Google Ads, Youtube Ads and Analytics

Πιστοποιημένο πρόγραμμα επιμόρφωσης από το με θεματολογία

Σκοπός του προγράμματος είναι η πλήρης κατάρτιση των εκπαιδευόμενων αναφορικά με το αντικείμενο των Google και Youtube Αds και Analytics. Οι εκπαιδευόμενοι πρόκειται να αποκτήσουν τόσο θεωρητική εξοικείωση όσο και πρακτική επαφή με τον σχεδιασμό και τη δημιουργία ολοκληρωμένων καμπανιών (campaigns) στο Google και το Youtube, καθώς και με την αξιοποίηση των δεικτών απόδοσής τους για την κατάλληλη αναπροσαρμογή των εκστρατειών. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάζεται το περιβάλλον του Google Ads και γίνεται πλήρης επεξήγηση του μενού με βάση τις εκάστοτε τελευταίες ανανεώσεις των πλατφορμών. Στην συνέχεια, παρουσιάζεται ο τρόπος επιλογής στόχου καμπάνιας και αναλύονται οι εναλλακτικοί τύποι καμπανιών με παράλληλο ορισμό στόχου μετατροπών. Ακολούθως, επιχειρείται η εμβάθυνση στη βήμα προς βήμα δημιουργία καμπανιών μέσω της επιλογής του κατάλληλου δικτύου, της επιλογής τοποθεσίας και του κοινού-στόχου. Επιπρόσθετα, γίνεται ειδική μνεία στον τρόπο στόχευσης ανά τύπο καμπάνιας, επεξήγηση των παραμέτρων και δίνεται έμφαση στις τεχνικές Remarketing και Similar Audiences. Ακολούθως, θα παρουσιαστεί διεξοδικά ο τρόπος ορισμού προϋπολογισμού, επιλογής στρατηγικής προσφορών, καθώς και ο τρόπος εύρεσης και αξιολόγησης των λέξεων κλειδιών.

Τέλος, παρουσιάζεται ο τρόπος παρακολούθησης και βελτιστοποίησης της απόδοσης των καμπανιών μέσω της αξιοποίησης και ερμηνείας των σχετικών δεικτών, όπως επίσης και το περιβάλλον των Google Analytics, Google My Business και Google Merchant Center. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα, που περιλαμβάνει την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων, οι οποίοι καλούνται να φτιάξουν τη δική τους καμπάνια και να τη βελτιστοποιήσουν μέσω των αντίστοιχων ενεργειών. Το πρακτικό μέρος αποσκοπεί στην εξοικείωση με την αγορά και τις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου δημιουργίας εκστρατειών στις πλατφόρμες αυτές.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής  Εκπαίδευσης/ ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής, καθώς και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με συναφή εργασιακή ενασχόληση. Ειδικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους μάρκετινγκ, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, στελέχη διαφήμισης, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, σχεδιαστές στρατηγικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και σε bloggers και κειμενογράφους μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το πρόγραμμα συνοδεύεται από προαιρετικές live streaming συναντήσεις που θα διεξαχθούν σε συγκεκριμένες ημέρες και απογευματινές ώρες.

Διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα

Άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία  με πιστοποίηση

Οινικό Marketing

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οινικό Marketing» φιλοδοξεί να μεταδώσει στους εκπαιδευόμενους τις βασικές αρχές του οινικού μάρκετινγκ, εστιάζοντας σε τρόπους με τους οποίους ένα οινοποιείο μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα του και να επικοινωνήσει εποικοδομητικά την εταιρική εικόνα του. Εκτός από […]

Εξαγωγικό Μάρκετινγκ: Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Εξαγωγές στις Διεθνείς Αγορές

Σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή μιας ολοκληρωμένης, συστηματικής και επιστημονικής προσέγγισης σχετικά με τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ για την επιτυχημένη άσκηση εξωστρεφούς επιχειρηματικής δραστηριότητας. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εξοικείωση των εκπαιδευομένων  με τις σύγχρονες τάσεις που […]

Marketing Πολιτιστικού Τουρισμού

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Marketing Πολιτιστικού Τουρισμού» φιλοδοξεί να διαδώσει τα οφέλη των πολιτιστικών και τουριστικών δικτύων με στόχο τις συνέργειες όλων των φορέων (ιδιωτικών και δημοσίων), προκειμένου να δημιουργηθούν νέα περιεχόμενα και νέοι τουριστικοί προορισμοί με έμφαση στο πολιτιστικό απόθεμα. […]

Περισσότερα πιστοποιημένα προγράμματα από το

Στο εργαστήρι του Δημήτρη Νόλλα. Το έργο του και η κριτική

Ο Δημήτρης Νόλλας, ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους νεοέλληνες πεζογράφους, αντλεί από την μακρόχρονη θητεία του στη λογοτεχνία για να μας παρουσιάσει τη γραφή ως ύψιστο μέσο αυτογνωσίας.. Η πορεία του στα γράμματα, που ξεκινά το 1974 με την έκδοση […]

Εκπαίδευση στη Μετάφραση

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εκπαίδευση στη Μετάφραση» έχει ως βασικό σκοπό τη βελτίωση των δεξιοτήτων σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης ενός μεταφραστικού σχεδίου. Εξετάζει βασικά προβλήματα και συνιστώσες της μεταφραστικής πρακτικής υπό το πρίσμα της θεωρίας στο χώρο των μεταφραστικών σπουδών. Επίσης, […]

Law and Economics

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Law and Economics» εντάσσεται στον διεπιστημονικό κοινό χώρο της Νομικής και Οικονομικής επιστήμης. Αποσκοπεί στην επιμόρφωση του εκπαιδευομένου, ώστε να αποκτήσει μια σε βάθος γνώση των υπό μελέτη θεμάτων και τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιεί με άνεση. […]

Προτεινόμενα μοριοδοτούμενα σεμινάρια με πιστοποίηση πανεπιστημίων 

Κατακτώντας τη δύναμη του Excel: Ένα πολύτιμο εργαλείο στο εργασιακό περιβάλλον

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης excel με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Πιστοποίηση στα εργαλεία της Google 2022 με μονάδες ECTS μέσω ΚΕΔΙΒΙΜ του πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο επιμόρφωσης με πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τοπικές επιχειρήσεις

Copyright © 2021 - 2024 Company. All rights reserved | Created by AtMedia.gr
share-square-o linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram