικών ως προς την αξιολόγηση και παρατήρηση της διαταραχής και τον εντοπισμό των χαρακτηριστικών των παιδιών σε τομείς της μαθητικής […]

Εισαγωγή στην Ενεργειακή Απόδοση Κτιρίων

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εισαγωγή στην Ενεργειακή Απόδοση Κτιρίων» έχει ως βασικό σκοπό να συστήσει τον εκπαιδευόμενο στις πιο διαδεδομένες μεθόδους θέρμανσης, ψύξης και αερισμού σε κτίρια, οι οποίες επιτυγχάνουν βέλτιστες εσωτερικές συνθήκες στο κτίριο και εξοικονόμηση ενέργειας και πληρούν τις […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram